לתאום פגישה

איך מרימים דף נחיתה מנצח? בניית אתרים ממירים

תאריך העלאת המאמר: 28.08.2019

מה הוא דף נחיתה?

דף נחיתה הינו הדף הראשון שאליו מגיע הלקוח הפוטנציאלי שלכם. זהו דף פרסומי, אינטרנטי, עם מלל מכירתי ונראות עיצובית, אשר מטרתם לתקשר ללקוחות שלנו מידע חדשרלוונטי שנרצה להעביר להם.

מטרתו של דף הנחיתה היא לייצר אינטראקציה מיידית עם לקוח שמתעניין במוצרשירות של העסק שלך ולתת לו את המידע הבסיסי החשוב ביותר עבורו. הדף יספק מידע בסיסי אשר מטרתו לגרות את הלקוח לפעולה שהינה השארת פרטים באמצעות טופס יצירת קשר.

דף נחיתה הינו אחד הכלים החזקים לשם הבאת לקוחות חדשים, שכן כל קמפיין שנוצר כעמוד נחיתה יכול לטרגט אוכלוסייה מדויקת לפי צורכם. זוהי הדרך הכי טובה לאיסוף מידע ונתונים מועילים עבורכם כבעלי העסק על לקוחות פוטנציאלים (איסוף לידים).

כיצד הלקוחות הפוטנציאליים נחשפים לדף הנחיתה?

הדף זמין באינטרנט, כקישור אינטרנטי שהעסק יוזם (פרסום בפייסבוק, הפצת הלינק לעמוד הנחיתה לרשימת התפוצה, פרסום באתר הראשי וכדומה) או על ידי פרסום בגוגל (דרך מודעות ממומנות של גוגל או פרסומת באתר אחר).

למה בכלל שאעדיף דף נחיתה ולא להפנות גולשים לאתר שלי?

נכון, אנחנו רוצים להעלות את הכניסה לאתר שלנו, אבל זוהי לא המהות של דף הנחיתה. המטרה של דף הנחיתה היא למשוך את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי ליצירת קשר או להנעה לפעולה בדף הנחיתה (רכישה, יצירת קשר, הצטרפות לרשימת תפוצה וכדומה).

הלקוח הפוטנציאלי מחפש מוצר או שירות ספציפי שהעסק מציע, אם בצורה בלעדית או כחלק ממכלול השירותיםמוצרים של העסק של. לדוגמא, הלקוח מחפש קורס פוטושופ. הלקוח בודק מגוון של עסקים אשר יכולים לספק לו את מבוקשו ומבקר במספר אתרי אינטרנט שונים. אם בשלב זה נפנה את הלקוח לאתר שלנו, יתכן והוא לא ימצא את מבוקשו במבט ראשון, ישוטט באתר ו"יאבד'" את עצמו (ילך לאיבוד בשלל הקורסים שאנחנו מציעים), ובעיקר הסבירות נמוכה שהלקוח יזום יצירת קשר בעצמו, על מנת לברר האם אכן אנחנו מעבירים קורס פוטושופ, בעיקר אם יש מתחרים אחרים בשוק שנמצאים במרחק הקלקה. ולכן נעדיף דף נחיתה בו הלקוח ישר מוצא את מבוקשו ויכול ליזום פעולה בקלות ("קורס פוטושופ ב4 שבועות בלבד! השאר פרטים ונחזור אליך עם הצעה מיוחדת").

מה הם הכללים לבנייה נכונה של דף נחיתה?

1. דף נחיתה צריך להיות בנוי ומעוצב בהתאם לכללים של הפלטפורמות בהם נשתמש - גוגל, פייסבוק, ועוד פלטפורמות של מדיה חברתית, וכן בהתאם לקהל אשר משתמש בפלטפורמות הללו – לא נפתח קמפיין לחיתולים למבוגרים באתר סנאפצ'אט שבו גולשים בעיקר בני נוער בגיל העשרה. ולכן הכלל הכי חשוב בשלב הפיתוח והעיצוב הוא לדעת באיזו מדיה להשתמש שהכי תתאים לצרכים שלנו. פרסום במדיה הכי מתאימה יהיה שימוש הכי נכון במשאבים שלנו וכן בהשגת אחוזי המרה טובים.

2. העיצוב הגראפי של דף הנחיתה חשוב ביותר.  כל דף הנחיתה צריך להיות בשפה העיצובית של העסק שלנו. שפה עיצובית אחידה לאורך כל סוגי הפרסומים תגרום לזיהוי מהיר של הלקוח את העסק והשירות (פרסומת בגווני אדוםשחורלבן מיד תגרום לנו לזהות שמדובר בקוקה קולה, וזה מבלי לקרוא את המלל).

בנוסף ישנה חשיבות עיצובית לדרך הקריאה לפעולה. לא נרצה לקוחות נוטשים, בגלל שפה עיצובית לא מעניינת, לא מכובדת או מרתיעה. אסתטיקה חשובה מאוד ומקושרת לשביעות רצון של הלקוחות מנותני השירות שלהם.

3. העברת המסר בצורה חדה ומדוייקת. הצלחנו לטרגט את האנשים שצריכים את השירות שלנו ועכשיו אנחנו צריכים להעביר את המסר המתאים להם בצורה הכי נכונה – על המסר להיות לא עמוס מידי אך גם לא דליל מידי, לא רשלני ולא משתנה כל הזמן מבלי לשמור על אחידות עם שאר הנכסים והתכנים הדיגיטליים שלכם.

איך נכתוב נכון לדף הנחיתה? נזכור את הדברים החשובים הבאים:

1. קהל היעד – מי הוא קהל היעד שלי? מה הוא אוהב? מה חשוב לו לדעת? מה הוא מחפש (מוצרשירות)

2. המוצרשירות שלי – איזה צורך המוצר או השירות מספקים? מה הם הבעיות שהמוצר או השירות שלי פותרים או במלים אחרות "מה הם הכאבים של הלקוחות"?

3. למה אני? בידול מהמתחרים – במה אני שונה מהמתחרים ואיך אדגיש זאת בדף הנחיתה? מה הסיבה שיצרו ליצור קשר דווקא איתי ולא עם המתחרים שלי?

4. אסור לפספס! – איך אציג ללקוח את ההצעה שלי כמשהו חדש פעמימיוחדשלא ירצה לפספס?

5. סימוכין – יש להדגיש המלצות, אישורים, פרסים, המלצות, וכל דבר ראוי לציון שיתמוך בך כבעל עסק אמין ויצור אמון בינך לבין הלקוח. חשוב להדגיש את זה במקום שלא יתפוס את כל הדף, אך בהחלט יהיה נוכח וכן באופן קצר ותמציתי.

איך נעצב נכון את דף הנחיתה?

ישנם סוגים שונים של עיצובים, מהפשוט והנקי ועד המלא אלמנטים ותנועה. כמו תמיד, הכל תלוי במספר גורמים אשר ציינו כבר כגון במסר שנרצה לעבור, קהל היעד, בנראות הנוכחית של העסק באינטרנט, בהכרת המתחרים ועוד. מה היתרונות של דף נחיתה מעוצב?

1. יצירת רושם ראשוני – עמוד מעוצב כראוי, יקרין על איכות העסק והשירות המוצע.

2. יצירת סקרנות ועידוד לפעולה -  גרפיקה מושכת עין, מסקנת, גרפיקה לא עמוסה, ובעיקר טופס ליצירת קשר אשר יהיה קצר, בולט וברור.

3. יצירת אמון במותג – על ידי הצגת לוגואים, אסמכתאות, גרפיקה מושכת וכדומה.

4. ויזואליות של ההצעה השיווקית – מציעים הנחה? הדגמה של השובר הנחה או של כמותסוג המוצרים שאפשר לקבל תמורת הסכום הנמוך וכדומה. את הוויזואליות הזו נציג בסמוך לטופס יצירת הקשר.

עיצוב וכתיבה נכונים של עמוד הנחיתה ישפיע על איכות הפניות שתקבל ויסייע בתהליך המכירה הסופית.

טיפים לשיפור ההמרות בדף

1. מצאו כותרת ברורה, פשוטה ומושכת

איך? כותרת ברורה ואינפורמטיבית ולא מתחכמת או כללית מידי, בעלת שפה אחידה וקשר לשאר המלל שמגיע מיד אחריה וכן שתביע סקרנות ומתח להמשך הקריאה

2. עיצוב נקי ותמונות איכותיות

איך? להשתמש בצבעים שמתאימים אחד לשני, אפשר להוסיף סרטון וידאו, אך לשם לב בסוף שהדף נטען מהר.

3. הבליטו את היתרונות שלכם

איך? כתבו בגוף שני ולא ראשון (לא לספר עלינו אלא על מה יצא ללקוח משימוש בנו ובמוצר שלנו – לא פירוט ארוך על קורס פוטושופ שלנו אלא על מה הם הכישורים והיכולות שיצאו איתם התלמידים שלנו), הבליטו יתרונות ולא תכונות.

4. דף נחיתה ארוך

באמת? כן. לפעמים אם יש הרבה מידע שחשוב להעביר עדיף לגרום ללקוח לגלול מאשר שיראה במסך אחד המון מידע שיבלבל אותו. לקוחות לא יעזבו את הדף בגלל תוכן אלא בגלל שעמום. אם עושים את זה נכון, אורך הוא לא בעיה.

5. השתמשו בכפתור "קריאה לפעולה" מזמין, ברור ובולט

איך? להבליט את הכפתור ביחס לשאר האלמנטים בעמוד, להשתמש ביותר מכפתור אחד אם צריך, לכוון את הלקוח לכפתור (כן, אפילו באמצעות חצים. העין עוקבת אחרי זה).

6. הוכחות לאיכות

איך? להוסיף המלצות אמיתיות שקיבלתם, לוגואים של לקוחות (תמונות, לוגואים, בעיקר אם אלו חברות מוכרות)

7. התאמה למובייל

איך? מוודאים שהטפסים עובדים כראוי, שהכפתורים לחיצים, שלחיצה על טלפון מעבירה את הסלולארי למצב חיוג למספר ושלחיצה על המייל פותחת את אפליקצית המיילים.

לא לשכוח את גוגל

חשוב לוודא ולדאוג שדף הנחיתה יטען בקלות בדפדפנים ובניידים. העמוד צריך להיות מותאים לגוגל עם מילות מפתח וטקסט עשיר וחי שגוגל יוכל לקרוא. אם גוגל אוהב אותך, גוגל עוזר לך בחשיפה ובדירוג שלך במנועי החיפוש.

 

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link