לתאום פגישה

איך הופכים קובץ PDF לטופס דיגיטלי?

תאריך העלאת המאמר: 09.09.2019

איך הופכים קובץ PDF לטופס דיגיטלי?
בוודאי קרה גם לכם, שהתחלתם למלא טופס דיגיטלי,(כמו למשל: רישום לחוג/ביצוע תשלום/מילוי טופס לבקשת מידע) ונזכרתם שחסר לכם מידע/מסמך או שקרתה תקלה שגרמה למחיקת כל המידע וכתוצאה מכך נאלצתם שוב למלא את הטופס מחדש, או שהרגשתם מאוכזבים ונטשתם את המשימה.
בשורה התחתונה- זו סיטואציית LOSE- LOSE, שבה לקוחות הקצה מאוכזבים, ספק השירות לא קיבל את פרטי הבקשה, קרי הפסיד מכירות.
חברת אלטשולר שחם החליטה להקל על עמותות וחברות המבקשות תרומות ולאפשר הגשת בקשה מקוונת, כולל העלאה של קבצים נלווים, כגון: עותק תעודת אישור עמותה, אישור על ניהול חשבון וכו'...

נרתמנו במרץ ויצרנו דף ידידותי חוויתי ונגיש

הנה התוצאה לפניכם:
https://altshuler.info/community/
 

היתרונות לארגון הינם מגוונים וכוללים:
• טופס custom made, שנבנה על בסיס קובץ ה pdf, אך עם לוגיקה מובנית מראש (אם ענה על שאלה מספר X, אז יש להציג ללקוח גם את שאלה y)

• חיסכון במשאבי כדור הארץ- אין צורך להדפיס את הטפסים

• אפשרות לשילוב של חתימה דיגיטלית בטופס הדיגיטלי

• אפשרות לשינויים מהירים בתוכן של הטופס

• הפחתת כמות שגיאות ההקלדה ובדיקה האם הוגשה כל הניירת הדרושה להגשת הטופס

• אין צורך לפענח מה נכתב בטופס. ניתן לייצא קובץ pdf מלא, ממערכת הניהול.

• אפשרות לעדכן את סטטוס הבקשה במערכת הניהול

• חסכון ניכר בזמן ובמשאבים לחברת אלטשולר שחם

• חיווי מיידי למנהלים בארגון, על כל בקשה שהוגשה

• בקרה על הבקשות שהוגשו

היתרונות לעובדים/לקוחות שממלאים את הטופס הדיגיטלי:
• אפשרות לשמור את המידע ולהמשיך למחרת מאותה נקודה (המידע נשמר עבורו ולא נמחק)

• נגישות ונוחות שימוש- אפשרות למילוי מכל מחשב, טאבלט או טלפון נייד

• אפשרות מחיקת כל המידע בקליק והתחלה מחדש


 

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link