מגזין לשיווק דיגיטלי
מיתוג אתרים

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

הכל אודות דפי נחיתה

בעלי עסק יודעי דבר מקפידים לאחרונה לשכור מעצבים גרפיים ומתכנתים איכותיים על מנת שיבנו עבורם דפי נחיתה מסוגים שונים. דפי נחיתה המעוצבים, בנויים ומקושרים נכונה יכולים לסייע רבות לקידום בית העסק ולסטטיסטיקות ההמרות המקוונות שלך.
מהם בעצם דפי נחיתה ואיזה דף יסייע לעסק שלך?
 

אז מהם בעצם דפי נחיתה:

דפי נחיתה הם דפים בודדים המצויים באינטרנט ומופיעים בצג הגולשים בעקבות חיפוש של מילה או קישור מסויים. מטרתו של דף נחיתה הוא להציג בפני הגולש מידע ע"פ מילת או נושא החיפוש בהם מתעניין הגולש ולהציע שירות או מוצר של חברה מסוימת. כלומר, דף הנחיתה מקדם את העסק במגוון דרכים וביניהם: הגדלת רשימת תפוצה של לקוחות פוטנציאליים, מכירה והצעה של מוצרים ושירותים, אפשרות הרשמה לניוזלטר ו/או הגדלת הTRAFFIC באתר הבית של העסק.
 

סוגי דפי נחיתה נפוצים:

א. דף נחיתה במקום אתר בית דף נחיתה מסוג זה מיועד עבור עסקים שאינם מעוניינים להקים (מסיבה כזו או אחרת) אתר אינטרנט רשמי עבור העסק שלהם. לכן, הם מקימים מס' דפי נחיתה שירכזו את המתעניינים (הלידים) למקום אחד במוצר או בשירות שהם מעניקים. דף נחיתה מסוג זה צריך לספק מידע אודות החברה, מוצריה ושירותיה באופן מתומצת וברור. כדאי להוסיף את לוגו החברה, סלוגן, תמונה להמחשה וכמובן גם שדות למילוי פרטים עבור הגולש.
דפי נחיתה כאלה ניתנים בהחלט לקידום בצורה אורגנית במנועי החיפוש הפופולאריים, כל עוד נעשית בהם עבודת אופטימיזציה טובה על בסיס קבוע.
ב. דף נחיתה למטרת איסוף רשומות לדאטה-בייס מדובר בדף נחיתה שמטרתו ממוקדת ויחידה: השגת כתובות דואר אלקטרוני, שמות ומספרי טלפון של גולשים.
דף נחיתה שכזה יציע בד"כ הטבה או מתנה למי שמסכים מרצונו להשאיר את הפרטים הנ"ל ולהישאר מעודכן ברמה שבועית או חודשית לגבי פעילות העסק. דף נחיתה זה מאופיין בסרטון, מלל קצר ושדות הרשמה בולטים למערכת דיוור כזו או אחרת.
ג. דף נחיתה מכירתי זהו דף נחיתה שייעודו להניע את הגולש לפעולה מיידית כמו למשל רכישת מוצר. זהו דף נחיתה שחייב לספק לגולשים הדרכה פשוטה ומהירה לביצוע ההמרה המבוקשת. הוא מיועד בעיקר לגולשים המעוניינים לרכוש שירות או מוצר ספציפי והוא צריך להיות מעוצב, אסתטי ובעל טקסט שכנועי המדגיש את יתרונות החברה על פני חברות אחרות. דווקא בדף נחיתה זה יש להרבות במלל ובתמונות או בסרטונים.
ד. דף נחיתה למטרות שיפור מוניטין החברה זהו דף נחיתה המכיל מידע כללי, פרסומי ושיווקי אודות בית עסק מסוים הכולל הפנייה לדף הבית שלו. מטרת דף נחיתה זה הוא להגדיל את מודעות הציבור לקיומו של העסק ושירותיו האפשריים.
כמו כן ניתן להקים דף נחיתה שכזה למטרות בניית תדמית חיובית או מיתוג חדשני של בית העסק.
בדף נחיתה זה, תתפוס התמונה את רוב השטח של המסך ורק לאחר מכן יינתן הדגש על האפשרות ליצור קשר או להירשם לדאטה בייס (רשימת התפוצה).
חשוב לזכור תמיד כי בעת הקמת דף נחיתה (מכל סוג שהוא) יש לבצע מעקב וניתוח של הנתונים הסטטיסטיים. כך מתקבל מידע אובייקטיבי וקריטי אודות המקומות ברשת מהם הגיעו הגולשים ומהן מילות המפתח הפופולאריות ביותר (פר-חודש).
צריך/ה עזרה בהקמת דף נחיתה מועיל? צור/י קשר עוד היום עם חברת 2link ונשמח לעזור לך!

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link