מגזין לשיווק דיגיטלי
מיתוג אתרים

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

עיצוב ניוזלטר

"טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים", הוא משפט מדויק ומתאים יותר מכל לעולם הויז'ואל, התמונות, המכירות והגרפיקה.
למי מכם שהחליט לעצב ניוזלטר בעצמו ולחסוך כמה שקלים על מעצב גרפי- נכונה אכזבה: עיצוב הניוזלטר שלכם, בעלי עסקים יקרים, עשוי להשפיע על טיב העברת המסר השיווקי ללקוחות, לעניין אותם או לחלופין: לדחות אותם.
לעיצוב הניוזלטר חשיבות מירבית ויש לשקול אותו היטב מכל הבחינות לפני ההפצה ההמונית, מאחר ואת הנעשה- אין להשיב.
 

מהו ניוזלטר:

ניוזלטר הוא דף נחיתה שנשלח דרך הדואר האלקטרוני או הסלולרי (ראו דיוור רספונסיבי), ללקוחות שסיפקו את הכתובת/המספר שלהם ואישרו קבלת פרסומות וידיעות מהשולח. הניוזלטר מעוצב כמו דף אינטרנט רגיל, אבל כולל מסר כלשהו ללקוח: בין אם מדובר בשימור הקשר עמו ובין אם מדובר על ידיעה פרסומית שברצונכם להפיץ על מנת להניע אותו לפעולה (הרשמה, קנייה, הגעה לאירוע וכו'). כיום ניתן לשלוח בעזרת מערכות דיוור אוטומאטיות ניוזלטרים לעשרות אלפי כתובות בזמן קצר, ולכן הפוטנציאל השיווקי שבפרסום ניוזלטר הוא עצום ועם זאת – מסוכן. תארו לעצמכם ששלחתם מסר זרוע שגיאות כתיב לעשרת אלפים לקוחות? לא מומלץ.

אז על מה חשוב לשים דגש בעת עיצוב ניוזלטר:

● ראשית: הניוזלטר צריך להיות מותאם אישית לעסק או למסר אותו אתם מעוניינים להעביר ללקוחות. בין אם מדובר בהדגשת לוגו או סימן מזהה אחר שלכם או של המוצר, צבעי החברה, חתימה וסלוגן. ניוזלטרים מהווים הזדמנות נהדרת להאדרת שם החברה ולפרסום נוסף (שלכם!!!) מלבד הרעיון המרכזי שלו. לא פעם בעלי עסק מוסיפים לינקים קטנים ומשניים לאתר הבית שלהם, גם אם הם מפרסמים מוצר שאין לו כל קשר אליהם. אותם לינקים שנראים לא משמעותיים, עשויים להביא לכם את הלקוחות הבאים שלכם, וגם להגביר את התנועה והפעילות באתר הבית שלכם, אז מדוע לא? עם זאת, היזהרו מגניבת הפוקוס של הניוזלטר, זכרו מהי המטרה העיקרית להוצאתו.
● שנית: הדגשת המסר השיווקי בצורה רהוטה ומפורטת. יש להדגיש את הרעיון המרכזי של הניוזלטר: מבצע, הטבה, הנחה, יתרון. יש לשים אותם באותיות גדולות ומודגשות, עם לינק לאתר החברה או המוצר אותו אתם מפרסמים. חשוב מאוד לעבור מספר פעמים על המייל ואף לשלוח לעצמכם בדיקה בכדי למנוע טעויות, שגיאות כתיב, תמונות מעוותות, וכו'. המון דברים יכולים להשתבש בניוזלטר, עדיף לבדוק מספר פעמים מאשר לטעות פעם אחת – ובגדול.
●שלישית: ויז'ואל- תמונות יפות באיכות גבוהה שיעבירו את המסר השיווקי. תמונה שצילמתם במצלמה הדיגיטלית היא לחלוטין לא מספיק טובה. כבדו את הלקוחות שלכם ואת המוניטין שלכם והשקיעו בתמונות קנויות בעלות רזולוציה טובה, גם אם תצטרכו להוסיף עוד כמה שקלים.
●רביעית: בדקו שהשם של הלקוח יופיע בגוף המייל ובנושא המייל. הוכח כי מסרים "אישיים" נפתחים עד 35% יותר ממסרים כלליים, אז מוטב להשתמש במערכת הפצת דיוורים עם אפשרות למסר פרסונאלי.
●חמישית: כתבו למעצב הגרפי הוראות פשוטות ומדויקות לגבי חזון העיצוב שלכם. מעוניינים בצבעים בהירים יותר? כהים? עיצוב מודרני וצעקני? קלאסי וקולע? התייעצו עמו מה ימשוך את עין הלקוח, מה יעניין, מה מתאים למותג שלכם וכו'- זה ישתלם לכם.

צריכים עזרה בעיצוב והפצה של ניוזלטרים? צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם עם תשובות ואסטרטגיה התואמת את העסק שלכם!

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link