מגזין לשיווק דיגיטלי
בניית אפליקציות

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

פיתוח אפליקציות לעסקים

אם עד לפני כמה שנים המילה "אפליקציה" היתה נשמעת כמו מושג בתואר במתמטיקה עבור רוב העסקים בישראל – כיום אחד מהדברים הראשונים אשר בעלי עסקים בוחרים לעשות כאשר הם פותחים את העסק שלהם או מעוניינים להתחיל לשווק אותו בצורה אגרסיבית יותר -  הוא לפתח אפליקציה אשר תהווה ככרטיס הביקור העסקי שלהם.

הטעות הגדולה ביותר של חברות ועסקים בימנו הוא הפזיזות בעשיית פיתוח אפליקציות לעסקים מבלי לבדוק לעומק מי אחראי על פיתוח האפליקציה שלהם, מה הפיצ'רים אשר יהיו באפליקציה, והכי חשוב – האם המחיר יהיה שווה את רמת האיכות של האפליקציה ?

פיתוח אפליקציות לעסקים מתבצע בכמה שלבים :

  • שלב האפיון : השלב שבו מפתחי האפליקציה רושמים ומנסים להבין את מטרותיו של הלקוח ולאיזה קהל יעד הוא מעוניין להגיע.
  • שלב ההכנות הסופי : בשלב זה מפתחי האפליקציה יבצעו ניתוח מתחרים ויסגרו את שלב האפיון הרמטית. 
  • עיצוב וחווית משתמש : אמנם סגנון העיצוב וסוגיית הUI  - UX  נקבעים עוד טרם תחילת העבודה, אך רק בשלב העיצוב המוחשי עצמו יהיה ניתן לדעת בוודאות האם כל התכנון העיצובי והפרקטי של האפליקציה יוצג בצורה מושלמת.
  • השמת המוצרים האלמנטים הסופיים באתר : בין אם יש לכם חנות אינטרנטית שבה אתם מעוניינים למכור מוצרים, ובין אם יש לכם עסק שמציע שירות אחר, את מבחן הפרקטיקה של האפליקציה מבצעים לאחר שהלקוח אישר את עיצוב האתר ומראו הכללי.
  • פיתוח האפליקציה, פיתוח אפליקצייה מותאם לIOS ולאנרואיד, ביצוע בדיקות QA קפדניות
  • סיום בניית האפליקציה : סיום פיתוח האפליקציה וה"ליטוש" האחרון מתבצע לאחר האישור הסופי של הלקוח, לאחר סיום האפליקציה יהיה ניתן לעבוד על השיווק שלה ועל השמתה בapp store -  או בחנות האפליקציות של גוגל.

למה לעשות פיתוח אפליקציות טלפון נייד לעסקים עם חברת טו לינק ?

חברת טו לינק הוקמה בשנת 2007, על ידי צוות אנשים בעלי עשרות שנות נסיון מצטבר בעולם האינטרנט, במטרה לתת פתרונות שיווקיים וטכנולוגיים לצרכים דיגיטליים של לקוחות. החברה מספקת שירות מלא - ONE STOP SHOP, החל משלב איתור הצרכים, האפיון בהתאמה לצרכי הלקוח, דרך שלבי הביצוע וניהול הפרוייקט (תכנות/עיצוב/כתיבה), וכלה בתחזוקה שוטפת של אתרים ואפליקציות.

יש לנו את היכולת לראות את הפוטנציאל העסקי והשיווקי שלך ולהתאים אסטרטגיה מושלמת לפיתוח האפליקציה או האתר שלך באינטרנט בהתאם לחזון שלך ולמטרות אשר הצבת לעצמך.

יש לך שאלות נוספות לגבי פיתוח אפליקציות לעסקים ? מעוניין לקבוע פגישת ייעוץ ללא עלות והתחייבות ? צור עמנו קשר כעת או השאר פרטייך ונחזור אליך: 099550471 או במייל: [email protected]

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link