קוקה קולה - תחרות מיוחדת

אתר ייעודי למגזר הערבי

אתגר
החברה המרכזית למשקאות יצאה בפעילות מיוחדת, למגזר הערבי. במסגרת הפעילות, גולשים התבקשו לעשות טוב- לשלוח סיפורים ולשכנע שמגיע לחבר/ה שלהם לזכות בארוחת שף עד הבית. מדי יום, נבחר זוכה שכתב את הסיפור המרגש ביותר. האתגר העיקרי היה שמירה על אבטחת מידע וביצוע אינטגרציה למערכות הליבה של החברה. עיצוב המיניסייט בוצע על ידי משרד הפרסום משעור.
הגדרת הצורך
הצורך היה לאפשר לגולשים לשתף בסיפורים אישיים מרגשים, תוך שמירה על רמת אבטחה גבוהה, לרבות אימות מספרי הטלפון של הגולשים, שהשתתפו בפעילות.
תכולת הפרוייקט
חברת 2link נבחרה לבצע את פרוייקט פיתוח המיניסייט, בזכות הותק, הנסיון בפיתוח ממשקים למערכות CRM ו ERP והעובדה שצוות המפתחים כלל מפתחים דוברי ערבית.
עמוד הבית
עמוד הרשמה - כניסה עם טלפון
עמוד זוכים
תמונות של הזוכה