מגזין לשיווק דיגיטלי
ניהול מועדון לקוחות

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

כיצד למכור את מועדון הלקוחות שלכם?

כיצד מוכרים את מועדון הלקוחות?

  •  מומלץ לא לצבור גלויות אצלכם עד להקלדת הנתונים  יותר משבוע -10 ימים. חשוב להקליד את הלקוחות לבסיס הנתונים ולתקשר איתם, לכל המאוחר, תוך שבועיים, עד חודש מיום ההצטרפות.
  • אחד הגורמים הכי משפיעים על ההצטרפות הוא מה קורה אחרי ההצטרפות – זו התשובה לשאלה הפשוטה ביותר והחשובה ביותר: למה לי להצטרף למועדון שלכם? לכן, חשוב להיות מגובשים ושהצוות ידעו לומר ללקוח בדיוק: מה קורה ביומולדת או אפילו מה קורה בקנייה הבאה? מידע מדויק יביא להרשמות.
  • מגישים את גלוית ההצטרפות למועדון לפני עריכת החשבון ומנצלים את הבמה לצורך הסבר על התועלות שהמועדון נותן.
  • כדי לשמור על מודעות הצוות רצוי להעלות את נושא המועדון מפעם לפעם ומדי חודש לבצע הדרכה של הצוות וסיוע בהתגברות על מכשולי מכירת המועדון.
  • סקר – כלי רב עצמה כדי לקבל מידע מלקוחות – סקר אינטרנטי זמין, מומלץ בחום!
  • שאלות? כלי מעולה לפעילות שיווקית - בדרך כלל אנחנו שואלים כדי שלקוח ייתן מידע. אבל סקר יכול להיות כלי להעברת מידע: למשל (סיפור אמיתי) מסעדה שעוברת למיקום חדש ומשנה קונספט, מעבירה את המדע באמצעות סדרת שאלונים קצרים, תחת המסר לחברים: "דעתך קובעת" בכל שבוע הם שואלים את חברי המועדון שאלה: פעם איפה היית רוצה שנמקם את המסעדה, פעם איזה מנות חשוב לך שנשאיר, הלקוחות אפילו בוחרים את ההטבה בארוחה הראשונה שלהם במיקום החדש.
  • מועדון לקוחות (בין אם בחינם או בכסף), הוא מוצר לכל דבר. חשוב לדרוש מהצוות להציג אותו, בדיוק כמו שמציגים מוצר: עם התלהבות, חיוך והסבר קצר ומזמין. אם הצוות יתייחסו למועדון הלקוחות כמו שמתייחסים לכל מוצר חשוב– כמות החברים במועדון תצמח הרבה מעל ל-1500 חברים (כמות סבירה למועדון קטן).

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link