מגזין לשיווק דיגיטלי

ניהול מועדון לקוחות

מגזין לשיווק דיגיטלי

סיבות נפוצות לנטישת לקוחות וכיצד ניתן להשיב אותם

קיימת נטייה של ארגונים רבים להתעלם מלקוחות נוטשים. זוהי טעות קריטית, משום שפלח הלקוחות הנוטשים עשוי להוות פוטנציאל בקניות וברכישות נוספות. השאיפה השיווקית של כל ארגון צריכה להיות הפחתה, ככל האפשר, של מספר הלקוחות הנוטשים, ואף החזרתם. חברת 2LINK מתמחה בנ"ל ומכירה בכך שלקוח העומד לנטוש מהווה הזדמנות, אם יזוהה ואם יקבל שירות טוב.

כיצד למכור את מועדון הלקוחות שלכם?

כיצד למכור את מועדון הלקוחות שלכם?

דברים שחשוב לקחת בחשבון בעת הקמת מועדוני לקוחות

הקמת מועדוני לקוחות אינה פרויקט שנעשה בחופזה ותוך כדי תנועה או מתוך הצורך השטחי "להיות" או לתת מענה ללקוחות.

כל עסק צריך מועדון לקוחות ולא משנה מהו תחום עיסוקו

מועדון לקוחות גם לעסקים קטנים – כל עסק צריך מועדון

איך הופכים לקוחות ממועדון הלקוחות ללקוחות פעילים?

בעידן המודרני אין סוף לפיתויים, האינטרנט מציף אותנו במידע, יש לנו אפשרות לבדוק בכל רגע נתון מי מציע את המחיר המשתלם ביותר והיכן מתחיל הסייל הבא. כיום, יותר מתמיד, קשה ללקוחות לשמור אמונים למותג אחד.

כיצד לעניין את הלקוח באוף ליין ובאון ליין?

מועדן לקוחות באון ליין ומועדון לקוחות באוף ליין הם שני יקומים מקבילים הפועלים זה לצד זה ופעמים רבות מתקשים להתחבר לחוויה שלמה אחת. סינרגיה כאן היא שם המשחק.

מועדון לקוחות תשתית צמיחה ובמיוחד בתקופת מיתון

איך אתם מתכוננים למיתון? כמו כולנו מצמצמים בהוצאות לא נחוצות ונלחמים על לעצור את הקיטון בהכנסות ואפילו להגדיל אותן. כך בדיוק ינהגו הלקוחות שלכם וכפי הנראה שכך ינהגו גם המתחרים שלכם. וכנראה שבמאבק על לקוחות חדשים, ינצח מי שיש לו כיסים עמוקים יותר, אבל מסתבר שיש לכם יתרון משמעותי שאין לאף אחד מהמתחרים שלכם- יש לכם לקוחות פעילים. תגידו ובצדק שגם למתחרים יש אבל, הידע שיש לכם על הלקוחות שלכם הוא יתרון שאין לאף אחד מהמתחרים שלכם.

מועדון לקוחות למוצרי מדף

ניהול מועדוני לקוחות – מועדון לקוחות למוצרי מדף מול מועדוני לקוחות לנותני שירותים

איך לקדם את מועדון הלקוחות שלכם באינטרנט?

לפניכם טיפים לשימוש מושכל בכלים שימושיים באינטרנט לקידום מועדון הלקוחות וגיוס חברים חדשים:

איך להשאיר את הלקוחות אחרי הקופון

איך להשאיר את הלקוחות אחרי הקופון? הנה כמה טיפים

דיוור אפקטיבי הוא דיוור רספונסיבי

חשוב לדעת ולהכיר

סיבות להוצאת ניוזלטר

למה כדאי לכם להוציא ניוזלטר?

מועדון לקוחות - לי לך ולבית העסק

למה מועיל מועדון הלקוחות?

כיצד להגדיל את כמות הלקוחות במועדון החברים שלך?

הסוד? שיתופי פעולה אסטרטגיים בין מועדוני לקוחות!

מהן תכניות נאמנות לקוחות וכיצד תוכלו להשתמש בהן

להלן, תמצית של מספר גישות ואפשרויות..

צעדים להקמת מועדון לקוחות

הצעדים העיקריים בדרך להקמת מועדון לקוחות:

כיצד ניתן להעריך את שוויו של חבר מועדון

מועדון לקוחות חזק ואיכותי הוא נכס אמיתי. לקוחות נאמנים שחוזרים שוב ושוב לרכוש מהווים את הלב הפועם של העסק ובכוחם להפוך אותו למצליח ורווחי יותר ולכן, אם יודעים להעריך נכון את שוויים של חברי המועדון ניתן לגלות מכרה זהב.

חברות ניהול מועדון לקוחות

איך חברה לניהול מועדון לקוחות מקימה ומנהלת מועדון לקוחות רווחי?

שמע ישראל, לא פותחים את המייל!

מה נעשה בכדי שיגדלו הסיכויים כי יפתחו את הניוזלטר שלנו

3 דרכים להגברת פדיון הבונוסים מתוכניות הנאמנות

3 דרכים להגברת פדיון הבונוסים מתוכניות הנאמנות

עובדות מעניינות על ניהול מועדוני לקוחות בעולם

מעניין לגלות ש...

חיזור אחרי לקוחות ומדוע זה חשוב

חשוב לדאוג ללקוחות שלכם וליצור קשרים אמיתיים עמם. מדובר בנקודה קריטית וחשובה ביותר עבור מינוף והצלחת העסק. ריכזנו עבורכם מספר טיפים יעילים אשר יסייעו לכם בכך

הקמת מועדון לקוחות בעת מיתון

היתרונות שבהקמת מועדון לקוחות בעת מיתון ותקופות משבר:

אוטומציה שיווקית

איך יצרנו ללקוח שלנו, גידול של 25% מלקוחות קיימים?

ניהול קשרי לקוחות

ניהול קשרי לקוחות - על מה ולמה

ניהול מועדון לקוחות

איך עושים את זה נכון!

ארבעת הטיפים הטובים ביותר לשמירה על קשר תקין עם הלקוחות שלכם

ארבע טקטיקות שימושיות לשמירת קשר עם הלקוח

איך לצרף חברים למועדון הלקוחות שלך?

לפניכם מספר עצות חשובות בדרך לצירוף חברי מועדון חדשים

שליחת ניוזלטר בחגים ובתקופות חגיגיות

כל מה שחשוב לדעת על ששליחת ניוזלטר בחגים ובתקופות חגיגיות

כיצד הדואר בא היום?

למה לי להשתמש במערכת דיוור ולא פשוט לשלוח מייל?

הכל על שיטת הרימרקטינג (REMARKETING)

מה זה רימרקטינג (remarketing) ואיך זה עובד?

שימור לקוחות בעידן המודרני

שימור לקוחות – איך, כמה ולמה..

זה הזמן לשים לב למטרה האמיתית של העסק שלכם - יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ופעילים

כיצד ניתן לחזק את הקשר בין בית העסק ללקוחות? טוב ששאלתם, בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם מספר טיפים יעילים שיסייעו לכם לשמר את הלקוחות הקיימים שלכם בבית העסק

מועדון לקוחות- לא ללקוחות בלבד

כיצד לחלק נכון את המועדונים ולענות על הצרכים של כל חברי המועדונים

טיפים לתקשורת אפקטיבית עם מועדון הלקוחות שלך

טיפים חשובים ביצירת ניוזלטר אפקטיבי:

כמה היית משלם בשביל לנהל דיאלוג עם הלקוח שלך?

קצת על תקשורת אפקטיבית עם מועדון הלקוחות

עובדות מעניינות על מועדוני לקוחות בעולם

לכל הספקנים שחשבו עד כה כי אין צורך ממשי במועדון לקוחות - נשמח לספר לכם כי כעת זה מוכח מדעית: מחקר על תכניות נאמנות קבע באופן חד משמעי כי עסקים מצליחים מחזיקים במועדוני לקוחות, מיידעים אותם על הנעשה בעסק באופן קבוע, ובכך יוצרים תחושת הזדהות ונאמנות, ומגדילים את ההכנסות החודשיות והשנתיות של העסק. אז למה אתם מחכים?

שיווק משלים דרך SMS

כל מה שצריך לדעת

כל מה שרציתם לדעת על שיטת ה- CASHBACK

שיטה שהנציחה ויצרה הרגלי צריכה חדשים שפועלים לטווח הרחוק ואין ספר שהוכיחה את עצמה ומאז הפכה לאחד התגמולים הפופולאריים בתחום ניהול מועדוני לקוחות – נאמנות לקוח.

חשיבות הפרסונאליזציה של מועדון הלקוחות שלכם ככלי להגדלת נתח הלקוח

למה זה חשוב ואיך משתמשים בזה

לקוחות VIP – מועדון לקוחות משודרג

כיצד תדעו מי הם הלקוחות VIP שלכם ואיך תתגמלו אותם נכון על כוח הקנייה שלהם? לפניכם מספר טיפים יעילים לניהול אפקטיבי של לקוחות VIP.

היכרות עמוקה עם מועדון הלקוחות

כיצד אוספים מיילים ממועדון הלקוחות שלכם?

נחיצות הטיוב של דטבייס בניהול מועדוני לקוחות

מועדוני לקוחות רבים מתפארים בדטבייס מרשים, הכולל מספר עצום של לקוחות, שאישרו את חברותם במועדון הלקוחות, מדובר בהישג ראוי להערכה, אך מצד שני אליה וקוץ בה. לא תמיד יש קשר בין כמות הלקוחות בדטבייס לאיכותו. רשימה ארוכה ולא מקוטלגת לסגמנטים תוך אבחנת הדקויות בין לקוח ללקוח לא תמקסם רווחים. להפך, לקוחות שיקבלו מייל או סמס על מבצע שלא מעניין אותם, ינשרו מהר מאוד מהדטבייס או פשוט לא יגיבו למבצע והתקשורת עמם תדעך. אז מה עושים?

אאוטסורסינג - OUTSOURCING

ניהול מועדוני לקוחות חיצוני מול ניהול מועדון לקוחות פנימי: