לתאום פגישה

איך תכתבו ניוזלטר אדיר ביום סגריר

תאריך העלאת המאמר: 13.07.2017

טיפים לכותבי הניוזלטרים המסורים:


כותבים ועורכי תוכן שואלים אותנו לא פעם: "הקמנו מועדון לקוחות, כיצד נדאג לכך שהניוזלטר שלנו ישגשג?"
ואמנם שליחה קבועה של ניוזלטר מהווה אופציה מצוינת לשמירה על קשר רציף ואמין עם הלקוחות שלכם, אך אין זה מספיק. כיצד תשאבו רעיונות חדשים לניוזלטרים מרתקים, ואיפה חברת 2link נכנסת לתמונה?

 

 

שמרו תוכן אדיר ליום סגריר:


ככותבים אתם בוודאי מזדהים עם תקופות "בצורת" בכתיבה, כאשר נדמה שההשראה חמקה ממכם ולא מתכוונת לשוב בזמן הקרוב. לכן בתקופות ה"פוריות" יותר, נסו לכתוב כמה שיותר תכנים יצירתיים לכל הלקוחות שלכם (או לבית העסק הפרטי) ולשמור אותם בתיקייה על המחשב.
סטטוסים, מאמרים, סרטונים וקישורים שמסייעים לכם ביצירת תכנים או בקבלת השראה, טובים גם הם לשמירה חשאית לעת צרה.
עם זאת, נסו שלא להסתמך על תוכן רזרבי באופן קבוע. זה ימנע ממכם לפתח תוכן חדש ולהתפתח ככותבים ועורכים.

 

 

 

 

2. המתחרים הם חברים:


הירשמו לניוזלטר של המתחרים שלכם. נסו לברר מהם התכנים המובילים ש"מככבים" בניוזלטרים שלהם ומדוע? גם אם אתם מובילים בתחומכם ואחוז פתיחות הניוזלטר שלכם גבוה במיוחד,
תמיד אפשר ללמוד דרכים חדשות לפרסם ולהתפרסם, ולהגיע לקהל שלכם ברמה אישית ומקורית יותר.
אל תעתיקו מהמתחרים שלכם, אבל קבלו השראה מהרעיונות והתכנים שלהם – והעבירו אותם אדפטציה עבור בית העסק שלכם.

 

 

 

 

3. זבל מי שלא ממחזר:


לא, אנחנו לא מדברים על פחיות ובקבוקים (למרות שגם זה נושא חשוב!), אלא על מחזור חומרים מניוזלטרים ישנים שתוכלו לכתוב מחדש ולהעניק להם "טוויסט" מעניין עבור המנויים
החדשים שלא קראו עדיין את רעיונות העבר המבריקים שלכם.
אף אחד לא אמר שאתם חייבים לפרסם רק חומר חדש ומקורי כל הזמן בניוזלטר שלכם. אתם יכולים לדוגמא להשתמש בחומרים שכבר מפורסמים באתר הבית שלכם (ולהוסיף להם קישור, זה יעניק לכם TRAFFIC ויקדם אתכם בגוגל בצורה אורגנית), במיוחד אם סביר להניח שהמנויים שלכם עדיין לא קראו את התכנים הללו.

 

 

 

 

4. הצעות או לא להיות:


נסו להשאיר בניוזלטר שלכם שדה או כתובת מייל בו המנויים יוכלו להשאיר פרטים
ורעיונות לתכנים עליהם הם מעוניינים לקרוא וללמוד עוד. אם אתם בעלי עסק שמפרסם
מבצעים והטבות, נסו לבחון לפי סטטיסטיקות ההקלקות והפתיחות מה יותר "דיבר" אל הקהל. אין טעם שתמשיכו באותו קו עיקש של פרסום תוכן תפל שאף אחד לא רוצה לקרוא עליו, גם אם הוא חביב עליכם במיוחד.
ואם כבר הזכרנו תגובות מלקוחות - נסו לבחון הודעות אוטומאטיות המתקבלות מתאי הדואר האלקטרוני של המנויים שלכם. כך תוכלו ללמוד עוד על מקום העבודה שלהם, התפקיד שלהם, ומכאן – מה מעניין אותם, מדבר אליהם ברמה האישית, ואיך תוכלו לנצל זאת לטובתכם ולמשוך את תשומת לבם.
בנוסף – קיימו שיחות תכופות עם נציגי השירות והמכירה של בית העסק שלכם.
תחקרו אותם: במה מתעניינים רוב המתקשרים? אילו נקודות לא ברורות מספיק בבית העסק? האם יש נושא "חם" במיוחד או נהפוך-הוא: נושא חשוב שאיש אינו מתעניין בו וצריך להעלות אותו על סדר היום?
כך תקבלו רעיונות חדשים לניוזלטרים, ותכירו את הקהל שלכם מזווית אחרת.

 

 

 

 

5. חדש ותמים – לא ישן ומשמים:


במידה והבחנתם כי לאורך זמן אתם נאבקים להמציא וליצור תכנים חדשים עבור הניוזלטר שלכם, נסו לחדש את הפורמט. אולי כדאי להוריד את כמות התוכן? אולי להוריד את תדירות המשלוח?
אין טעם להפיץ ניוזלטר רק לשם ההפצה והתזכורת התמידית ללקוחות שלכם שאתם עדיין קיימים.
עליכם לספק חומר מעניין, איכותי ורלוונטי עבור הקוראים, אחרת תאבדו אותם.
רעננו את הפורמט מדי פעם, את העיצוב, נסו לגוון עם סטטיסטיקות, מחקרים, סרטונים משעשעים, כל דבר שיפלפל את הניוזלטר טיפה ויכניס עניין מחודש למנויים הותיקים (שגם אותם אין להזניח).
עדיין מתקשים? תנו לנו לעזור! חברת 2link עורכת, מעצבת ומתכננת בשיתוף עם בית העסק ניוזלטרים שבועיים וחודשיים, מקוריים ונפלאים.
אנחנו נכתוב עבורכם את התוכן ונפיץ את הניוזלטר למאגר הלקוחות שלכם. יחד, ננתח את הסטטיסטיקות, נסיק את המסקנות הנכונות ונמתג אתכם מחדש!
התקשרו עוד היום: 09-9550471 ונשמח לעזור.

 

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link