מגזין לשיווק דיגיטלי
בניית אתרי אינטרנט

מגזין לשיווק דיגיטלי

איך בונים אתר עם תשתית קידום נכונה לגוגל

תאריך העלאת המאמר: 18.07.2022

איך בונים אתר עם תשתית קידום נכונה לגוגל

מכיוון שטראפיק אורגני הוא מקור תנועה מרכזי לאתרים באינטרנט והרבה גולשים לוחצים על התוצאות האורגניות בגוגל שמדורגות בעמוד הראשון, חיוני מאוד להשתמש באופטמיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי לעזור לאתר שלכם לקבל דירוג גבוה יותר. על ידי השקעה בהפיכת האתר שלכם לידידותי לקידום אורגני, תקבלו דירוג טוב יותר ותביאו תנועה לאתר. במאמר הזה, נעבור על 5 טיפים מעולים לבניית אתר עם תשתית מוכנה לקידום אורגני:

  1. עשו שימוש בתבנית רספונסיבית

כשאתם מנסים לבנות אתר ידידותי לקידום אורגני, עיצוב רספונסיבי לאתר הוא אחד מהמרכיבים החיוניים להצלחה. עיצוב רספונסיבי מאפשר לאתר שלכם להתאים את עצמו לכל מכשיר שממנו המשתמש גולש. בין אם הם ניגשים לאתר מטלפון נייד, טאבלט או מחשב, הם יקבלו את הגרסה של האתר המתאימה ביותר למכשיר שלהם. לכל מכשיר יש מסך בגודל שונה, מה שאומר שהאתר שלכם צריך להתאים את עצמו למסכים האלה ואם האתר שלכם לא יבצע את ההתאמות הללו, לגולשים באתר לא תהיה חווית גלישה חיובית בכל המכשירים בהם הם יגלשו.

ככל שהגולשים נשארים רב זמן יותר באתר ומבצעים יותר פעולות, זה מראה לגוגל שהאתר שלכם חיוני ורלוונטי והאלגוריתם של גוגל ידרג אתכם גבוה יותר במנוע החיפוש. הסיבה שעיצוב רספונסיבי באתר הוא פקטור מרכזי בתשתית SEO בריאה היא מכיוון שאתרים ידידותיים נותנים למשתמשים את האפשרות לנוע באתר בצורה טובה יותר ווככל שהם יישארו יותר, האתר שלכם יהיה רלוונטי יותר בעיניים של גוגל.

  1. ליצור תוכן מבוסס מילות מפתח

יצירת תוכן היא חלק בלתי נפרד מבניית האתר שלכם. כשאתם יוצרים תוכן אתם מייצרים תנועה לאתר שיכולה להביא לידים לעסק או מכירות. כדי להתחיל ליצור תוכן איכותי עליכם לבחור את הנושא שעליו תרצו ליצור תוכן. בחירת הנושא למאמרים זה המקום שבו צריך לבחור בצורה נכונה את מילות המפתח המתאימות. כדי למצוא את מונחי המפתח הנכונים ערכו מחקר מילות מפתח בכלי Google Keyword Planner. המחקר הזה יאפשר לכם למצוא ביטויים חיוניים ורלוונטיים שאותם תוכלו להרחיב וליצור תוכן שקשור אליהם כדי שמילים אלו יקבל עדיפות במנוע החיפוש של גוגל.

 

מילות מפתח עם זנב ארוך (לונג טייל) הן בעצם מילות מפתח ספציפיות שיציגו נפח חיפוש נמוך יותר אבל יהיו יותר מחודדות ורלוונטיות לנושא. בדרך כלל אלו מילים שקל יותר לקדם מאשר מילות מפתח זנב קצר (שורט טייל). לאחר שבחרתם אילו מילים תרצו לשלב בתוכן שלכם, על ידי מיקוד מילות המפתח בתוך התוכן, אתם תעזרו לאתר שלכם להופיע בתוצאות חיפוש רלוונטיות יותר.

  1. מטא טייטל ודסקריפשן ואופטימיזציה כותרות

אם אתם רוצים לדעת איך לבנות אתר ידידותי יותר למנועי החיפוש של גוגל, התחילו עם אופטימיזציות SEO: מטא טייטל ומטא דסקריפשן וחלוקה נכונה של כותרות באתר. תגיות המטא הן בעצם אלו התגיות שמייצגות את התצוגה של התוכן במנועי החיפוש ואילו הכותרות מציגות לזחלן הסריקה את המבנה של המאמר והיכן מופיעה כותרת ומה סוג הכותרת (H1, H2, H3 וכו'). כדי להתחיל לעשות אופטימיזציה בצורה נכונה באתר שלכם, שלבו את מילות המפתח החשובות לכם בכותרות ובתגיות המטא. שילוב זה עוזר לגוגל להבין את ההקשר של הדף שלכם ולכן חשוב מאוד לשלב בכותרות את מילות המפתח - ככה תוודאו שאתם מקבלים דירוג על מילת המפתח הרצויה.

הכותרת הראשית באתר (H1) חייבת להכיל את מילת המפתח הראשית של התוכן כדי לשמור על רמת רלוונטיות מסוימת בפני גוגל. עבור כותרות במשקל נמוך יותר (H2 ואילך) אתם יכולים לשלב מילות מפתח חיוניות אחרות כדי לקבל דירוג גם עבור ביטויים אלו. כותרות ממלאות תפקיד חיוני בדפים באתר שלכם, הן מספרות לגולשים מה נמצא בתוך התוכן ובאיזה נושא מדובר.

  1. השתמשו בלינקים פנימיים

אחד המרכיבים לשתית קידום נכונה באתרי אינטרנט הוא שימוש נכון בקישורים פנימיים. לינק פנימי הוא קישור מדף אחד באתר לדף אחר שמצביע לגוגל על דפים רלוונטים באתר, עוזר לגוגל לגלות דפים חדשים באתר שלכם ולאנדקס אותם. יכול להיות שיש לכם דפים עם המון ערך באתר אבל ייתכן שגוגל לא מוצא אותם, קישור פנימי עוזר לגוגל לגלות את הדפים הללו ולדרג אותם במנוע החיפוש. אם אתם רוצים להשתמש בקישורים פנימיים באתר שלכם אתם חייבים להבין כיצד להשתמש בהם בצורה נכונה. אתם לא תרצו להוסיף קישורים פנימיים ברחבי האתר בצורה אקראית , הדפים צריכים להיות רלוונטיים לנושא של התוכן ולמילה שממנה יוצא הקישור (אנקור).

  1. שפרו את זמן הטעינה באתר

זמן הטעינה באתר שלכם משפיע מאוד על הקידום האורגני וניתן לשפר מראש את זמני הטעינה עוד כשבונים את האתר. אם אין לכם אתר שנטען במהירות, משתמשים שמגיעים לאתר עלולים לעזוב אותו מבלי לצפות אפילו בתוכן אותו חיפשו. כשאתם מנסים לשפר את זמני הטעינה באתר, בדקו את הגודל והמשקל של התמונות באתר. תמונות הן חלק מרכזי באתר ובאתרים גדולים (חנויות איקומרס למשל) יש כמות עצומה של תמונות. כדי לשפר את זמני הטעינה של האתר דחסו את הגודל תמונות באמצעות תוסף. מכיוון שכעת קבצי המדיה שוקלים משמעותית נמוך יותר, ייקח לאתר שלכם פחות זמן לטעון אותם וזה ישפר את זמני הטעינה הכלליים של האתר.

לסיכום

אם אתם רוצים להביא יותר תנועה לאתר שלכם, אתם צריכים לבנות אתר ידידותי למנועי החיפוש עם תשתית קידום נכונה לגוגל. כאשר האתר שלכם ידידותי יותר ויותר קל לרובוט הזחלן של גוגל לסרוק אותו, אתם תופיעו בתוצאות חיפוש רלוונטיות יותר ותגדילו את כמות ואיכות הטראפיק באתר שלכם. קידום אתרים לוקח זמן רב עד שמגיעות תוצאות ולכן עבודה עם תשתית נכונה זה חיוני.

 

 

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה פרסום ממומן בפייסבוקמעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה שרת וירטואלי בענן ואת עולם אחסון האתרים בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link