מיתוג אתרים
תאריך העלאת המאמר: 06.01.2018
מיתוג עסקי:
בעלי עסקים רבים מתקשים למתג את עצמם בצורה הנכונה והמזמינה ביותר אשר תביא להמרות ולקוחות נוספים לבית העסק. לא פעם חשים בעלי עסקים כי הקסם פג מהמיתוג הישן והמקורי,
וכי הגיע הזמן לרענן את המדפים..
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 06.03.2018
עשרה טיפים שיכולים להגדיל את הכנסות העסק שלך:
כל בעל עסק טוב יודע שבביזנס, כמו במערכת יחסים, צריך תמיד להיות בעניינים. לכן ריכזנו לכם את
אוסף העצות המוצלחות ביותר למימוש פוטנציאל העסק.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 09.03.2018
יודעי דבר הפנימו מזמן כי בחירת הלוגו ועיצובו הם אלמנטים קריטיים במיתוג ופרסום החברה. חשוב יותר מכל להשקיע בעיצוב גרפי איכותי ומעמיק.
אל תטעו: לעיתים הלוגואים הפשוטים ביותר למראה – מעבירים את המסר הכי חזק..
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 10.03.2017
עיצוב ניוזלטר:
"טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים", הוא משפט מדויק ומתאים יותר מכל לעולם הויז'ואל, התמונות, המכירות והגרפיקה.
למי מכם שהחליט לעצב ניוזלטר בעצמו ולחסוך כמה שקלים על מעצב גרפי- נכונה.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 10.08.2017
צור דף נחיתה – או תישאר בלי פרוטה: (או: מדוע יש לנו צורך בדפי נחיתה?)
בעלי עסק יודעי דבר מקפידים לאחרונה לשכור מעצבים גרפיים ומתכנתים איכותיים על מנת שיבנו עבורם דפי נחיתה מסוגים שונים. דפי נחיתה המעוצבים,.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 10.11.2014
לאחרונה בעלי עסקים קטנים כגדולים נתקלים במכשול חדש בעת פרסום קמפיין דיגיטלי,
והוא: ריבוי פלטפורמות טכנולוגיות (במיוחד כאשר מדובר בקמפיין שבמרכזו חווית המשתמש).
כיצד נוכל אם כן לדאוג שהקמפיין שלנו.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 13.07.2017
טיפים לכותבי הניוזלטרים המסורים:
כותבים ועורכי תוכן שואלים אותנו לא פעם: "הקמנו מועדון לקוחות, כיצד נדאג לכך שהניוזלטר שלנו ישגשג?"
ואמנם שליחה קבועה של ניוזלטר מהווה אופציה מצוינת ל.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 14.12.2017
שיעור בתנועה – כיצד נביא מבקרים נוספים לאתר הבית שלנו?
לאחר שסיימנו לקנות דומיין, לעצב, לתכנת, לכתוב ולהזין תכנים לאתר הבית שלנו, נתקלנו במוקש חדש: כיצד להביא עוד מבקרים לאתר.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 15.06.2014
זה הקטן- גדול יהיה!:
עסקים רבים ניזונים מקידומי מכירות בפלטפורמות השונות, ומחויבות למערכות פרסום וקידום יעילות במידה והם מעוניינים להמשיך להתקיים ולהתפתח. אדרבה עסק קטן או בינוני שמאויים באופן תמידי על ידי.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 16.04.2018
הוצאת ניוזלטר מוצלח – הכיצד?
הוצאת ניוזלטר עשויה להיות חוויה יצירתית ומלאת השראה שתעודד את הלקוחות שלכם לעזוב את המחשב ולהגיע לחנויות,
או לחלופין: מסורבלת ומלאת טעויות טיפשיות העלולות לסכל את.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 16.11.2014
מה נחת עליך? הכל אודות דפי נחיתה:
בעלי עסקים רבים שואלים אותנו: "מדוע אנו זקוקים לדפי נחיתה? למה לא להסתפק באתר בלבד?" כדי לענות על שאלה זו, חשוב להבין מהו דף נחיתה וכיצד רצוי לבנות אותו.
מוכנים?.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 17.02.2018
כיצד נניע גולשים לפעולה:
ללא ספק ההגדרה של אתר מוצלח היא אתר שבו הגולשים מבלים זמן רב ואינם סוגרים אותו לאחר מספר שניות בודדות. באתר טוב יוכלו הגולשים לדפדף, לקרוא את התוכן בעיון ובסקרנות, להוריד ולהעלות מדי,.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 19.05.2014
נפלאות השורה – כיצד שורת הנושא בניוזלטרים יכולה לסייע לכם:
על אף שהשיווק דרך רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר תופס תאוצה מדי יום, שיווק באמצעות ניוזלטרים ממשיך להוכיח את.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 21.12.2014
מראה, מראה שעל הקיר: למי התוכן האיכותי בעיר?
בניגוד לדעה הרווחת, כתיבת תכנים ואירגונם באתר הבית אינם דברים של מה בכך, ודורשים ריכוז רב, יכולת הבעה והעלאת התכנים על כתב בצורה מסודרת,.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 24.11.2014
הסודות של עורכי התוכן:
אחד מהמאבקים הגדולים ביותר של כותבי תוכן הוא היכולת ליצור בכל פעם תוכן חדש, ייחודי ומרגש עבור הגולשים באתר.
עורכי תוכן מנוסים יודעים כי כתיבת תוכן לשם פרסום הוא לא טוב מספיק, וכיום.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 27.04.2014
עצור, עבירה! מהם עבירות דואר אלקטרוני:
כאשר אנו חושבים על המונח "עבירות", האסוציאציה הראשונית שלנו עשויה להיות גניבה, זיוף או אלימות מילולית ופיזית. אך כיום, מאז כניסתו של חוק הספאם לתוקף בשנת 2008 בו נקבע.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 28.07.2014
זהו פוסט אחרי מלחמה:
לאור המצב הביטחוני הרעוע, רבים מבעלי העסקים עומדים נבוכים אל מול השאלה: אילו פוסטים לגיטימיים להעלאה בימים אלו לדף הפייסבוק העסקי שלהם – ואלו פוסטים.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 30.04.2018
אל תהיה חכמולוג, פשוט תוציא קטלוג!
בעלי עסקים רבים אינם מודעים לעובדה כי קטלוג נקי, מעוצב, קלאסי או לחלופין:
מתוחכם ומותאם לכל סוגי המדיה (לרבות הסלולארים החדישים ביותר בשוק), לא רק ישפר את תדמית בית העסק.
קרא עוד >>
תאריך העלאת המאמר: 30.10.2017
קידום אתר הבית שלך בצורה אורגנית:
בעלי עסקים רבים פונים אלינו בשאלה החשובה: "כיצד אוכל לקדם את אתר הבית שלי בצורה אורגנית במנועי החיפוש המובילים?" בהמשך לשאלה זו, החלטנו לרכז עבורכם את הטיפים המובילים.
קרא עוד >>