מגזין לשיווק דיגיטלי
מיתוג אתרים

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

נפלאות השורה – כיצד שורת הנושא בניוזלטרים יכולה לסייע לכם

על אף שהשיווק דרך רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר תופס תאוצה מדי יום, שיווק באמצעות ניוזלטרים ממשיך להוכיח את עצמו כאפיק שיווק רווחי וממוקד לאין שיעור. הנתונים מדברים בעד עצמם: למעלה מ40% מהלקוחות שנרשמו לקבלת ניוזלטרים באמצעות הדואר האלקטרוני – ביצעו בסופו של דבר רכישה עקב המייל שנשלח להם.

לידיעתכם: האימייל שהניע את הלקוחות לפעולה - הוא אימייל מכירתי. על אף שמטרותיו של ניוזלטר הן רבות (לשמור על קשר יציב עם הלקוח, ליידע אותו בחדשות ולהגביר את תחושת הנאמנות, להניע אותו לפעולת רכישה וכו'), המטרה הראשונית של שולח הניוזלטר היא לגרום ללקוח לפתוח את המייל. כיצד זה נעשה? ע"י שורת נושא פיקנטית וישירה שאינה נשמעת כמו פרסומת מציקה. לכאן נכנס האלמנט החשוב ביותר במייל מלבד התוכן: שורת הנושא. אותה שורה קסומה תגרום לאנשים לעמוד על החלטתם הגורלית: האם לפתוח את המייל, או לזרוק אותו לתיבת האשפה ללא מחשבה נוספת.
 

טיפים לכתיבת שורות נושא מוצלחות שיניעו את הלקוחות לפתיחת המייל:

1. כתבו שורות נושא ברורות וממוקדות: כותרות יצירתיות ומסובכות מדי עלולות להביא לבלבול ואף לעורר כעס ותחושת מרמה אצל לקוחות שיגלו כי נושא המייל הוא דבר אחד, והתוכן שלו הוא דבר אחר לגמרי. שורת הנושא חייבת להכיל את המילה "פרסומת" בהתאם לחוק הספאם החדש, אך אין זה אומר ששורה מנצחת כמו "מגיעה לך הטבה חד פעמית!" לא תעשה את העבודה. למעלה מ40% מהלקוחות אשר קיבלו פרסומת לדוא"ל העידו כי שורת הנושא גרמה להם לפתוח את המייל. מדובר בתהליך של ניסוי וטעייה, אבל העבודה הקשה תשתלם כאשר אחוזי הפתיחה וההקלקות שלכם יעלו עם כל שורת נושא אסרטיבית ומוצלחת.

2. השתמשו במילים שיניעו את הלקוחות שלכם לפעולה: מילים המעוררות דחיפות והתלהבות כמו "חד פעמי", "הזדמנות אחרונה", "מבצע שלא יחזור" – יגדיל את הסיכויים שלקוחות יפתחו את המייל ויקליקו על הקישורים, מתוך הכוונה לא לפספס את המבצעים שאתם כבעלי עסק, מציעים באופן נדיר ומיוחד עבור הלקוחות האהובים עליכם. מעט חנופה כמו: "רק ללקוחות הטובים ביותר", "במיוחד עבורך", "רק בשבילך" וכו', לא תזיק גם כן.

3. שורת נושא הכוללת פרסונליזציה: חברת 2link ממליצה בחום על שימוש בפרסונליזציה בעת שליחת ניוזלטרים. שימוש במערכות האוגרות את שמות הלקוחות הוא צעד אסטרטגי חשוב בהקמת מועדון לקוחות. השתמשו במערכות אשר יאפשרו לכם לשים את שם הלקוח כמילה הראשונה בשורת הנושא, ותראו כיצד כמות הפתיחות וההקלקות שלכם גדלה באופן לא רציונלי. אנשים מגיבים לשם שלהם, ופתוחים יותר לקבלת מידע כאשר משתמשים בו, אז תדאגו לעשות זאת. כמו כן, ניתן לשתול בדיוור מידע אישי נוסף כגון: מנהל תיק הלקוחות/מנהל הסניף החתום על הדיוור, תאריך הלידה של הלקוח ועוד...

4. התנסות אישית: התחילו לבחון את הסביבה האינטראקטיבית שלכם. תשאלו את עצמכם: מדוע שמתם לב לפרסומת הזאת ולא לפרסומת המקבילה? מה גרם לכם לפתוח את המייל הזה ומדוע? מה הרגיז אתכם במייל הקודם עד כדי כך שזרקתם אותו מבלי להציץ בו? את התשובות נסו ליישם בניוזלטרים שלכם.

5. הכירו את "האויב": הירשמו לקבלת ניוזלטרים מחברות שונות, עצרו וחשבו מדוע הן בחרו דווקא בשורת הנושא הזאת, מה יש בה שיכול להניע את הלקוחות וכו'. הכרת ה"שטח" תסייע לכם בבחירת נושאי הניוזלטרים הבאים.

אחוזי ההמרה בעת שליחת ניוזלטרים אינם מאכזבים ועל כן אין זה מפתיע כי מעל 50% מבעלי העסקים (גדולים כקטנים) מתכוונים להגדיל את השימוש שלהם בשליחת ניוזלטרים דרך הדוא"ל בשנים הקרובות. צרו קשר, הקימו מועדון לקוחות בעזרתנו ותיווכחו לגלות עולם חדש של רווחים, הכנסות ומימוש פוטנציאל העסק שלכם!

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link