מגזין לשיווק דיגיטלי
מיתוג אתרים

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

כיצד נביא מבקרים נוספים לאתר הבית שלנו?

לאחר שסיימנו לקנות דומיין, לעצב, לתכנת, לכתוב ולהזין תכנים לאתר הבית שלנו, נתקלנו במוקש חדש: כיצד להביא עוד מבקרים לאתר הבית שלנו?
יודעי דבר מודעים לעובדה כי ליבת אתר האינטרנט היא "התנועה" (או: TRAFFIC), במיוחד עבור בתי עסק הנמצאים בתחרות מתמדת עם רשתות מקבילות. בכדי שהנתונים באנליטיקס יפסיקו "לדשדש", אספנו עבורכם מספר דרכים להגדלת התנועה וקידום האתר. להלן:

1. מסחר בקישורים – נסו "לסחור" ו/או להחליף קישורים עם אתרים ידועים בעלי שמות "טובים" ותנועה מרובה.
לעיתים בעלי האתרים אליהם תפנו, לא יסתפקו בהחלפת קישורים (אתם תפרסמו אותם והם יפרסמו אתכם) או יעלו קישור והמלצה שיובילו לאתר שלכם מטוב לבם, אלא יבקשו על כך כסף (קראתם טוב, אנשים עושים את זה).
עם זאת, יכול להיות שהדבר ישתלם לכם: אתר ידוע עם תנועה רבה אשר ימליץ דווקא על האתר שלכם, עשוי להביא לכם גולשים ומתעניינים רבים, ומכאן – גם לקוחות חדשים ושיתופי פעולה פוטנציאליים. אם אתם עומדים במחיר שביקשו מכם, לכו על זה ואל תישארו מאחור. היו סמוכים ובטוחים שהמתחרים שלכם עושים בדיוק את אותו הדבר.

2. השתמשו במילות מפתח מתאימות – אתרו את מילות המפתח החזקות ביותר בתחום שלכם (לרוב ניתן למצוא אותן דרך גוגל אדוורדס או אצל אתרים מתחרים המופיעים במקומות הראשונים במנועי החיפוש) והזינו אותן בתכנים המופיעים באתר בית העסק שלכם (מאמרים, לשוניות, כותרות וכו'). מילות המפתח יסייעו לכם להופיע בתוצאות גבוהות יותר במנועי החיפוש וכתוצאה מכך – תשיגו יותר כניסות. צריכים עזרה בכתיבת תוכן? שוברים את הראש לגבי מילות המפתח? צרו עמנו קשר ונשמח לעזור לכם!

3. פרסום ממומן – שוב אנחנו חוזרים לאמרה המפורסמת: "מה שעולה כסף – שווה כסף". אין ספק שהקידום המשמעותי והטוב ביותר לאתר בית העסק שלכם הוא פרסום באמצעות מודעה ממומנת דרך מנועי החיפוש המובילים. בעלי עסק רבים אינם ששים להוציא את כרטיס האשראי ולהעלות קמפיין וירטואלי שלא בטוח כלל כי יעבוד, אך אנחנו שמחים לבשר לכם את החדשות הטובות: אתם אלה שקובעים את גובה התקציב (ליום, לחודש, לקמפיין וכו'), קבעו בהגדרות הקמפיין תקציב בו תוכלו לעמוד ועקבו אחר התוצאות בגוגל אנליטיקס מיום פרסומו ועד להורדתו. אל תשכחו לפלח את המודעה רק לגולשים רלוונטים, כי עדיף ליד אחד מוצלח מעשרה שיבזבזו לכם את הזמן.

4. לא רע לי עם שיווק ויראלי – הפיצו את השמועה כי פתחתם אתר חדש/ עדכנתם את התכנים שלכם דרך נפלאות האינטרנט. השיווק הויראלי יסייע לכם להביא תנועה רבה לאתר מבלי להיכנס לעלויות מיותרות. ההפצה יכולה להיעשות דרך משחק ייחודי וכיפי שפיתחתם ו"ירוץ" ברשת, פרסום וידאו/טיזר ב-YOUTUBE (שיטה נהדרת, אגב), העלאת מאמר הכולל הטבה לנכנסים לאתר שלכם בשעות הקרובות ופתיחת עמוד עסקי בכל הרשתות החברתיות. במידה ותצליחו להיות יצירתיים במיוחד, הגולשים יעבירו את המסר אחד לשני מבלי שתתאמצו כלל וכלל, לכן נסו לחשוב מחוץ לקופסה.

5. הפיצו בעזרתנו ניוזלטר שבועי/חודשי עם קישור לאתר הבית שלכם – במידה ואספתם דאטה-בייס מכובד עם כתובות מייל של לקוחות עבר/הווה, נשמח לכתוב ולעצב עבורכם ניוזלטר איכותי שיוביל לאתר הבית שלכם באמצעות לינק. הנוכחות הוירטואלית הקבועה שלכם תזכיר ללקוחות עבר/הווה את קיומכם, ובמידה ותצליחו לעורר סקרנות – תרוויחו עוד כניסות ותנועה לאתר.

שתזכו לתנועה רבה,
צוות 2link.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link