מגזין לשיווק דיגיטלי

מיתוג אתרים

מגזין לשיווק דיגיטלי

עשרה טיפים שיכולים להגדיל את הכנסות העסק שלך

כל בעל עסק טוב יודע שבביזנס, כמו במערכת יחסים, צריך תמיד להיות בעניינים. לכן ריכזנו לכם את אוסף העצות המוצלחות ביותר למימוש פוטנציאל העסק שלכם, בין אם הוא בתחילת דרכו וזקוק ל"דחיפה", ובין אם הוא ותיק וזקוק לרענון.

איך תכתבו ניוזלטר אדיר ביום סגריר

ואמנם שליחה קבועה של ניוזלטר מהווה אופציה מצוינת לשמירה על קשר רציף ואמין עם הלקוחות שלכם, אך אין זה מספיק. כיצד תשאבו רעיונות חדשים לניוזלטרים מרתקים, ואיפה חברת 2link נכנסת לתמונה?

כיצד נוכל לדאוג לכך שהקמפיין שלנו ייחשף למרות המירוץ הטכנולוגי המהיר?

לאחרונה בעלי עסקים קטנים כגדולים נתקלים במכשול חדש בעת פרסום קמפיין דיגיטלי, והוא: ריבוי פלטפורמות טכנולוגיות (במיוחד כאשר מדובר בקמפיין שבמרכזו חווית המשתמש). כיצד נוכל אם כן לדאוג שהקמפיין שלנו ייחשף למרות המירוץ הטכנולוגי?

כיצד נביא מבקרים נוספים לאתר הבית שלנו?

שיעור בתנועה – כיצד נביא מבקרים נוספים לאתר הבית שלנו?

כיצד יוכל העסק הקטן להפיק רווחים גדולים

עסקים רבים ניזונים מקידומי מכירות בפלטפורמות השונות, ומחויבות למערכות פרסום וקידום יעילות במידה והם מעוניינים להמשיך להתקיים ולהתפתח. אדרבה עסק קטן או בינוני שמאויים באופן תמידי על ידי רשתות ענק ומותגים בעלי גב כלכלי ופרסומי חזק. קידום מכירות לעסקים בינוניים וקטנים הם עניין מורכב: מצד אחד קיים קושי כלכלי ומאידך אותם עסקים הם אלו שזקוקים יותר מכל לחשיפה ולקידום. להלן מספר צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לקדם את העסק שלכם, ללא השלכות כלכליות הרסניות

טיפים להוצאת ניוזלטר מוצלח

מהם הטיפים הטובים והחשובים ביותר לפני הפצת הניוזלטר, וכיצד תוכלו למנוע טעויות עתידיות?

מה נחת עליך? הכל אודות דפי נחיתה

בעלי עסקים רבים שואלים אותנו: "מדוע אנו זקוקים לדפי נחיתה? למה לא להסתפק באתר בלבד?" כדי לענות על שאלה זו, חשוב להבין מהו דף נחיתה וכיצד רצוי לבנות אותו. מוכנים? התחלנו!

כיצד נניע גולשים לפעולה?

ללא ספק ההגדרה של אתר מוצלח היא אתר שבו הגולשים מבלים זמן רב ואינם סוגרים אותו לאחר מספר שניות בודדות. באתר טוב יוכלו הגולשים לדפדף, לקרוא את התוכן בעיון ובסקרנות, להוריד ולהעלות מדי, לרכוש מוצרים ועוד. האם הגולשים באתרכם אינם מבצעים מספיק פעולות? אולי הגיע הזמן להניע אותם לפעולה.

נפלאות השורה – כיצד שורת הנושא בניוזלטרים יכולה לסייע לכם

שורת הנושא. אותה שורה קסומה תגרום לאנשים לעמוד על החלטתם הגורלית: האם לפתוח את המייל, או לזרוק אותו לתיבת האשפה ללא מחשבה נוספת.

התוכן האיכותי בעיר יכול להיות שלכם!

מראה, מראה שעל הקיר: למי התוכן האיכותי בעיר?

הסודות של עורכי התוכן

אחד מהמאבקים הגדולים ביותר של כותבי תוכן הוא היכולת ליצור בכל פעם תוכן חדש, ייחודי ומרגש עבור הגולשים באתר. עורכי תוכן מנוסים יודעים כי כתיבת תוכן לשם פרסום הוא לא טוב מספיק, וכיום דרישותיה של רשת החיפוש הענקית "גוגל" כרוכות בהעלאת תוכן איכותי ויעיל לגולשים. כיצד אם כן תוכלו גם אתם לכתוב תוכן טוב החודר לתודעתם של הגולשים?

עבירות בדואר האלקטרוני

מאז כניסתו של חוק הספאם לתוקף בשנת 2008 בו נקבע כי אין לשלוח פרסומות באימייל ללא הסכמת הנמען, אנו צריכים להתייחס גם לעבירות הדואר האלקטרוני: מה מותר לנו ומה אסור לנו לעשות בעת שליחת דיוור אלקטרוני, וכיצד נשנה את תפיסתנו ונתייחס לדיוורים האלקטרונים כמה שעשוי להיות עבירה ועילה לתביעה משפטית?

פוסטים להעלאה בזמן מלחמה או מבצע מדיני

צוות 2link ריכז עבורכם את סוגי הפוסטים הרלוונטים לשעת מלחמה

אל תהיה חכמולוג, פשוט תוציא קטלוג!

מדוע גם בית העסק שלך צריך קטלוג דיגיטלי

הכל אודות דפי נחיתה

צור דף נחיתה – או תישאר בלי פרוטה: (או: מדוע יש לנו צורך בדפי נחיתה?)

עיצוב ניוזלטר

למי מכם שהחליט לעצב ניוזלטר בעצמו ולחסוך כמה שקלים על מעצב גרפי- נכונה אכזבה: עיצוב הניוזלטר שלכם, בעלי עסקים יקרים, עשוי להשפיע על טיב העברת המסר השיווקי ללקוחות, לעניין אותם או לחלופין: לדחות אותם. לעיצוב הניוזלטר חשיבות מירבית ויש לשקול אותו היטב מכל הבחינות לפני ההפצה ההמונית, מאחר ואת הנעשה- אין להשיב.

כמה באמת עובד הלוגו שלכם

יודעי דבר הפנימו מזמן כי בחירת הלוגו ועיצובו הם אלמנטים קריטיים במיתוג ופרסום החברה. חשוב יותר מכל להשקיע בעיצוב גרפי איכותי ומעמיק. אל תטעו: לעיתים הלוגואים הפשוטים ביותר למראה – מעבירים את המסר הכי חזק. מה אומר הלוגו שלכם?

אוסף העצות המוצלחות ביותר למימוש פוטנציאל העסק שלכם

כל בעל עסק טוב יודע שבביזנס, כמו במערכת יחסים, צריך תמיד להיות בעניינים. לכן ריכזנו לכם את אוסף העצות המוצלחות ביותר למימוש פוטנציאל העסק שלכם, בין אם הוא בתחילת דרכו וזקוק ל"דחיפה", ובין אם הוא ותיק וזקוק לרענון.

מיתוג עסקי – על מה ולמה

בעלי עסקים רבים מתקשים למתג את עצמם בצורה הנכונה והמזמינה ביותר אשר תביא להמרות ולקוחות נוספים לבית העסק. לא פעם חשים בעלי עסקים כי הקסם פג מהמיתוג הישן והמקורי, וכי הגיע הזמן לרענן את המדפים. חשוב לזכור בעת תהליך המיתוג העסקי כי יש לעצב לוגו מושך, להמציא סלוגן קליט, להתאים קו עיצובי התואם את אופי העסק וקהל היעד ולהישאר שפויים.

קידום אורגני מא' ועד ת'

בעלי עסקים רבים פונים אלינו בשאלה החשובה: "כיצד אוכל לקדם את אתר הבית שלי בצורה אורגנית במנועי החיפוש המובילים?" בהמשך לשאלה זו, החלטנו לרכז עבורכם את הטיפים המובילים עבור אופטימיזציה של אתרי אינטרנט (הליך הידוע גם כ"SEO") הכולל פעולות ב3 מישורים.