מגזין לשיווק דיגיטלי
מיתוג אתרים

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

פוסטים להעלאה בזמן מלחמה או מבצע מדיני

לאור המצב הביטחוני הרעוע, רבים מבעלי העסקים עומדים נבוכים אל מול השאלה: אילו פוסטים לגיטימיים להעלאה בימים אלו לדף הפייסבוק העסקי שלהם – ואלו פוסטים פשוט לא מתאימים כרגע.

צוות 2link ריכז עבורכם, אובדי עצות יקרים, את סוגי הפוסטים הרלוונטים לשעת מלחמה:

1. פוסטים של תמיכה בצה"ל וכוחות הביטחון – אין כמו פוסט של דגל המדינה בצירוף ברכה מרגשת, פטריוטית וכנה לשלומם של מי שמסכן את חייו בכדי לשמור עלינו. אם יש לכם עובדים שנמצאים כעת בחזית, גם אזכור שמותיהם הפרטיים בצירוף משפט כמו "מחכים לכם בבית" יכול להיות נחמד ואף לגבש את הצוות לכשיחזרו. גם לעובדים חשוב לדעת כי הבחינו בחסרונם וכי הם חשובים למערכת.

2. מבצעים לתושבים שבקו האש - לא משנה אם המלחמה כרגע היא בצפון או בדרום, תמיד לצערנו יהיו אזרחים שיסבלו מהמצב יותר מאחרים. למה שלא תראו קצת רצון טוב ותפרגנו להם במבצעים נקודתיים, הנחות וכניסות בחינם? לא רק שהמוניטין של העסק שלכם יזנק פלאים, גם תוכלו להרגיש טוב עם עצמכם ועם התרומה החייובית שלכם למצב.

3. מבצעים כלליים להרמת המורל – זוהי עובדה ידועה כי בעת מלחמה או מבצע, אנשים נוטים לצאת פחות מהבית ולהוציא כסף על בילויים ומותרות, אבל אין זה אומר שאם תציעו מבצע אטרקטיבי במיוחד לקוחות לא יגיעו. נסו לחשוב מחוץ לקופסא, לפתות אנשים להגיע אליכם על אף המצב הלא נעים, ולא להיכנע לשגרה של פחד והסתגרות.

4. למה לי לקחת סלב – אם תוכלו לדאוג לכך שדמות פופולארית ומפורסמת תגיע לבית העסק שלכם ותנעים את האווירה לעובדים וללקוחות, תעדו את האירוע ותעלו לדף הפייסבוק העסקי שלכם. חשוב שלקוחות יראו שאצלכם האווירה כיפית, רגועה ושכדאי להמשיך ולהגיע אליכם למרות הפחד ממה שקורה בחוץ. גם התחייבות פומבית שלכם כי יש באמתחתכם או בקרבתכם מרחב מוגן ואתם דואגים לשלום הלקוחות – לא יפגע בכם. נסו לכתוב משפטים כמו: "ערב צוות עם האחד והיחיד ____ במרחב המוגן". כך תפגעו בשני ציפורים במכה אחת: תיידעו את הלקוחות כי יש להם איפה להסתתר אצלכם, וכי אתם דואגים לשעשוע של הלקוחות והעובדים, לא משנה מה אומרים בחדשות!

5. תרומות – אם יש באפשרותכם לארגן עמדת תרומות בחזית העסק ולצלם אותה הולכת ומתמלאה, העלו את התמונות לפייסבוק ויידעו את הקהל הרחב כי גם אתם עושים את מה שאפשר בכדי להקל על החיילים ו/או התושבים בקו האש. כל תרומה היא מבורכת ומוערכת, ויש אינספור אופציות להראות רצון טוב: אם אתם בעלי מסעדה – תרמו חבילות מזון, אם אתם רשת אופנה – חלקו בגדים עודפים, בעלי חנויות של חיות – הידעתם שיש לצה"ל יחידת עוקץ שתשמח לקבל כמה ממוצריכם? זכרו: חשוב לתת מכל הלב לא רק לשם הפרסום.

נגמרו לכם הרעיונות? המלחמה נמשכת? למה שלא תציעו הצטרפות בחינם או בעלות מוזלת למועדון הלקוחות שלכם? הדבר יטיב עם העסק שלכם ובעזרת חברת 2link תוכלו להמשיך וליצור תכנים יצירתיים, עד שהעניינים יחזרו למסלולם וכולם יחזרו הביתה בשלום.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link