לתאום פגישה

ארבעת הטיפים הטובים ביותר לשמירה על קשר תקין עם הלקוחות שלכם

תאריך העלאת המאמר: 07.12.2017

על אף שבעסקים, אהבה ומלחמה אין באמת כללים ברורים ואבסולוטיים, דבר אחד ברור לכולם:
כסף אינו יכול לקנות את אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים בכדי לקדם את בית העסק שלכם: מערכת יחסים קרובה ותקינה עם הלקוחות הותיקים והפוטנציאליים שלכם.
מערכות יחסים חזקות ומלאות אמון לא נוצרות ממפגשים חד פעמיים.
אין צורך אמיתי בחופן כרטיסי ביקור שיחכו בכיס למקרה שתגיעו לאירועים חברתיים שונים.
מה שכן תוכלו לעשות זה ליצור תכנית ליצירת הקשרים הרצויים מבחינתכם, וזה לא קשה כמו שאתם חושבים! להלן ארבע טקטיקות שימושיות:

1. בניית רשת חברתית סביבכם - לא מדובר על פייסבוק, מדובר על חבל ההצלה המכירתית שלכם. אותה רשת כוללת עמיתים עסקיים, מכרים מקצועיים, לקוחות פוטנציאליים וקיימים,
שותפים, ספקים, חברי עמותה, בני משפחה, חברים ואנשים שאתם פוגשים בבית הספר ובכל קהילה בה אתם שותפים.
חשוב לזכור כי כולם יכולים להיות לקוחות פוטנציאליים ולא כדאי לזלזל באף אחד.

2. טוב מוקדם יותר ממאוחר יותר - תקשורת היא דבר שיש להתנסות בו רבות ומוטב מוקדם ממאוחר. אנחנו לא טוענים שאין מערכות יחסים קצרות ולא משמעותיות, אך אחת הטעויות הגדולות ביותר שבעלי עסק עושים כשהם חוזרים הביתה מאירועים חברתיים או פגישות עסקיות היא לא ליצור את החיבור עם הלקוחות והשותפים הפוטנציאליים באופן מיידי.
שלחו דואר אלקטרוני "היה נחמד לפגוש אותך" או דאגו שאותם מכרים חדשים יידעו שהוספתם אותם לרשימת הניוזלטר שלכם או לרשת החברתית החביבה עליכם (והפעם אנחנו כן מדברים על פייסבוק, אינסטגרם וחברים).
דאגו לתחזק את הקשר באופן עקבי: הזכירו להם מי אתם, מה אתם עושים, מה מהות העסק שלכם וכו'.

3. מי כמוני? דואר אלקטרוני - שיווק דרך הדואר האלקטרוני שומר על קשרים חזקים ויציבים בעלות נמוכה עד לא קיימת. נסו לבנות את המוניטין שלכם ע"י שליחת ניוזלטר קצר שיראה ללקוחות הפוטנציאליים מדוע עליהם לקנות ממכם. הניוזלטר יכול לכלול טיפים, עצות ומבצעים קצרים שמטרתם לפתות צרכנים ולהשאיר להם טעם של עוד.
זכרו כי שיווק בדואר אלקטרוני מהווה דרך טובה להישאר בתודעתם של הלקוחות ולגרום לאפקט ויראלי: לקוחות שיתעניינו או יתלהבו מהעסק שלך - יעבירו הלאה את הניוזלטר שיצרת לעוד אנשים!

4. נאמנות היא לא מילה גסה - לקוחות נאמנים הם אנשי המכירות הטובים ביותר שלכם. השקיעו את הזמן בטיפוח הקשר עמם וערכו מעקב אחרי הרגלי הצריכה שלהם. כיום קיימים מספר כלים חסכוניים ויעילים שיסייעו לכם לעשות בדיוק את הנ"ל. צריכים עזרה? צרו קשר עמנו!

קל יותר לשמור על קשר קיים מאשר ליצור קשר חדש, לכן נסו לדאוג לכך שאותם לקוחות ותיקים ונאמנים יישארו מרוצים, העניקו להם הטבות מדי פעם והחמיאו להם, זה ישתלם לכם.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link