מגזין לשיווק דיגיטלי
מיתוג אתרים

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

כיצד יוכל העסק הקטן להפיק רווחים גדולים

זה הקטן- גדול יהיה!

עסקים רבים ניזונים מקידומי מכירות בפלטפורמות השונות, ומחויבות למערכות פרסום וקידום יעילות במידה והם מעוניינים להמשיך להתקיים ולהתפתח. אדרבה עסק קטן או בינוני שמאויים באופן תמידי על ידי רשתות ענק ומותגים בעלי גב כלכלי ופרסומי חזק. קידום מכירות לעסקים בינוניים וקטנים הם עניין מורכב: מצד אחד קיים קושי כלכלי ומאידך אותם עסקים הם אלו שזקוקים יותר מכל לחשיפה ולקידום. להלן מספר צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לקדם את העסק שלכם, ללא השלכות כלכליות הרסניות:
 

היו אקטיביים ברשת:

כיום, החשיפה והקידום המשמעותיים ביותר נעשים בעיקר באינטרנט. עסק המעוניין להראות זמינות ונגישות ללקוחות (חדשים וישנים גם יחד) צריך לעשות שימוש בפלטפורמה הוירטואלית. מפעם לפעם יכולים העסקים הקטנים והבינוניים להסתפר בדף פייסבוק עסקי ובפעילויות רשתיות ללא עלות, אך המלצתנו היא להקים אתר אינטרנט רשמי ומסודר, מעוצב ובעל תוכן מועיל לגולש. "נוכחות ויראלית" כוללת גם תחזוקה שוטפת של האתרהדף העסקי: יש להוסיף לו תכנים מספר פעמים בשבוע, לעדכן אותו ולרענן מפעם לפעם את העיצוב.
 

הפצת מידע:

אחת הדרכים הבסיסיות והיעילות לקידום היא להפיץ את פרטי העסק כאש בשדה קוצים: פליירים, כרטיסי ביקור, מגנטים, מסרים שונים על מבצעים וכו'. חשוב להקפיד על שפת עיצוב אחידה שתקשר בין החברה, הלוגו והמוצרים, כך שהלקוחות תמיד יזהו אותם כיחידה אחת. המנעו מהצפת מידע שיוצרת אי נוחות אצל גולשים ולקוחות בזירה הריאלית. נסו לגבש פורמט שיספק מידע אודות העסק ויעורר את סקרנותם של עוברי האורח לשמוע או לראות יותר.
 

ערכו אירועים חווייתיים הקשורים לעסק:

אירוע בעל קשר עקיף או ישיר למוצרי החברה ולמסריה, מהווה הזדמנות מצוינת לחשיפה והגדלת רווחי החברה. בין אם מדובר בהשתתפות פעילה של החברה ביריד, אירוע השקה, שיתוף פעולה עם עמותה כזו או אחרת, וכו'. האירועים הנ"ל מהווים הזדמנות מצוינת למכירה, חלוקת מידע אודות העסק, האופי שלו, המוטו ומטרותיו, ובנוסף - לתקשורת שאינה תלויה בגורם שלישי עם לקוחות פוטנציאליים.
 

מבצעים מכווני לקוח:

ראשיתו של רעיון שיווקי שנועד לקדם את המכירות, מתחיל בפילוח השוק ופנייה ממוקדת ללקוחות הרלוונטיים. הפרסום, השיווק והמבצעים הנקודתיים יכולים לפנות בכל פעם לפלח אחר מקהל הלקוחות שלכם (פוטנציאליים או חוזרים), אך זהו עניין קרייט כי גם השפה העיצובית ואמצעי הפרסום יפנו לאותו קהל. לכן הקפידו לפנות לנמען בדרכים שיעוררו עניין או אמפתיה. וזכרו כי לצד פעילות מכוונת מטרה לטובת קידום העסק שלכם, שימור הלקוחות חשוב לא פחות! צריכים עזרה בהקמת מועדון לקוחות ואו שימור לקוחות קיימים? נשמח לעזור לכם. צרו קשר עוד היום ותנו לעסק שלכם הזדמנות אמיתית לפרוח.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link