מגזין לשיווק דיגיטלי
מיתוג אתרים

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

אל תהיה חכמולוג, פשוט תוציא קטלוג!

בעלי עסקים רבים אינם מודעים לעובדה כי קטלוג נקי, מעוצב, קלאסי או לחלופין מתוחכם ומותאם לכל סוגי המדיה (לרבות הסלולארים החדישים ביותר בשוק), לא רק ישפר את תדמית בית העסק שלהם אלא גם יסייע להגדלת הרווחים ולמכירות המוצרים והשירותים אותם הם מציעים.
דרך עיצוב קטלוג תוכלו כבעלי עסק להעמיד באור הזרקורים את היתרונות שלכם אל מול בתי עסק אחרים ולגרום ללקוחות פוטנציאליים להבחין בכם.
צריכים הסבר נוסף? אין שום בעיה.
 

מהו קטלוג בכלל:

למי מכם שאינו מודע לטיב הדבר, הקטלוג משמש כאמצעי ארגון וריכוז חומרים וויז'ואלים, בד"כ בתחומי הפרסום והספרנות. מן הקטלוג ניתן "לשאוב" מידע רב אודות בית העסק וכך לשקול טוב יותר את ההחלטה האם לקיים מערכת יחסים עסקית עמו – או לא.
בימי קדם עם בואה של תקופת הפרינט מרבית הקטלוגים היו מודפסים על גבי ניירות כאלו ואחרים, אך כיום עקב המודעות לסביבה הפכו הקטלוגים לדיגיטליים והם ניתנים לאיתור באינטרנט ופתוחים עבור כל המתעניינים באשר הם.

על הקטלוגים להכיל:
● מידע שכנועי עבור הלקוחות הפוטנציאליים
● תמונות
● הסברים
● תרשימים ונתונים רבים ככל הניתן.

על מה חשוב לשים דגש כאשר מוציאים קטלוג דיגיטלי או מודפס?

● שפה עיצובית – הקטלוג צריך "להתכתב" עם בית העסק, לרבות: הלך רוחו, המסר השיווקי אותו רוצים להעביר, קהל היעד, צבעים המופיעים בלוגו והמאפיינים את המותג וכו'.
● ידידותיות למשתמש – לא כולם נולדו עם עכבר ומקלדת ביד. כאשר מעלים קטלוג דיגיטלי לאתר הבית של בית העסק, חשוב להתאים אותו לקהל הרחב ולהפוך אותו לפשוט וידידותי, לאפשר לסנן לפי כל פרמטר: צבע, גודל, מחיר וכיוב'... אתם לא רוצים שגולשים ירגישו מתוסכלים מחיפוש פשוט של מוצר בקטלוג הדיגיטלי שלכם ולא יחזרו לבקר בו. נסו לבנות אותו כך שניתן יהיה למצוא בקלות כל נתיב או לשונית וכמובן גם את דף "יצירת הקשר" שלכם. אם אתם מתקשים בבניית אתרים צרו עמנו קשר ונשמח לעשות זאת עבורכם!
● הדגשות והבלטות – אם חשוב לכם לקדם מוצר, שירות שאתם מציעים או מבצע אטרקטיבי במיוחד, דאגו להבליט אותו יותר משאר המוצרים. עשו זאת באמצעות מיקום ראשוני בקטלוג, דרך גרפיקה מיוחדת או בכל בצורה אחרת העולה על רוחכם.
● עבודה רק מול גרפיקאים מנוסים ומוכשרים – התייחסו לקטלוג שלכם כמו אל כרטיס הביקור של החברה. ספקו לגרפיקאי שלכם רק תמונות איכותיות וברורות של החברה/המוצרים שאתם מעוניינים לקדם וודאו לפני הכל כי מדובר בגרפיקאי מנוסה ומוכשר שיודע לעבד תמונות, לשלב צבעים ולשכלל את חומרי הגלם שתספקו לו. לעסק שלכם מגיע את הטוב ביותר, אל תתפשרו!

הקטלוג יכול לפתוח לכם דלת לעולם העיצוב והדמיון. אפשרויות פריסת המידע בו הן בלתי מוגבלות גם אם הוא לא מקוון:
ניתן להדפיס על דף אחד או שניים, כחוברת, כגלויה, עם קיפול, צבעים ואנימציה.
השמיים הם הגבול, הקטלוג הוא כרטיס הטיסה, אז צאו לדרך.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link