מגזין לשיווק דיגיטלי
מיתוג אתרים

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

התוכן האיכותי בעיר יכול להיות שלכם!

בניגוד לדעה הרווחת, כתיבת תכנים ואירגונם באתר הבית אינם דברים של מה בכך, ודורשים ריכוז רב, יכולת הבעה והעלאת התכנים על כתב בצורה מסודרת, רהוטה ויצירתית. במה כרוכה "עריכת התוכן" וכיצד תוכלו גם אתם לנהל את התוכן שמופיע באתר שלכם באופן מוצלח?
 

מהי "עריכת תוכן":

עורכי תוכן (בניגוד לכותבי תוכן) נותנים את ה"טאצ'" האחרון לפני פרסום התכנים והופכים אותם לאיכותיים יותר, קורצים יותר, מכוונים יותר למטרה ואף מכירתיים יותר. עורך התוכן המקצועי יבין מהי מטרת המאמר ויפסול מאמרים ותכנים לא רלוונטים/מבלבלים שיקשו על הגולשים לקבל את הערך המוסף אותו חיפשו.
כלומר: עורך התוכן מתפקד כעיניים מקצועיות העוברות על הכתב ומעבירות ביקורת אשר מלטשת את התכנים העתידיים להתפרסם, עד לרמה משביעה רצון. להלן מספר אלמנטים עליהם יש לשים את הדגש בעת עריכת התוכן:

1. הגהה:
עורך תוכן מקצועי יזהה שגיאות כתיב, סגנון ולשון ויתקנם במהרה. ידוע לכל כי מאמר הכתוב בצורה שגויה, יגרום נזק תדמיתי רב לאתר ולבית העסק, ולא לתועלת (על אף כל הרצון הטוב).
אתר המלא בשגיאות כתיב וניסוח מעורר אנטגוניזם בקרב הגולשים ותחושה כי מזלזלים בהם, על כן חשוב לעבור מספר פעמים על כל פרסום לפני לחיצת ה"SEND" הסופי.

2. כתיבה לשם מכירה:
מאמר טוב הוא מאמר שמוכר, נקודה. עם זאת, אין לכתוב תכנים מכירתיים בצורה ברוטאלית שתשאיר את הגולש בהרגשה כאילו "הותקף" ונכפה עליו לקנות בכל מחיר. יש לכתוב את הטקסט בצורה נעימה וזורמת, ולשזור את התכנים המסחריים בצורה מתוחכמת ומעודנת שתעורר בגולשים רצון לחקור, לקרוא יותר ולהישאר זמן רב באתר שלכם.
מאמר איכותי, ישאיר את הקוראים למעלה משלושים שניות באותו הדף, מבלי לצאת לחלוטין או לעבור לדפים אחרים.
תוכלו לבדוק את איכות המאמרים שלכם ע"י שימוש קבוע בגוגל אנליטיקס, למשל (כלי המודד את זמן השהייה של הגולשים בכל עמוד בנפרד ובאתר כולו גם יחד).

3. יצירתיות וצבע:
על אף שמאמרים רבים נכתבים כאינפורמטיביים בלבד ובכוונת תחילה, כדאי מאוד לדאוג לתוכן צבעוני יותר.
תוכלו לעשות זאת ע"י שילוב תמונות מיוחדות הממחישות את הנושא עליו כתבתם, סרטונים מונפשים ומצחיקים שניתנים להעברה (כך תוכלו להכיר את יכולותיו המופלאות של השיווק הויראלי), גרפים בולטים ש"ישברו" את רצף המילים המייגעות לאחר זמן מה, וכו'.

4. לא יפה? לא קונה!
מלבד הקניית ערך מוסף לתכנים המפורסמים באתר שלכם, חשוב להקפיד על אסתטיות הטקסט: השורות צריכות להיות מרווחות, הפונטים צריכים להיות גדולים דיים וברורים לקריאה (אך לא גסים!), הכותרות צריכות להיות מעוצבות, מזמינות וצבעוניות, וחשוב לשלב גם אימג'ים חדים ולא מפוקסלים.

צרו רושם מקצועי ומלא חיים באתר שלכם. התנהלות נכונה תביא יותר תנועה ותגרור יחס המרה גבוה יותר.

זכרו כי אתר הבית הוא כרטיס הביקור החדש של בית העסק באשר הוא.
צריכים עזרה בכתיבת תכנים חדשים או הקמת אתר מיסודו? צרו עמנו קשר!

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link