לתאום פגישה

חברות ניהול מועדון לקוחות

תאריך העלאת המאמר: 19.11.2017

איך חברה לניהול מועדון לקוחות מקימה ומנהלת מועדון לקוחות רווחי?

להשיג לקוח חדש עולה פי 4-5 בהשוואה ללקוח קיים.

זו הסיבה העיקרית לכך שעסקים מקימים ומנהלים מועדון לקוחות. מועדון לקוחות הוא לא רק כרטיס פלסטיק המעניק הטבות לקוחות, הוא  נכס אסטרטגי לארגון וכלי גמיש עם יישומים מגוונים, כשהמטרה הינה הגדלת הכנסות מלקוחות, באמצעות: הגדלת סכום הקנייה, הגדלת תדירות הקנייה והארכת אורך חיי הלקוח.
פתרון מלא, למועדון לקוחות רווחי מתחיל בהגדרה מדויקת של צרכים, עובר דרך גיבוש אסטרטגיית מועדון הלקוחות, הקמת תשתית טכנולוגית ועד להפעלה שוטפת של המערך וכל השותפים לתהליך, כולל בקרה שוטפת. זו תפקידה של חברה לניהול מועדון לקוחות

המהפכה הדיגיטלית מאפשרת לארגון לנהל מערכת יחסים מדויקת עם לקוחותיו, קרי לתפעל מועדון לקוחות רווחי. האינטרנט, הדואר האלקטרוני והודעות הטקסט, כמו גם סמארטפונים ורשתות חברתיות הפכו לכלים רבי עצמה המאפשרים תקשורת אישית  בצורה מהירה, פשוטה, יעילה ומדידה.

כל לקוח הינו עולם ומלואו
לאחר שנכתבה האסטרטגיה למועדון הלקוחות, ונצברה דאטה על הלקוחות, ניתן לעבור לשלב הבא- שלב הסגמנטציה.
תהליך סגמנטציה מחלק את קבוצת הלקוחות שלכם לקבוצות קטנות יותר, בעלות מכנים משותפים רבים. כך אנו שומרים על יעילות בתקשורת השיווקית, ויוצרים לכל קבוצה את התוכנית המותאמת עבורה.
שאיבת נתונים ממקורות שונים- על מנת להבין את התמונה המלאה, מומלץ לנתח מידע המתקבל ממגוון מערכות- CRM, ERP, קופות בית העסק, מערכת משלוח מסרונים, מערכת משלוח מיילים וכיוב'...

Datamining - כריית נתונים. זה התהליך, שבו המידע שצברתם על הלקוחות, הופך לידע והידע הופך לכסף. לדוגמא: אספתם פרטים אודות גילאי הילדים של לקוחותיכם והזמנתם אותם למופעים רלוונטיים באילת. החוכמה בביצועData mining   היא לדעת לשאול את השאלות הנכונות, כגון: מה שוויו של לקוח, כיצד נוכל לדעת מתי הלקוח עשוי לנטוש ולנסות למנוע את זה וכד'...
בקרה שוטפת-
חשוב מאוד לבצע בקרה שוטפת על מועדון הלקוחות, לבחון את הרווחיות של כל אחד מהסגמנטים בכל קמפיין שיווקי, להסיק מסקנות ולהפיק קמפיין שיווקי חדש.
 

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link