מגזין לשיווק דיגיטלי
מיתוג אתרים

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

מיתוג עסקי – על מה ולמה

בעלי עסקים רבים מתקשים למתג את עצמם בצורה הנכונה והמזמינה ביותר אשר תביא להמרות ולקוחות נוספים לבית העסק. לא פעם חשים בעלי עסקים כי הקסם פג מהמיתוג הישן והמקורי, וכי הגיע הזמן לרענן את המדפים. חשוב לזכור בעת תהליך המיתוג העסקי כי יש לעצב לוגו מושך, להמציא סלוגן קליט, להתאים קו עיצובי התואם את אופי העסק וקהל היעד ולהישאר שפויים.
כיצד תעשו זאת? קודם נבין מה אתם מחפשים.
 

מהו מיתוג עסקי:

מיתוג עסקי הוא הליך המשלב יצירתיות וחשיבה עסקית מפולפלת ואסטרטגית לכל דבר.
קהל הלקוחות שלכם חשוף לאלפי מסרים (הכרתיים לצד תת-הכרתיים) פרסומיים ושיווקיים אשר משדלים אותו לקנייה וצריכה של מוצרים ושירותים חדשים הנולדים מדי יום, ומטרת המיתוג העסקי הוא להבליט דווקא את השירות/המוצר/בית העסק שלכם מעל כל המתחרים.
השלב הראשון בעת הליך המיתוג העסקי הוא לבנות תדמית עסקית חוזרת שתופיע בכל הפרסומים העתידיים של בית העסק שלכם (לרבות באתר האינטרנט הרשמי, בלוגו, בניוזלטרים, בדפים העסקיים שפתחתם ברשתות החברתיות וכו') ותהפוך לסימן מזהה ואקסקלוסיבי עבור בית העסק שלכם.
חברת 2link אחראית למיתוגם המחודש והמשופר של עשרות חברות מצליחות בארץ ובחו"ל.
צריכים עזרה במיתוג מחדש ויצירת תכנית פעולה עבור העסק שלכם? צרו עמנו קשר!
 

מיתוג עסקי והשפעתו על הלקוחות שלכם:

מטרתו הראשונית של המיתוג העסקי היא לחבר את קהל הלקוחות למוצר/לשירות שאתם מעניקים.
ניתן לעשות זאת ע"י שימוש באמצעים ויזואליים, מילוליים ואף פשוטים וישירים (hard sale).

דוגמאות טובות לשימוש באמצעים הללו הם:
1. יצירת דמות קבועה שתהפוך ל"קמיע" של בית העסק.
2. המצאת סלוגן מצחיק/מקורי ו"מדבק" הכולל את שם המותג/השירות.
3. צילום סרטון מקורי ואומנותי שכולל את המוצר/השירות והפצתו ברשתות החברתיות (שימוש קלאסי בשיווק ויראלי).
4. עיצוב ייחודי ואיכותי של המוצרים אותו אתם מציעים.
 

ערכים ומותגים:

חשוב לזכור כי הליך המיתוג העסקי צריך להעביר לקהל הלקוחות את ערכי החברה והמסר האידאי של החברה כולה. נסו להחליט קודם כל מה אתם מנסים לפרסם: האם מדובר במחירים ללא תחרות? בשירות אמין ומקצועי? במנות אקזוטיות שלא מופיעות במסעדות אחרות?
בססו את ערכי המותג ע"פ המסר אותו אתם מעוניינים להעביר, ונסו לא לבלבל את קהל הלקוחות. לדוגמא: במידה ואתם בעלי מסעדה איטלקית מצליחה, אל תעצבו לוגו עם דמות אסייתית ושם כמו "צ'נאג-יו". אפשר להתחדש ולהתרענן בלי לנטוש לחלוטין את המקורות.

חשבו על הלקוחות כמו על לידים איכותיים: כוונו למטרה ודאגו שהעסק שלכם יטרגט באמצעות מיתוגו בלבד רק את מי שאוחז בסיכויים הגבוהים ביותר לקנות ולחזור לקנייה נוספת.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link