לכל הספקנים שחשבו עד כה כי אין צורך ממשי במועדון לקוחות - נשמח לספר לכם כי כעת זה מוכח מדעית:
מחקר על תכניות נאמנות קבע באופן חד משמעי כי עסקים מצליחים מחזיקים במועדוני לקוחות, מיידעים אותם על הנעשה בעסק באופן קבוע, ובכך יוצרים תחושת הזדהות ונאמנות, ומגדילים את ההכנסות החודשיות והשנתיות של העסק.
אז למה אתם מחכים?
מחקר של נילסן מנובמבר 2013, על תוכניות נאמנות ברחבי העולם, מצא ש:
1. 61% מהצרכנים דיווחו כי המשווקים אצלם הם קונים מציעים להם תוכניות נאמנות. זו דרכם של המשווקים להבין טוב יותר את צרכי הלקוחות שלהם. תוכניות נאמנות מצליחות הן אלה המעניקות ערך לצרכנים.
2. 84% מהצרכנים שהשתתפו במחקר השיבו כי הסיכוי שיקנו אצל ספק בעל תוכנית נאמנות גבוה יותר.
3. מה צרכנים מחפשים בתוכנית נאמנות?
● 82%- פריטים מוזלים או בחינם
● 24%- שרות לקוחות משופר
● 46%- שילוח חינם
● 25%- מוצרים/שרותים ייחודיים
● 12% שעות פתיחה מיוחדות
36%- שרות מוסבך מדי
48%- לא קונה מספיק בכדי לממש הטבות
17%- יותר מדי מיילים או מסרונים
19%- לא אוהב לתת מידע אישי
צרכנים רוצים להיות חברים במועדוני לקוחות, מעדיפים עסקים בעלי תוכניות נאמנות, מצפים להטבות בעלות ערך ולא יותר מדי תקשורת. צריכים עזרה בפתיחת מועדון לקוחות וביסוס קשר חיובי וארוך עמם? צרו קשר עוד היום, ונשמח לסייע לכם!
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link