לתאום פגישה

כיצד נניע גולשים לפעולה?

תאריך העלאת המאמר: 17.02.2018

כיצד נניע גולשים לפעולה:

ללא ספק ההגדרה של אתר מוצלח היא אתר שבו הגולשים מבלים זמן רב ואינם סוגרים אותו לאחר מספר שניות בודדות. באתר טוב יוכלו הגולשים לדפדף, לקרוא את התוכן בעיון ובסקרנות, להוריד ולהעלות מדי, לרכוש מוצרים ועוד.
האם הגולשים באתרכם אינם מבצעים מספיק פעולות? אולי הגיע הזמן להניע אותם לפעולה.
 

הגדרת הבעיה חשובה כמו פתרונה:

הגולשים באתרכם אינם מבצעים פעולות מסחריות באתר הבית אשר הקמתם לבית העסק שלכם.
יכול להיות שהלקוחות מתעניינים במוצר ומתחילים ברכישה אך מפסיקים לפני הסיום. מהו המכשול העומדים בפני הלקוחות המעוניינים ברכישה או ביצוע פעולה באתרכם?
בכדי לגרום להנעה לפעולה עלינו למזער את נק' החיכוך בתהליך הרכישה, וליצור חווית רכישה שלמה, מהנה וקלה.
 

החלטת הגולשים:

החלטת הגולשים לרכוש מוצר או לבצע פעולה מסוימת באתר הבית שלכם מונעת ממספר אלמנטים.
פגיעה בחווית הגולשים עשויה לפגוע בנכונותם לפעול כצרכנים באתר כעת ובעתיד.
הפתרון: שימוש בשיטה המספקת מענה לחששות המשתמשים, מחזקת את ביטחונם ומגדילה את הסיכויים שיבצעו פעולות שונות כמו רכישה, קריאה, העלאת/הורדת מידע וכו' (תלוי בסוג האתר שלכם).
מטרת השיטה היא לשכנע את הגולשים (להלן: הלקוחות הפוטנציאליים) לרכוש את המוצרים ולבצע את הפעולות, להשלים את הרכישות ולבקר שנית באתר.
אותה שיטה לשכנוע הגולשים משמשת כתוספת חשובה לצורך בממשק ידידותי ושימושי למשתמשים.
 

כיצד תשכנעו את המשתמשים לבצע יותר רכישות או פעולות?

1. הבליטו את הפונקציה אליה אתם מעוניינים לכוון את הלקוח
2. פנו אישית אל הלקוח בשלב בו הוא מתקשה לבחור או אותו הוא מתקשה להשלים
3. הקנו ביטחון למשתמשים בעת תהליך הרכישה
(הבהירו כי הנכם חברה עצמאית, חזקה, איכותית שניתן לסמוך עליה ע"י תעודות, הסמכות והבהרות שונות)
4. הציעו שירותים נוספים המתאימים לאופי הגולש ולהרגלי הקנייה והגלישה שלו
5. תכנתו POP UP שיבקש הסבר או סיבה להפסקת ביצוע הפעולה והסיקו את המסקנות
6. וודאו שאינכם מציעים יותר מדי אפשרויות, הדבר עשוי לבלבל את המשתמש. כל אלמנט שהזכרנו עשוי להשפיע על נכונות הגולשים לבצע פעולות באתר, על כן יש להקפיד על כל אחד מהם.
שיטת השכנוע מתייחסת לנושא תכנון ועיצוב הממשק (וודאו שהממשק שלכם יציב, שהניווט בין הדפים מהיר ומוביל למקומות הנכונים, שהתוכן באתר ידידותי ואיכותי וכו'),
עצבו את האתר באופן מזמין וכו'. כך תשפיעו לטובה על נכונות המשתמשים לבצע פעולות.

צריכים עזרה בהקמת אתר, כתיבת תכנים או שירות אחר? צרו עמנו קשר!

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link