לתאום פגישה

קידום אורגני מא´ ועד ת´

תאריך העלאת המאמר: 30.10.2017

קידום אתר הבית שלך בצורה אורגנית:

בעלי עסקים רבים פונים אלינו בשאלה החשובה: "כיצד אוכל לקדם את אתר הבית שלי בצורה אורגנית במנועי החיפוש המובילים?" בהמשך לשאלה זו, החלטנו לרכז עבורכם את הטיפים המובילים עבור אופטימיזציה של אתרי אינטרנט
(הליך הידוע גם כ"SEO") הכולל פעולות ב3 מישורים:

• אופטימיזציה פנימית בתוך האתר עצמו
• אופטימיזציה חיצונית מחוץ לאתר
• שימוש בגורמים טכניים עבור הקידום
 

מטרה אחת ושמה "נוחות":

בעת קידום האתר חשוב לזכור כי המטרה הראשונית שלנו היא להפוך את האתר לנעים ופשוט לגלישה, מלא בתכנים איכותיים שיועילו לגולשים שלנו (לרבות כתיבה איכותית ועניינית שתתאים למילות החיפוש אותן הקלידו הגולשים מלכתחילה).
מעניין כי אחת הטעויות הנפוצות ביותר בעת קידום האתר האורגנית היא לנסות ולקדם ביטויים, קישורים ומילות מפתח מרובים בעמוד אחד. אסטרטגיה זאת מוכרת גם כ"חוות לינקים" ולרוב מנועי החיפוש רואים אותה בעין לא יפה.
אחד הפתרונות לנ"ל הוא למשל להפריד ביטויים חשובים למספר עמודי תוכן שונים. בנוסף, על מנהל האתר לחקור ולראות באמצעות האנליטיקס היכן עומדים הביטויים אותם הוא רוצה לקדם, את מה כדאי לשפר ומה מביא לתוצאות טובות ולTRAFFIC מרובה באתר.
 

דגשים חשובים לאופטימיזציה בתוך האתר:

• כתיבת תוכן איכותי – מדובר במפתח קריטי ביותר לקידום האתר שלך. מאז פרסום האלגוריתם החדש של גוגל ("פינגווין"), מנועי החיפוש מחפשים את התוכן האיכותי ביותר. על כן תפקידך כבעל אתר הוא לספק אותו ולא לכתוב ביטויים ומילות מפתח בצורה מאולצת ומלאכותית. כמו כן כדאי להתאים ביטויים לתכנים המדוייקים באתר ולא לקשר ביטויים לתכנים שלא קשורים אליהם באופן ישיר וברור.
• כתובת דומיין מוצלחת - חשוב לנסות ולהשיג כתובת אתר ידידותית שתואמת למילת המפתח המרכזית אותה את/ה רוצה לקדם.
• בניית קישורים תקינים בתוך האתר – חשוב לקשר ביטויים לדפים רלוונטיים בחוכמה ולבדוק מדי פעם שהם לא "שבורים" ומובילים לדפי שגיאה.
• התאמת האתר לגלישה בסלולר ולדפדפנים שונים (טכניקה רספונסיבית) - כיום לקוחות פוטנציאלים רבים גולשים לא רק דרך המחשב האישי אלא גם דרך מכשירי הסלולר השונים. אתר המקודם בצורה טובה ונגישה צריך להתאים לכל הפלטפורמות. נשמח להתאים גם את האתר שלך לפלטפורמות המתקדמות ביותר! צור/י עמנו קשר.

 

אופטימיזציה חוץ-אתרית:

אופטימיזציה חוץ אתרית תתחיל בלינקים חיצוניים שיובילו לאתר שלך.
כלומר: עליך לדאוג שאתרים איכותיים אחרים ירצו להוסיף קישור לאתר הבית שלך ולהמליץ עליך לגולשים שלהם.
כך יווצר מצב הידוע בשם: "פרסום ויראלי" ותוכל/י להשיג יותר TRAFFIC לאתר שלך, ומכאן – להגדיל את הרווחים שלך.

 

 

גורמים טכניים:

• חשוב לבדוק האם גוגל אנדקס את האתר שלך שבוע-שבועיים לאחר הקמתו הראשונית. ניתן לבדוק זאת ע"י הקלדה בגוגל של המילים: "site:yoursite.co.il" רוב עמודי האתר צריכים להופיע במידה והכל תקין.
• מהירות הטעינה של האתר גם היא גורם חשוב בהליך האופטימיזציה - אתר שנטען מהר יקבל נקודות זכות בגוגל, בניגוד לאתר איטי עם תוכן זהה.
• דאג/י לשרת מהיר ויציב - אם השרת שלך נופל באופן קבוע, דירוג האתר ייפגע.

הגורמים הנ"ל יעזרו לך לקדם את אתר הבית שלך במנועי החיפוש ולפרסם את בית העסק שלך בצורה אופטימלית ואורגנית ברחבי הרשת. בהצלחה!

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link