מגזין לשיווק דיגיטלי
מיתוג אתרים

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

כמה באמת עובד הלוגו שלכם

יודעי דבר הפנימו מזמן כי בחירת הלוגו ועיצובו הם אלמנטים קריטיים במיתוג ופרסום החברה. חשוב יותר מכל להשקיע בעיצוב גרפי איכותי ומעמיק.
אל תטעו: לעיתים הלוגואים הפשוטים ביותר למראה – מעבירים את המסר הכי חזק.
דוגמא טובה לכך היא הסמל של "קוקה-קולה" אשר מעבירה לנו כבר שנים את המסר הפשוט כי "קוקה קולה" היא טעם החיים. ומה אומר הלוגו שלכם?

מה זה לוגו:

לוגו (או בעברית צחה: "סמליל") הוא אלמנט גרפי המכיל צורה ו/או טקסט ומטרתו העיקרית היא להפוך לסמל זיהוי עבור חברה או מוצר מסוים, זאת בכדי לחדור לתודעת הציבור.
הרעיון העומד מאחורי הלוגו הוא פשוט להעביר לקהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי את המסר שהחברה או המוצר רוצים להעביר. הלוגו יכול להיות פשוט מאוד (להכיל אלמנט גרפי כמו קו או צורה הנדסית) או מורכב הכולל אנימציה, צבעים, צורות וכו'.
 

אודות העבודה על הלוגו:

בעת עיצוב הלוגו על הגרפיקאי האחראי על הפרוייקט להבין לעומק את החברה או המוצר להם הוא/היא מעצב/ת. כדאי להתאים את הלוגו לקהל היעד מבחינת הצבעים, האלמנטים בהם עושים שימוש, הפונטים וכו'.
עבודה זו דורשת זמן רב, סבלנות, יצירתיות ודמיון, אך כדאי להמתין לתוצאה המוגמרת והסופית בכדי לוודא כי המסר השיווקי מועבר עד תום.

בנוסף, קיימים מרכיבים נוספים אותם כדאי לקחת בחשבון בעת עיצוב הלוגו כמו קורלציה בין חזות הלוגו לעיצוב הכולל של החברה (מוצרים, אתר הבית, מדים וכו') כדי ליצור יחס של דמיון וזיהוי בין השניים.

הלוגו הוא בד"כ האלמנט הראשון בו מבחין הלקוח הפוטנציאלי בטרם העבודה המשותפת, כך שכדאי לבחור גרפיקאי מוכשר ומנוסה לעיצובו ולא לשרבט סקיצה אחת בתוכנת ה"צייר". זכרו כי הלוגו שלכם צריך להבדיל אתכם מהמתחרים ולהיחרט בתודעתם של הלקוחות! מהרגע בו נבחר הכיוון היצירתי אליו תרצו לנתב את בניית הלוגו, ניתן לייצר מספר סקיצות שיהוו אפשרויות בחירה עיצוביות, ומתוכן בסופו של דבר, ייבחר הלוגו המתאים ביותר.

זקוקים לעזרה בעיצוב לוגו ו/או מיתוג העסק מחדש? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link