לתאום פגישה

הכל אודות סודות עורכי התוכן

תאריך העלאת המאמר: 24.11.2014

הסודות של עורכי התוכן:

אחד מהמאבקים הגדולים ביותר של כותבי תוכן הוא היכולת ליצור בכל פעם תוכן חדש, ייחודי ומרגש עבור הגולשים באתר.
עורכי תוכן מנוסים יודעים כי כתיבת תוכן לשם פרסום הוא לא טוב מספיק, וכיום דרישותיה של רשת החיפוש הענקית "גוגל" כרוכות בהעלאת תוכן איכותי ויעיל לגולשים.
כיצד אם כן תוכלו גם אתם לכתוב תוכן טוב החודר לתודעתם של הגולשים?

1. לחקור, לחקור, לחקור:
בעת גלישה באתרים אחרים, היו עירניים לחומרים איכותיים בהם תוכלו להשתמש באתר הבית שלכם.
מדובר במחקרים, גרפים, סרטונים דוגמאות הממחישות ויזואלית את טיב המוצר/השירות שלכם וכו'.
שימו לב: אסור להעתיק/לשכפל/לגנוב תוכן! גוגל רואה זאת בעין מאוד לא יפה.
מאידך, לקחת השראה וליישם אותה בצורה דומה באתר שלכם – אפשר ועוד איך.

2. למדו את המבנה הבסיסי של מאמר טוב:
כל מאמר שיווקי צריך להוביל את הגולש לפעולה כלשהיא, בין אם מדובר בהשארת פרטים אישיים, רכישת מוצר מסוים, קבלת מידע אודות שירות חדש אותו אתם מציעים וכו'. לכן התוכן אותו אתם מעלים צריך להיות מפתה מספיק בכדי לגרום להמרה,
כלומר: לביצוע הפעולה אותה הגדרתם כרצויה ע"י הגולשים. להלן מבנה תוכן שיוביל את הגולשים בדיוק למקום אליו אתם מכוונים:
א. פורמט הקדמה המסביר בקצרה אודות המוצר/השירות.
ב. פירוט רחב יותר אודות בניית המוצר/פיתוח השירות, כיצד הוא פועל ומה יוכלו הגולשים להרוויח ממנו.
ג. קריאה לפעולה שקשה לסרב לה. זו צריכה להיות הצעה מזמינה במיוחד כמו למשל: "השאר את פרטיך ותוכל לזכות ב...!"

3. תובנות או לא להיות: מה תוכלו להוסיף לשולחן?
נסו לכסות את התחומים שהמתחרים שלכם מציינים באתרם אך הוסיפו טוויסט:
תנו פרספקטיבה אישית לכל עניין, טיפים מועילים שיאירו את המסר האידאי שלכם בצורה קצת אחרת,
ובמילים אחרות: היו מקוריים.

4. בחרו כותרת "מפוצצת":
נכון שכותרת המאמר הזה סקרנה אתכם?
מחקרים מראים כי גולשים מחליטים תוך 3 שניות האם לקרוא את התוכן שכתבתם – או לא.
לכן כדאי לבחור כותרת יצירתית ומפולפלת שתמשוך את העין של כל גולש, תצחיק אותו, תדהים אותו וכו', הכל בכדי שימשיך ויקרא את התוכן המקסים שכתבתם. נסו לשחק עם מילים, לרמוז, להשתמש בחרוזים וכו'.


5. פשוט ולעניין:
כתבו את התוכן שלכם בשפה רהוטה אך מובנת. אין צורך להתפלסף, במיוחד אם מדובר בשירות/מוצר המתאים לקהל יעד רחב. אתם רוצים להגיע לכמה שיותר בתים ומשפחות, ולא כולם סיימו בהצטיינות לימודי דוקטורט באוניברסיטה.
הימנעו משגיאות כתיב ו/או טעויות דקדוק ונסו לשמור על תוכן בגובה העיניים. כך תגיעו ליותר לבבות,
ומשם – ליותר מימושי רכישות/הזמנות בזירה ה"אמיתית".

בהצלחה!

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link