אפליקצית B2B הינה אפליקצייה המיועדת לקהל עסקי, בניגוד לפרטי (המשמעות של Business to Business היא עסקים המשווקים לעסקים).
אם נתייחס ללקוחות העסקיים, או במקרה שלנו, לטכנאים, מתקינים ואנשי שרות כאל "מועדון לקוחות", שרוצים לקבל מידע מהחברה ולכן שמחים להצטרף למועדון הלקוחות שלה, יהיה לנו קל יותר להגדיר את המטרות של פיתוח אפליקציית B2B.
קהל היעד של האפליקצייה הינם מתקינים, טכנאים ואנשים ששמבצעים התקנות, ביקורות, תיקונים של ציוד שהתקלקל וכיוב'...
מטרות האפליקציה מאוד תלויות במטרות של החברה, שעבורה מפתחים את האפליקציה.
ללקוחות עסקיים, יש צרכים ייחודיים והם שונים מהצרכים של לקוחות פרטיים.
המטרות האפליקצייה יכולות להיות:
פיתוח נכון של אפליקציה, יתחיל בהבנה מעמיקה של תהליכי העבודה המצויים, אל מול הרצויים ואפיון של תהליך טרנסורמצהי דיגיטלית, שייעל את תהליכי העבודה לחברה ויחסוך לה זמן ומשאבים. בנוסף לכך, ממשקי צד ג' של האפליקצייה, למשל לתוכנת ה ERP או ה CRM של הארגון יתנו לחברה מוצר הוליסטי ויאפשרו הפקה של דו"חות מדוייקים ומפולחים.
אם ניקח כדוגמא את אפליקציית מתקיני המזגנים שפיתחנו עבור הייסנס, הרי שבעבר, מתקין שהגיע לבצע התקנה בבית הלקוח, נאלץ להגיע עם מסמכים, על מנת להזין את פרטי הלקוח, ואם נתקל בבעיה או תקלה בתהליך ההתקנה של המזגן, נאלץ הטכנאי להתקשר לחברה, לשם איתור מקור התקלה ואופן הפעולה הנדרש לשם פתרון הבעיה. האפליקציה אפשרה למתקינים להזין את פרטי הלקוחות בקליק, והנגישה עבורם את כל המידע הטכני הנדרש להם אונליין. החיסכון הכספי למתקינים ולחברה הינו בל ישוער. כתוצאה מכך, המתקינים נתפסים כמקצויים בתחומם, והבונוס- רמת שביעות הרצון של החברה, של המתקינים ושל לקוחות הקצה עלתה מאוד.
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link
אפליקציה או אתר אינטרנט- מה עדיף?
אין עוררין על כך שכיום רוב המשתמשים גולשים דרך המובייל. גם אם תבחרו לקדם את המוצר\אתר שלכם באפליקציה או באתר, שניהם צריכים להיות מותאמים בצורה מלאה לגלישה דרך המובייל. הנה עוד מספר יתרונות:
אבל למרות כל זה, יש כמה דברים שכן צריך לחשוב עליהם לפני שבונים אפליקציה שכן יש גם כמה חסרונות:
אחרי שראינו למה כן ולמה לא אפליקציה, בואו נבחן את אתרי האינטרנט.
יתרונות של אתר אינטרנט, בהשוואה לאפליקציה:
חסרונות של אתר אינטרנט, בהשוואה לאפליקציה:
אז מה בוחרים?
כפי אפשר לראות לכל אופציה יתרונות וחסרונות ברורים מאוד.
אם אפשר, כמובן שעדיף לבחור בשתי האופציות וכך להנות מכל הטוב שיש לשני העולמות להציע. אם אתם מוגבלים לאופציה אחת - עקב יחס העלות תועלת של בניית אתר אינטרנט, ההמלצה שלנו תהייה להתחיל עם בניית אתר אינטרנט (רספונסיבי כמובן) לשם החדרת המוצר והמותג והשיווק היעיל. בהמשך אפשר יהיה לבנות אפליקציה.
כך או כך יש לוודא שאתם מנצלים את היתרונות של כל אופציה במלואם, ומנסים להימנע מהחסרונות עד כמה שאפשר.
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link
Flutter היא תוכנה בקוד פתוח לפיתוח אפליקציות למגוון פלטפורמות כגוןAndroid, iOS, Linux, Mac, Windows, Google Fuchsia & Web .
מה כל המילים המפוצצות האלו אומרות בעצם?
אתם בטח יודעים שבעולם המובייל, יש 2 מערכות הפעלה עיקריות ששולטות בשוק:
IOS (במכשירי אפל בלבד),Android (995 מכל שאר המכשירים),
ומה שאולי אתם לא יודעים זה שאלו שתי מערכות הפעלה שונות בתכלית.
מכך נובע שכל מוצר\אפליקציה שנרצה לבנות נהייה חייבים להתאים למערכת ההפעלה המיועדת ובעצם לעשות עבודה כפולה למפתחי אפליקציות.
אפשר להחליט לפתח את המוצר רק למערכת הפעלה אחת, אבל מכך נפסיד את כל מיליוני המשתמשים של מערכת ההפעלה השניה.
ואכן, בעבר חברות החליטו לפתח את המוצר שלהם למערכת הפעלה ספציפית (לרוב התחילו באנדרואיד) ורק לאחר מכן לפתח לשניה (IOS).
כמובן שזוהי שיטת עבודה לא הגיונית. למה שנרצה להפסיד כל כך הרבה לקוחות? למה שלא נרצה לפתח מוצר שמראש יפנה ל100% מקהל הלקוחות שלנו?
התשובה לכך היא פשוטה - השקעה כפולה (ואפילו יותר) של משאבים ועלויות.
למה? כי צריך צוות מפתחים נפרד שיפתח לAndroid וצוות מפתחים נפרד שיפתח ל-iOS שכן לכל מערכת הפעלה יש שפת תכנות שונה ומיוחדת. בנוסף, גם ההתנהגות וחווית המשתמש היא לא זהה בשתי מערכות ההפעלה ולכן גם מנהלי מוצר, מעצבים, מנהלי שיווק ושאר שרשרת המחקר והפיתוח משקיעים כפול זמן ועבודה בשביל לספק את אותה אפליקציה לכל המערכות.
הצורך להיות נוכח בכל מקום, נובע מתפיסה עסקית מובהקת – "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". לא קיימת חברה או מוצר שמכבד את עצמו שלא יהיה נוכח בכל מערכות ההפעלה וחנויות האפליקציות.
למה שאותה אפליקציה תהיה כתובה פעמיים בשפות שונות, בקוד שונה, בארכיטקטורות שונות, ע״י מפתחים שונים ושההתעסקות בהן תדרוש פי 2 משאבים וזאת כדי שבסוף, בגדול, האפליקציות יראו ויתנהגו באותה צורה בדיוק על שתי מערכות ההפעלה?
הנה מגיע השינוי.
עוברים לפיתוח באמצעות Flutter - טכנולוגיית פיתוח היברידית.
Flutterהיא טכנולוגיית Cross Platform יעילה ומשוכללת אשר נכתבת בשפת Dart .
יש לה מנוע הכולל בתוכו את המנוע הגרפי (Skia) אשר מסוגל לרוץ על גבי מערכות הפעלה שונות. איך הוא עושה את זה? הוא נמצא בשכבה אחת מעל מערכת ההפעלה וכך הוא בעצם פועל מבלי להיות תלוי במערכת ההפעלה כלל.
עם Flutter מקבלים היישר מהקופסה את כל הרכיבים של ממשקי המשתמש לפי הדרישות של כל מערכת הפעלה ולכן התחלת הפיתוח קלה מההתחלה. בנוסף גוגל מספקת מגוון ווידג'טים מוכנים ומותאמים למערכות ההפעלה, עם אפשרות לערוך את רובם בצורה שמאפשרת גם למתכנתים וגם למעצבים לעבוד בקלות.
יתרון משמעותי נוסף של Flutter הוא היכולת לבצע מה שנקרא Hot Reload. במילים פשוטות – אפשר לבצע תיקונים או שינויים בקוד ולראות בצורה מהירה וחיה את השינויים, והאם הכל עובד תקין ונכון לאחר השינוי. זה מקצר משמעותית את זמן הפיתוח!
ולבסוף, לא פחות חשובה היא הקהילה ההולכת וגדלה. ישנם כבר תוספים רבים שפותחו ומוכנים לשימוש שגוגל הכינה אבל אם יש משהו שגוגל לא הנגישה או חשבה עליו בעצמה - כנראה שיש מישהו שכבר פיתח לזה פתרון. הדבר מקל על הפיכת המוצר שלכם להיות הכי קרוב למה שאתם רוצים שהוא יהיה מבלי להרגיש שהתפשרתם!
אז לסיכום – למה כדאי לפתח בעזרת Flutter?
1 Cross Platforms - מתאימה לפיתוח אפליקציות היברידיות תומכות IOS ו Android על בסיס קוד אחד.
2. פיתוח מהיר – באמצעות הפיצ'ר Reload Hot אשר מציג את השינויים בקוד בזמן אמת, אפשר לתקן באגים ולפתח מהר יותר.
3. פחות בדיקות – אפליקציה שמפותחת על בסיס קוד אחד מקצרת משמעותית את זמני הבדיקות והמורכבות שלה, למתכנתים ולצוות הQA כאחד.
לא השתכנעתם? הנה דוגמה לאפליקציות מאוד מורכות שנבנו עם Flutter:
- Xianyu by Alibaba
מי לא מכיר את עליבאבא? בשנת 2018 הם השיקו את Xianyu פלטפורמת מסחר לחברות קטנות ולקוחות פרטיים שרוצים למכור מוצרים. אחת המטרות המרכזיות של החברה הייתה לאפשר מהירות טעינה גבוהה וניווט פשוט באפליקציה ואת זה הם בהחלט עשו באמצעות אפליקציה שנבנתה עם פלאטר.
- Google Ads
פלטפורמות המודעות הגדולה ביותר בעולם! משרתת מיליוני משתמשים ברחבי העולם ומאפשרת לנהל את כלל הקמפיינים ולתקשר עם צוותי Google Ads והכל דרך אפליקציה אחת שנבנתה באמצעות פלאטר.
- Ebay Motors
האפליקציה שפותחה ע"י Ebay מיועדת למכירת רכבים בשוק הפרטי. הטכנולוגיה החדשנית של פלאטר משלבת אלמנטים מתחום ה AI והאוטומציה כדי להפוך את חווית המשתמש לנוחה ואינטואיטיבית יותר.
מלבד האפליקציות האלו, ישנן עוד מגוון רחב של אפליקציות שפותחו ב Flutter בתחום האופנה, הבידור, כושר ועוד.
אין ספק שבשנים הקרובות נראה עוד ועוד אתרים ואפליקציות אשר יבנו בשיטה זו עקב דרישה של השוק וההתפתחות הטכנולוגית שלא מפסיקה.
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link
שוברים דיגיטליים (קופונים דיגיטליים) הם אמצעי פונקציונלי ליצירת engagement עם לקוחות, המסייעים למותגים ליצור עולם של חוויות ללקוח.
עקב מגוון גורמים, ביניהם שימוש הולך וגובר של לקוחות בטלפונים ניידים, השימוש בשוברים דיגיטליים צמח משמעותית בשנים האחרונות, כאשר אנו עדים לתופעה של שימוש נרחב בשוברים דיגיטליים, באסטרטגיית השיווק של ארגונים.
שובר דיגיטלי הוא אמצעי שיווק יעיל, שעובד עבור העסק שלך 24/7 ומגדיל את ההכנסות, גם בחופשות ובחגים.
בעבר היו שוברי נייר או כרטיסים מגנטיים שלרוב נעלמו בנבכי התיק או בכביסה, שבכדי לממש אותם היה צריך לזכור לקחתם לחנות ולשלם בעזרתם בקופה. השובר הדיגיטלי הינו כרטיס וירטואלי, המכיל קוד קופון חד חד ערכי או ברקוד. אפשר לשלוח את השובר הדיגיטלי ישירות למייל או לנייד, כך שאין צורך להציג משהו פיזי (כרטיס או שובר נייר) בעת המימוש, כשהמימוש בקופת בית העסק מתאפשר בעזרת הצגת קוד או ברקוד בלבד בנקודת הקצה.
המעבר משוברי נייד לשוברים דיגיטליים עוזר לנו גם לשמור על כדוה"א.
שוברים דיגיטליים עונים על צרכים מגוונים של עסקים
השוברים הדיגיטליים מספקים לנו כעסקים את היכולת לתעד דפוסי התנהגות והעדפות של לקוחות.
הצרכים של העסק יכולים להיות:
השוברים יכולים להיות משולמים מראש pre paid, או לא.
שוברי מתנה דיגיטליים גיפט קארדס, הפכו את המשימה של בחירת מתנה לקלה וידידותית למשתמש, כאשר ללקוח ניתנת האפשרות לרכוש שובר ספציפי לבית עסק או שובר פתחו מוגבל בסכום למגוון בתי עסק (לדוגמא שובר לארוחת בוקר זוגית במגוון בתי קפה). השוברים יכולים לשמש לקוחות פרטיים ועסקיים כמתנות כולל ברכה שרוכש המתנה כותב בעת רכישת השובר, תמריצים לעובדים או אירועים מיוחדים כמו לידה של ילד, חתונה וכיוב'... השוברים הדיגיטליים הינם דרך מצוינת וחדישה לרגש את מקבל המתנה, מבלי לצאת מהבית.
הגענו לשלב בעולם השיווק הדיגיטלי, שבו איסוף מידע התנהגותי ומידע אודות רכישות לא רק נותן מידע לשיווק ממוקד, אלא גם מהווה דרך מצוינת לפנות ללקוחות, בהתאם למיקומם הפיזי, באמצעות ה GPS. בצורה הזו, ניתן לקלוט מידע אודות רכישה ומימוש של שוברים דיגיטליים, לנתח ולהסיק מסקנות חשובות אודות צרכי הלקוחות ודפוסי ההתנגהות שלהם.
שוברים דיגיטליים מתאימים למגוון רחב של עסקים, הן לעסקים פיסיים והן לעסקים וירטואליים, בין אם הן מוכרים מוצרים או שרותים, לדוגמא: שרותי עיסוי, סדנאות, הופעות, הרצאות,שיעורים, ארוח בבתי מלון, סיורים ועוד...
לעתים בעלי עסקים רוצים לתת ללקוחות קופונים דיגיטליים "חכמים" מפולחים, ומותאמים אישית ללקוחות, בהתאמה ל: מיקום, מאפייני ההתנהגות שלהם, תדירות וסך הכישה שלהם בעסק ועוד...
כשמפתחים מערכת קופונים דיגיטליים, חשוב שהיא תכלול את החיווי האם הקופון מומש ומתי ולא תאפשר ליותר מלקוח אחד לממש את הקופון הדיגיטלי.
שוברי פיצוי ניתנים ללקוחות מאוכזבים שקנו מוצר מקולקל או קיבלו שרות לקוי. כיום הטכנולוגיה מאפשרת לשלוח ללקוחות שוברים דיגיטליים (באמצעות אימייל/סמס/וואטסאפ),
לשובר הפיצוי הדיגיטלי יש שווי כספי וניתן לממש אותו בקופות בתי העסק הרלבנטיים.
חברת 2link פיתחה את אפליקציית השוברים הדיגיטליים של כאל.
לעוד מידע לגבי שוברים דיגיטליים וקביעת פגישת היכרות התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם: 099550471 או [email protected]
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link
ב- 2017 יותר אנשים צורכים מוצרים ושירותים דרך המכשיר הנייד, מאשר דרך המחשב (כ- 60% מהכניסות לאתרים כיום מבוצעות דרך הנייד). גם אם יש לך כבר אתר אינטרנט רספונסיבי עם חוויית משתמש מעולה זה לא מספיק, כיוון שמגמות חדשות צצות כמו פטריות אחרי הגשם וכללי המשחק משתנים.
באיזה כלים ניתן להשתמש על מנת לשפר את רמת הנאמנות של הלקוחות ולהגדיל את ההכנסות של העסק שלך?
הנה כמה דוגמאות:
• אפליקציה טובה, המספקת ערך מוסף ללקוח
כשמאפיינים אפליקציה טובה לנייד, עוד לפני שמתחילים לחשוב על לקוחות חדשים, כדאי לחשוב על הלקוחות הוותיקים של העסק ולתת להם כלים חיוניים, שיגרמו להם להיכנס באופן תדיר לאפליקציה שלך, כמובן בהתאמה למוצרים שלך. לדוגמא: יומן אישי משוכלל, אמצעי מעקב אחרי אימוני הכושר או אפשרות צפייה בתיק הרפואי.
• שיווק מבוסס מיקום (Location Based Marketing)
האם אי-פעם נכנסתם לחנות, או הגעתם למקום מסוים ולפתע קיבלתם הודעה בנייד על קיום מבצע מיוחד באותו מקום? החנויות הפיזיות/קניונים/גני הארועים משתמשות בטקטיקה זו. הסיכוי שלקוח ירכוש מוצר/שרות שלך גבוה יותר, כשהוא נמצא באזור שלך ואם צורת הצגת המסר תהיה טובה, הלקוח יראה את ההודעה שלך כשירות טוב.
• תכניות נאמנות (מועדוני לקוחות)
הנייד הביא לכך שתכניות הנאמנות חיונית כיום יותר מאי פעם, מכיוון שלמשתמשים קל מאד לבצע רישום דרך הנייד, לעקוב אחרי הטבות שניתן לממש או מומשו בפועל, נקודות, הטבות. אם עדיין אין לכם תכנית נאמנות או שתכנית הנאמנות שלכם קפאה על שמרי הרשת –מומלץ בחום להוסיף את השדרוג לרשימת הפיתוחים הקרובים שלכם.
• תכני ווידאו
הצמא לווידאו גובר ב-2017 (פייסבוק הבינו את זה כבר מזמן). נתונים מראים כי 500 מיליון אנשים בעולם צופים בתכני ווידאו מדי יום, והמגמה נמשכת ומתגברת. ככל שתשכילו להוסיף קטעי וידאו לאתר/אפליקציה/נכסים דיגיטליים שלכם, כך יגברו הסיכויים למשיכת הצרכנים שלכם.
• מציאות מדומה (Virtual Reality)
כיום, שוק ה"צעצועים האלקטרוניים" העושה שימוש במציאות מדומה עושה חיל, כפי שניתן לראות בכל חנות אלקטרוניקה. חברות רבות מחפשות איך לרתום את המציאות המדומה למערכות השיווק שלהן. חברות המחקר צופות כי ההשקעה ב-VR בשנת 2021 תגיע לכ-6 ביליון דולר. סביר להניח שחברות רבות יקפצו על המגמה.
לסיכום, אל תרשו לעצמכם להישאר מאחור בנושא השיווק הנייד. יש המון מה לעשות בשוק הצומח הזה.
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link
פיתוח אפליקציות רפואיות עושים עם חברת 2link - מומחים בפיתוח ושיווק אפליקציות מורכבות – חברת טו לינק הוקמה לפני יותר מעשר שנים על ידי צוות מומחים בעולם הווב ופיתוח אתרים ואפליקציות מורכבות לפלטפורמות שונות ברשת.
נכון להיות אנו נחשבים לחברה המובילה בישראל לפיתוח אתרי אינטרנט מורכבים ואפליקציות רפואיות.
מה הן אפליקציות רפואיות ?
כשמן הן, אפליקציות רפואיות נוגעות בעיקר בבריאות שלנו, זה יכול להיות אפליקציה ליולדת, אפליקציה לכושר גופני ודיאטה, ואפילו למעקב אחרי חולי סכרת.
מה הם השלבים אשר הופכים אפליקציות רפואיות למצליחות באמת ?
אפיון האפליקציה ותיאום ציפיות
האפיון הוא חלק המהותי ביותר בפיתוח אפליקציה רפואית – הצוות שלנו קודם כל יקשיב לציפיות שלכם מהאפליקציה ויאפיין אותה בהתאם לניסיון והראייה העסקית שלו ובהתאם לדרישות הלקוח.
עיצוב ייחודי המתאים לאופי האפליקציה
כמו בכל דבר בחיים, מראה חיצוני הוא חשוב ביותר ומהווה כ"משיכה ראשונית" אשר יוצרת אינטרקציה בין גורמים – גם כאשר זה מגיע אל פיתוח אפליקציות רפואיות העיצוב הוא חלק מהותי ביותר, אפליקציה שתהיה מעוצבת בצורה יומרנית ולא מושכת תגרום ליותר אחוזי נטישה.
אפליקציה אשר תהיה מעוצבת בצורה מזמינה, מקצועית ורצינית תהיה יותר מניעה לפעולה ולשימוש.
ביצוע האלמנטים עם דגש על חווית משתמש
בסופו של דבר המטרה הסופית בפיתוח האפליקציה היא שימוש בקהל הרחב, חווית משתמש נכונה וטובה תעלה רבות את סיכויי ההצלחה של האפליקציה בשוק.
בין אם מדובר על ניווט נכון, מהירות, היררכיה בין קישורים, וכמובן הנוחות הכללית של המשתמש.
שיווק האפליקציה ברשת
לאחר שמסיימים עם פיתוח האפליקציה ומבצעים את מבחני השימוש האחרונים – זה הזמן לשווק את האפליקציה ברשת.
חברת 2link תדאג לשווק את האפליקציה שלכם בצורה היעילה והחכמה ביותר.
בעזרת ניהול נכון של הערוצים ברשת האינטרנטית ושיווק נכון במובייל – ניתן יהיה לעלות בהרבה את הסיכויים של הצלחת האפליקציה בשוק.
לעוד מידע לגבי פיתוח אפליקציות רפואיות עם חברת טולינק וקביעת פגישת היכרות התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם: 099550471 או [email protected]
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link
אם עד לפני כמה שנים המילה "אפליקציה" היתה נשמעת כמו מושג בתואר במתמטיקה עבור רוב העסקים בישראל – כיום אחד מהדברים הראשונים אשר בעלי עסקים בוחרים לעשות כאשר הם פותחים את העסק שלהם או מעוניינים להתחיל לשווק אותו בצורה אגרסיבית יותר - הוא לפתח אפליקציה אשר תהווה ככרטיס הביקור העסקי שלהם.
הטעות הגדולה ביותר של חברות ועסקים בימנו הוא הפזיזות בעשיית פיתוח אפליקציות לעסקים מבלי לבדוק לעומק מי אחראי על פיתוח האפליקציה שלהם, מה הפיצ'רים אשר יהיו באפליקציה, והכי חשוב – האם המחיר יהיה שווה את רמת האיכות של האפליקציה ?
פיתוח אפליקציות לעסקים מתבצע בכמה שלבים :
למה לעשות פיתוח אפליקציות טלפון נייד לעסקים עם חברת טו לינק ?
חברת טו לינק הוקמה בשנת 2007, על ידי צוות אנשים בעלי עשרות שנות נסיון מצטבר בעולם האינטרנט, במטרה לתת פתרונות שיווקיים וטכנולוגיים לצרכים דיגיטליים של לקוחות. החברה מספקת שירות מלא - ONE STOP SHOP, החל משלב איתור הצרכים, האפיון בהתאמה לצרכי הלקוח, דרך שלבי הביצוע וניהול הפרוייקט (תכנות/עיצוב/כתיבה), וכלה בתחזוקה שוטפת של אתרים ואפליקציות.
יש לנו את היכולת לראות את הפוטנציאל העסקי והשיווקי שלך ולהתאים אסטרטגיה מושלמת לפיתוח האפליקציה או האתר שלך באינטרנט בהתאם לחזון שלך ולמטרות אשר הצבת לעצמך.
יש לך שאלות נוספות לגבי פיתוח אפליקציות לעסקים ? מעוניין לקבוע פגישת ייעוץ ללא עלות והתחייבות ? צור עמנו קשר כעת או השאר פרטייך ונחזור אליך: 099550471 או במייל: [email protected]
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link
הרשתות החברתיות תפסו מקום מרכזי בחיינו, נכון להיום, כשליש מהעסקים בעולם נמצאים בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות במטרה לקדם את עצמם ובכדי לפתוח ערוץ תקשורת פעיל ללקוחותיהם.
הרשת החברתית מאפשרת גם לאדם הפרטי וגם לעסקים שונים בעולם להגיע בדיוק אל קהל היעד המתאים להם וכמוכן גם לתת להם שירות בצורה אפקטיבית ומסודרת יותר.
הרשתות החברתיות המובילות כיום בעולם הן כמובן פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט, ועוד רשתות אחרות יותר "נישתיות".
יש לכם עסק ? פיתוח אפליקציות לרשתות חברתיות זו דרך יעילה וחכמה לייעל את העסק שלכם ברשת החברתית עבור הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
פיתוח אתרים ואפליקציות לרשתות חברתיות יכול להתאים כמעט לכל סוגי העסקים – בין אם יש לכם עסק של מתנות קטנות ליולדת ובין אם יש לכם עסק של מכירת רהיטים באינטרנט.
מה היא אפליקציה לרשת חברתית ?
אפליקציה אשר מתאימה לממשק של הרשת החברתית אשר ממנה אנחנו מעוניינים "לשאוב" את הלקוחות שלנו – האפליקציה תתאים לפלטפורמה אשר בה אנחנו מעוניינים לשווק, בין אם זה אפליקציה המתאימה לפייסבוק ובין אם מדובר על כל רשת חברתית אחרת.
פיתוח אפליקציות לרשתות חברתיות עם 2link
חברת טו לינק הוקמה בשנת 2007, על ידי צוות אנשים בעלי עשרות שנות נסיון מצטבר בעולם האינטרנט, במטרה לתת פתרונות שיווקיים וטכנולוגיים לצרכים דיגיטליים של לקוחות. החברה מספקת שירות מלא - ONE STOP SHOP, החל משלב איתור הצרכים, האפיון בהתאמה לצרכי הלקוח, דרך שלבי הביצוע וניהול הפרוייקט (תכנות/עיצוב/כתיבה), וכלה בתחזוקה שוטפת של אתרים ואפליקציות.
יש לנו את היכולת לראות את הפוטנציאל העסקי והשיווקי שלך ולהתאים אסטרטגיה מושלמת לקידום האפליקציה או האתר שלך באינטרנט בהתאם לחזון שלך ולמטרות אשר הצבת לעצמך.
לקבלת מידע נוסף על פיתוח אתרים ואפליקציות לרשתות חברתיות עם חברת טו לינק התקשר כעת או השאר פרטיך ונשמח לענות על כל שאלה: 099550471 או במייל: [email protected]
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link
חשוב לזכור: בית עסק שעוניין לשמור על קשר קבוע עם הלקוחות שלו – משתמש באפליקציות מובייל ככלי שיווקי – נקודה.
האפליקציה הסלולרית מאפשרת ללקוחות לשמור על פרטיותם באמצעות הגדרות המכשיר, ומעניקה חוויית משתמש מסודרת, מושקעת ונוחה (זאת במידה והשקעתם בממשק איכותי. צריכים עזרה בהקמת אפליקציה? צרו עמנו קשר!).
חשוב להעניק למשתמשים ערך מוסף, לעדכן את האפליקציה כל הזמן כך שתהיה רלוונטית ולא יזיק גם אם תהיה אסתטית ותוסיף "קריצה" מיוחדת שתאפיין את בית העסק שלכם, תתקשר ללוגו או לסלוגן וכו'.
רכשו את אמון הלקוחות:
הקנו ללקוחות את התחושה כי משמעותה של הורדת האפליקציה שלכם היא לא לקבל הצפות של הודעות לא רלוונטיות שיטרידו את מנוחתם, אלא פנו אל הלקוחות אישית.
פלחו את הרגלי הקנייה של הלקוחות וכך תדעו כיצד לפנות לכל קהל בהודעה שתתאים לו יותר מכל ותגדיל את הסיכויים שימיר את ההודעה לרכישה של ממש.
קיימות מגוון אפשרויות לפילוח: הרגלי קנייה, אירועים משפחתיים, ימי הולדת, מימושים וחוסר מימושים של נקודות והטבות וכו'. נתונים שכאלה עשויים לסייע לכם מאוד בשליחת הודעות פרסונאליות. חברת טולינק מתמחה בניתוח הנתונים הנ"ל ועוד נתונים רבים: גילאים, מין, אזור מגורים וכו'. נשמח לסייע לכם!
קדמו את האפליקציה וחשפו אותה ללקוחות רבים ככל הניתן:
אפליקציית הפייסבוק, היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. דרך הרשתות החברתיות תוכלו להמיר את הלקוח לפרסומת חינמית שתמליץ על האפליקציה שלכם, השירותים שאתם מעניקים, ובית העסק בכלל.
מחקרים רבים מוכיחים כי אחד הגורמים המשפיעים על ההחלטה האם לרכוש שירות מסוים או מוצר, הוא המלצה של אדם קרוב.
כדאי לנצל את הנתון הזה. הקימו אפליקציה שמשלבת ביניכם לבין הפייסבוק, הציעו כפתור שיתוף, הבטיחו (וקיימו!) הטבה למי שמסייע לקידום האפליקציה שלכם וכו'.
שנת 2015 החלה ואתם יכולים ומסוגלים לתכנן יחד עמנו פעילויות שיווקיות והגדרות מכירתיות רצויות מבחינתכם.
אפליקציה חדישה היא דרך מצויינת לעמוד ביעדים אלה.
אנחנו יודעים את הדרך, תנו לנו להוביל
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link
פיתוח אפליקציות לסלולר מתבצע לרוב או על ידי פרילנסרים או על ידי חברות אשר מתמחות בפתרונות פיתוח אפליקציות לסמארטפון.
למה לא להסתפק רק באתר אינטרנט ?
אתר אינטרנט היום זה לא מספיק – מעל ל-50% מהגולשים באינטרנט מגיעים דרך המובייל, אתר לא אפליקטיבי יעלה את אחוזי הנטישה באתר ופשוט יפגע בבית העסק.
פיתוח אפליקציות לסלולר הוא הכרחי לכל סוגי העסקים ! בין אם מדובר על פיצריה ובין אם זה אתר של משרד עורכי דין.
מדוע לעשות פיתוח אפליקציות לסלולר עם חברת טו לינק ?
חברת טו לינק הוקמה לפני עשר שנים על ידי צוות אנשים בעלי עשרות שנות נסיון מצטבר בעולם האינטרנט, במטרה לתת פתרונות שיווקיים וטכנולוגיים לצרכים דיגיטליים של לקוחות. החברה מספקת שירות מלא - ONE STOP SHOP, החל משלב איתור הצרכים, האפיון בהתאמה לצרכי הלקוח, דרך שלבי הביצוע וניהול הפרוייקט (תכנות/עיצוב/כתיבה), וכלה בתחזוקה שוטפת של אתרים ואפליקציות.
קבעו פגישה לגבי פיתוח אפליקציות לסמארטפון
קבעו איתנו פגישת היכרות בחינם וללא התחייבות לגבי פיתוח אפליקציות לסמארטפון – בפגישה אנשי המקצוע שלנו יתנו לכם ייעוץ המתאים לפיתוח אפליקציה לעסק שלך בהתאם לצרכיו ולתקציב העומד בפניך.
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link