מגזין לשיווק דיגיטלי
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

חברה מומלצת לבניית אתרי אינטרנט

איך לבחור נכון חברה מומלצת לבניית אתרים, ולסיים את תהליך בניית האתר עם חיוך?

 

ברכות! קיבלת החלטה להקים אתר. ועכשיו עולה השאלה איך בוחרים חברה מומלצת לבניית אתרים?

בשעה טובה החלטת להקים אתר חדש לעסק שלך. סביר להניח שהאתר הנוכחי שלך לא מתאים לצרכים שלך, או שאין לך אתר והגעת למסקנה שאתר אינטרנט מקצועי, נכס דיגיטלי, הוא חובה. גם אם יש לך הרבה תנועה מרשתות חברתיות, הן לא בבעלותך ושינויים שיבוצעו על ידי פייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק עשויים להוביל אותך לאבדן הכנסות.
כמה פעמים שמעת על מתחם פייסבוק עסקי, שנסגר על ידי חברת פייסבוק, בלי התראה מראש? זה נשמע כמו תסריט דמיוני, אבל זה עשוי לקרות גם לך. הנכס הדיגיטלי שלך, עם  כל הדאטה והלקוחות שצברת בעמל רב, עשוי להיעלם.

הרבה כאבי בטן נלווים לתהליך קבלת ההחלטה על חברה מומלצת לבניית אתרים. בדומה לתהליך של בנייה של בית או שדרוג עיצובי של בית, זה תהליך שאורך מספר חודשים ודורש משאבים מכולם, כן, גם ממך. זה לא "שגר ושכח". ככל שרמת המעורבות שלך תהיה גבוהה יותר, כך רמת שביעות הרצון שלך בסוף פרוייקט פיתוח אתר האינטרנט תעלה.

תהליך עיצוב ופיתוח אתר הוא תהליך מורכב, שידרוש ממך לקיים דיאלוג שוטף עם חברה מומלצת לבניית אתרים לבחירתך.
לאורך כל תקופת פיתוח האתר, תתקיימנה פגישות שבועיות שוטפות שלך ושל הצוות שלך עם החברה המומלצת לבניית אתרי אינטרנט שבחרת, לעדכון על מצב ההתקדמות והצפת שאלות או דברים לא ברורים, שדורשים מענה מצידך.

סביר להניח שנתקלת בעבר במכרים/חברים ששיתפו אותך בתהליך בניית אתר ש"נשאר פיל לבן" והספק, אותה חברה מומלצת לבניית אתרים שנבחרה לא סיימה את התהליך ולכן הם נאלצו לחפש חברה אחרת להשלים את העבודה. יש דרכים להימנע ממצב כזה.

אמנם תהליך עיצוב ופיתוח אתר הוא לעתים תהליך לא קל ודורש ממך כתיבה של תוכן, התייחסות לסקיצות, קבלת החלטות על מבנה האתר, מחשבה ותכנון קדימה, אבל החדשות הטובות הן שהשלב הכי קשה הוא שלב איתור חברה מומלצת לבניית אתר ולאחר בחירה מיטבית של חברה מומלצת לבניית אתרי אינטרנט, בסיום תהליך בניית האתר, יהיה לך "רגע של שמפניה", ולאחריו תבוא התחושה המתגמלת שתהליך בניית האתר היה משתלם לך, מכמה סיבות- גם נתן תוצאות טובות, שהוגדרו מראש, כמו למשל: הגדלת שורת הרווח שלך, חסכון בזמן ובמשאבים של הצוות שלך וגם נתן לך תחושת בטחון ושקט נפשי, לאורך זמן.

 

formbtn

 

שאלות שכדאי לך לשאול בתהליך חיפוש חברת בניית אתרים מומלצת 

תהליך בניית אתר דורש מחשבה, תכנון ותאום ציפיות. יש מספר שאלות שכדאי לך לשאול כל חברת בניית אתרים מומלצת: 

  • האם פיתחתם בעבר אתרים בהיקפים של האתר הרצוי?
    כדאי לבקש בפנייה אל חברת בניית אתרים מומלצת המלצות ולראות דוגמאות, או פשוט לגלוש לאתר החברה ולצפות בפרוייקטים שביצעה.
    כשמדובר בבניית אתר בהתאמה אישית, עם אינטגרציות צד ג' ואוטומציות, חברה לבניית אתרים שלא בנתה אתרים בסדר גודל המבוקש, מהווה סיכון עבורך. כדאי לשאול חברת בניית אתרים מומלצת האם בנתה בעבר אתרים בסדר גודל המבוקש, בתעשייה שלך, עם ממשקים למערכות המבוקשות. חוסר נסיון באינטגרציות לאתרי אינטרנט יכול להוביל להערכה לא נכונה של החברה לבניית אתרים, שתשתקף באבדן זמן מצידך, או גרוע מכך תסכול ואתר יקר הרבה יותר בהשוואה לתקציב שלך. 
  • כשמדובר בבניית אתר מתקדם, עם אינטגרציות צד ג' ואוטומציות, חברה לבניית אתרים שלא בנתה אתרים בסדר גודל המבוקש, מהווה סיכון עבורך. כדאי לשאול את החברה האם בנתה בעבר אתרים בסדר גודל המבוקש, בתעשייה שלך, עם ממשקים למערכות המבוקשות. חוסר נסיון באינטגרציות לאתרי אינטרנט יכול להוביל להערכה לא נכונה של החברה לבניית אתרים, שתשתקף באבדן זמן מצידך, או גרוע מכך תסכול ואתר יקר הרבה יותר בהשוואה לתקציב שלך.
     
  • מה התפקיד שלך הלקוח.ה בתהליך בניית האתר?
    כל תקשורת שלך עם חברת בניית אתרים מומלצת צריכה להתחיל בתיאום ציפיות.
    אם לא שואלים אותך שאלות על האתר, זו יכולה להיות נורת אזהרה, של חברה לבניית אתרי אינטרנט שלוקחת תבנית קיימת, מחליפה תמונות וטקסטים ולא מקדישה מחשבה על הצרכים של אתר האינטרנט שלך. התוצאה תהיה מפח נפש עבורך.

    אף אחד לא מצפה ממך לאפיין או לעצב (בכל תחום יש את ה"סינית" שלו, אבל כן מצפים ממך להיות פעיל, לתת תשובות על שאלות לגבי אסטרטגיה לבניית אתר, לשתף בחלומות הדיגיטליים שלך, לספק חומרים גרפיים כמו: תמונות ולוגו וטקסטים לאתר, להגיב בזמנים סבירים לסקיצות שולחת לך החברה בתהליך עיצוב ופיתוח האתר, לספק שם משתמש וסיסמא למערכות צד ג' אליהן צריך לבצע חיבור.

  • האם יהיה באפשרותך לעדכן תמונות וטקסטים באתר, לאחר ההעלאה שלו לאוויר?
    מאוד מקובל שחברות לבניית אתרים בונות ללקוח מערכת לניהול תוכן. המטרה היא לתת לך "חכה" ולא "דגים", על מנת שלא תהיה תלות בעדכון תמונות וטקסטים. חברת בניית אתרים  מומלצת תדע גם לבנות לך את  מערכת הניהול בהתאמה אישית.

    Image 001 
  • האם החברה המומלצת לבניית אתר האינטרנט תספק הדרכה על מערכת הניהול?
    הדרכה על מערכת הניהול בסיום בניית אתר מתקדם הינה חשובה, על מנת לתת לכם עצמאות בעדכון התכנים באתר. 

    Image 002 
  • האם בשלב הקריטי לאחר העלייה לאוויר תתנו שרותי תמיכה צמודה (ללא תוספת עלות?)
    חברה מקצועית לבניית אתרים בדרך כלל תספק ליווי צמוד, בשלב ההשקה ותטפל מיידית בבאגים שיתגלו. פנו אל חברת בניית אתרים מומלצת ושאלו אותה האם בשלב הקריטי לאחר העלייה לאוויר של האתר, היא תתן לכם  שרותי תמיכה צמודה וטיפול בתקלות (ללא תוספת עלות?)

  • האם עיצוב ופיתוח אתר החדש לוקח בחשבון מודולריות?
    צרכי העסק שלך שמשוקפים לחברה מומלצת לבניית אתרים, יהיו שונים מהצרכים שיהיו לעסק שלך בעוד מספר שנים. צרכים שונים צריכים לבוא לידי ביטוי בבניית אתר מתקדם וגם מודולרי, שיוכל לצמוח בשלבים, בד בבד עם התפתחות העסק שלך והטכנולוגיה.

    modol3 modol1 

    שאלות שכדאי לך לשאול את עצמך, בתהליך חיפוש חברות בניית אתרים מומלצות

    חברה לעיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט אחראית על תהליך הקמת האתר החל משלב הבריף הראשוני, עיצוב האתר, פיתוח האתר, ביצוע בדיקות תוכנה ותחזוקה שוטפת, כלומר מדובר בשותף אסטרטגי, שיעזור לך להגשים את החלומות שלך.
    ישנן לא מעט חברות בניית אתרים מומלצות. המטרה שלך הינה לבחור את האחת. אז איך עושים את זה?

    כדאי לשאול את עצמך מספר שאלות לגבי חברות בניית אתרים מומלצות 

  • רבים מגדולי המדענים, האמנים, היזמים והמנהיגים בהסטוריה האנושית כגון: צ'רצ'יל, איינשטיין, גנדי ומוצרט, הודו כי האינטואיציה שיחקה תפקיד משמעותי בהצלחה שלהם.
    איינשטיין צוטט כאומר: "האינטואיציה היא מה שחשוב באמת".
    האינטואיציה אינה נחלתם של מנהיגים ומדענים, היא נמצאת אצל כולנו. אינטואיציה מוכרת כיכולת אנושית טבעית שלנו לפתור בעיות ולקבל החלטות.
    בפגישה עם חברה מומלצת לבניית אתרים, כדאי לשאול את עצמך מה אומרת האינטואיציה שלך לגביה? האם תהליך פיתוח האתר יהיה נעים ומפרה? האם בסיום תהליך פיתוח האתר,התוצאות יהיו דומות לציפיות שלך?

  • עלות פיתוח אתר אינטרנט- סביר שביקשת הצעת מחיר מחברה מומלצת לבניית אתר אינטרנט.
    אילו עוד חברות בניית אתרים מומלצות יש ואיך לבחור נכון? כדאי להסתכל לא רק על העלות, אלא גם על התועלת שלך. לפעמים עדיף לשלם יותר, על אתר יותר מורכב ומשוכלל, אם האתר יגדיל לך את שורת הרווח בחברה.

  • לכל חברה מומלצת לבניית אתרים מקצועיים יש את המתודולגיה וצורת העבודה שלה.
    כדאי לך לשאול את החברה המומלצת לבניית אתר אינטרנט על שיטות העבודה שלה ולוודא שהן מתכתבות עם הצרכים שלך. למשל: האם החברה שבחרת לפיתוח האתר תציג בפניך מסמך אסטרטגי לפני תחילת התהליך, עם שאלות לדיון לגבי אתר האינטרנט שלך, האם הסקיצות שהחברה תעצב עבורך תוצגנה בפניך בצורה אינטראקטיבית, על מנת שתוכל להתרשם מחווית הלקוח באתר האינטרנט? האם תהיינה פגישות עבודה סדורות בתהליך פיתוח האתר?

    איך בוחרים חברות מומלצות לבניית אתרים, לפני שמקבלים החלטה על האתר שלך? 

    • אתרי האינטרט של חברות מומלצות לבניית אתרים- סנדלר שהולך יחף בתחום בניית האתרים, מהווה בעיה. אתר של חברה לבניית אתרי אינטרנט צריך להיות מהוקצע ואיכותי ולהכיל פרוייקטים עדכניים של בניית אתרים להתרשמות.
      אתר האינטרנט  מתוך כלל חברות מומלצות לבניית אתרים, צריך להיות אתר שהתחברת אליו-
      האם העיצוב של אתר האינטרנט של החברה המומלצת לבניית אתרים, לטעמך, האם האתר מכיל באגים, האם התכנים המקצועיים באתר יכולים לשקף שאלות שמעניינות אותך, האם איכות האתר מתאימה לסטנדרטים שהגדרת?

    • וותק, ניסיון ומקצועיות של החברה-
      יש מגוון של חברות לעיצוב ופיתוח אתרים בשוק, עם וותק ונסיון שונה כאשר השונות בין החברות היא מאוד גדולה. ככל שהותק והנסיון של חברה מומלצת לבניית אתרים עולה, כך גדל הסיכוי לשביעות רצונך בסיום פרוייקט בניית האתר שלך. כמו בתהליך של בניית בית, תמיד יש מכשולים ובלת"מים וככל שהחברה תהיה יותר מנוסה, כך היא תדע להתגבר עליהם יותר בקלות.

    • שרות עיצוב ופיתוח אתר של החברה המומלצת לבניית אתרים-
      בניית אתר אינטרנט מקצועי צריכה לכלול אסטרטגייה לבניית אתר.  יש הבדל גדול בין חברה שבונה לך אתר לבין חברה שמספקת לך שרותי 360 משלב הפגישה הראשונית ועד התחזוקה השוטפת.

    • שאלו את החברה על תהליך עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט שהחברה פיתחה, האם הוא מבוסס על תבניות, או שהיא מבצעת מחקר שוק לעסק שלך, מייצרת עבורך אתר custom made עם חשיבה על כל הצרכים הדיגיטליים שלך ועל חווית המשתמש ומגישה לך מסמך אסטרטגייה לבניית אתר, לפני תחילת עבודה?

    • תקשורת טובה עם החברה- 
      חברה מומלצת לבניית אתרים שתיבחר בתהליך, תהיה שותפה אסטרטגית שלך, במהלך הפרוייקט וגם בסיומו (בהמשך, יהיו פיתוחי המשך בנוסף לתחזוקה השוטפת). חשוב לוודא שיש לך תקשורת טובה עם צוות החברה, שהם זמינים ומגיבים ומבינים את "הראש" שלך.
      בין אם מדובר בפיתוח אתרים לחברות קטנות או גדולות, התקשורת הבינאישית עם הספק הנבחר הינה סופר חשובה. כולנו יודעים שתהליך בניית אתר, בדומה תהליך בניית בית הוא תהליך שדורש מכל הצדדים מעורבות. בדומה לבית, שם בחירת אדריכל וקבלן טובים עם שפה משותפת איתך, כאלו שאפשר לסמוך עליהם היא החלטה קריטית, כך גם במקרה של פיתוח אתר חדש. תמיד תוכלו לחלום ולבצע בהמשך פיתוחים עתידיים.

    • בפגישת ההיכרות, כדאי לתאם ציפיות ולוודא שהחברה שיקפה לך את תהליך העבודה ואת לוחות הזמנים, ולאחר מכן- הסבירה בפירוט מה נכלל בהצעת המחיר ומה לא נכלל בה.
      לוחות הזמנים צריכים להיות ברורים לכולם בגאנט מסודר, כזה שלוקח בחשבון כל שלב, מה הוא דורש ממך, למשל תגובה לשאלות תוך 4 ימים, או לספק את התוכן לעמודים מסויימים, אחרת העבודה על פיתוח האתר לא תוכל להתקדם.

    • תיק עבודות של חברות לבניית אתרים מומלצות- 
      כאשר מחפשים חברות מומלצות לבניית אתרים, כדאי לעיין בתיק העבודות של החברה. תהליך פיתוח ועיצוב אתר אינטרנט מסתיים בדרך כלל בהעלאת הפרוייקט לתיק העבודות באתר האינטרנט של החברה. אתרים שהחברה בנתה הם דרך טובה ללמוד על היכולות ועל המקצועיות של החברה.

      Image 004

    • המלצות של לקוחות קיימים-
      המלצות הן תמיד דרך טובה לקבל מידע. יש מגוון דרכים להשיג המלצות- חברות מומלצות לבניית אתרים או החברה שאליה התחברת והיא החברה הנבחרת מבחינתך, יכולה לספק לך אנשי קשר בחברות וטלפונים של לקוחות קיימים ולקוחות עבר. בנוסף, סביר להניח שבכרטיס העסק של גוגל, יש המלצות על החברה וניתן לפנות לכותבי ההמלצות עם שאלות.
      Image 003
    • עלות עיצוב ופיתוח אתר -
      לעתים קשה להשוות בין הצעות שונות של חברות מומלצות לבניית אתרים. זאת מכיוון שהסטנדרט הוא שונה מחברה לחברה. בדומה להצעת מחיר לבניית בית, כל חברה קבלנית תתן הצעה שונה עם מפרט שונה. חברה מומלצת לבניית אתרים תציע לך גם שרות של תמיכה ותחזוקה, בסיום שלב עיצוב ופיתוח אתרים.

    • כדאי להסתכל לא רק על העלות לעיצוב ופיתוח אתר, אלא גם על המכלול שמורכב מעלויות נוספות, כמו: תעודת SSL, אחסון, תמיכה, תחזוקה וכן עלות לפיתוחי המשך.

    • מה קורה אחרי שהאתר עולה לאוויר?
      בסיום תהליך של בניית אתר מתקדם, סביר להניח, שגם לאחר השקת האתר, הצוות שלך ימשיך לקיים פגישות עבודה שוטפות עם החברה המומלצת לבניית  אתרים שבחרת, במטרה לחשוב ביחד על צרכים נוספים שעולים מן השטח ולפתח מודולים נוספים.


    מה הופך חברות לחברות לבניית אתרים מומלצות?

    חברות לבניית אתרים מומלצות הן חברות עם יכולות טכנולוגיות גבוהות, חברות פיתוח של מגוון פלטפורמות דיגיטליות, כמו: אתרים בהתאמה אישית, מערכות מבוססות WEB ואפליקציות עבור חברות.

    מכיוון שהטכנולוגיה משתנה מהר, כדאי לבחון חברות לבניית אתרים מומלצות  בהקשר של סקליבליות, כלומר
    עד כמה האתר שלכם יוכל לגדול, במקביל לצמיחת העסק שלכם. הרי לא תרצו בעוד שנה או שנתיים לבנות את כל האתר מחדש, רק כי נולד לכם צורך חדש, למשל: אתר תדמית, שברבות הימים הופך גם  לאתר סחר.

    בתקשורת בינאישית מול חברות לבניית אתרים מומלצות, חשוב שתרגישו שאתם בידיים אמינות, כלומר שיש כאן חברה שמבינה את הצרכים שלכם, מסתכלת על מפת התחרות שלכם ויודעת לתת לכם באמצעות האתר שתפתח עבורכם יתרון תחרותי משמעותי.  

    מה הופך את חברת 2Link לאחת מחברות פיתוח אתרים המובילות בישראל, מבין חברות בניית אתרים מומלצות? 

    17 שנים של ותק ונסיון בעולם האינטרנט, הופכים לסיירת מובחרת של אנשים מיומנים, בעלי מאות שנות ניסיון במצטבר, שקמים בבוקר לעבוד עבורכם, להגשים לכם את ה"חלום הדיגיטלי" שלכם. אין לנו מוצרי מדף או תבניות אתרים, כל תהליך האפיון, עיצוב ופיתוח האתר הינו מותאם אישית אליכם.

    חברות לבניית אתרים מומלצות הן לא רק חברות לפיתוח אתרים, אלא גם צריכות להבין את האתגרים העסקיים  העומדים בפניכם כבעלי עסקים. אנחנו בחברת 2Link יודעים לתת לכם את הפתרונות המיטביים, כאלו שיעקפו את הקשיים ויספקו לכם תוצאות.
    לדוגמא:
    חברה פיננסית גדולה רצתה להסביר ללקוחותיה איך קוראים את הדוחות התקופתיים, שכולנו כלקוחות מקבלים מדי שנה. האתגר שלנו היה ליצור עבורם מערכת ניהול גמישה, שתתאים  לכל סוגי הדוחות ותאפשר להם להעלות כל סוג של דוח, למפות על כל  דוח אזורי תוכן ולהוסיף עליהם ביאורים.
    התוצאה היא פיתוח אתר עם מערכת ניהול, שנותן להם גמישות מלאה, בהעלאת סוגי קבצים שונים,  הוספה של מגוון סוגים של אייקונים, צבעים וביאורים.

    tooltip

    חברות לבניית אתרים מומלצות מתמקדות בחווית לקוח

    חברות לבניית אתרים מומלצות מפוקסות על חווית הלקוח. המשמעות היא שאנחנו לומדים את קהלי היעד שלכם ובונים עבורם חווית לקוח מיטבית, שמשתקפת בגלישה נעימה, באתר מעוצב ואסתטי, הנגשה של המידע שהם מחפשים, מבלי שיצטרכו לעבוד קשה ומינימום פניות לשרות הלקוחות שלכם. בשורה התחתונה, חיסכון בזמן ובמשאבים עבורכם כבעלי העסק.

    לסיכום, אין חברה אחת, מומלצת לבניית אתרי אינטרנט, שמתאימה לכולם.  למעשה, יש מגוון חברות מומלצות לבניית אתרים.  לכל עסק יש צרכים אחרים, מטרות אחרות, ציפיות שונות, משתמשים שונים. המחיר הוא רק פרמטר אחד מסט השיקולים בתהליך של בניית אתר מתקדם.

    מכיון שהאתר שלך הוא נכס חשוב, שאחראי על יצירת הכנסות בעסק שלך, חשוב לבצע תהליך מחקר מקיף, שכולל: הגדרת הצרכים שלך, בדיקה שהאתר עונה על המטרות והיעדים שלך.

    חברה מומלצת לבניית אתרי אינטרנט תשים דגש על תהליך הוליסטי, שתסיימו עם חיוך, הרבה מחמאות וכמובן- אתר ידידותי למשתמש, הן לגולשים והן למנהלי האתר שמזינים את התוכן.

formbtn

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link