מגזין לשיווק דיגיטלי
בניית אפליקציות

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

לקוח חד פעמי או לקוח חוזר? תלוי באפליקציה שלכם

חשוב לזכור: בית עסק שעוניין לשמור על קשר קבוע עם הלקוחות שלו – משתמש באפליקציות מובייל ככלי שיווקי – נקודה. 

האפליקציה הסלולרית מאפשרת ללקוחות לשמור על פרטיותם באמצעות הגדרות המכשיר, ומעניקה חוויית משתמש מסודרת, מושקעת ונוחה (זאת במידה והשקעתם בממשק איכותי. צריכים עזרה בהקמת אפליקציה? צרו עמנו קשר!).
חשוב להעניק למשתמשים ערך מוסף, לעדכן את האפליקציה כל הזמן כך שתהיה רלוונטית ולא יזיק גם אם תהיה אסתטית ותוסיף "קריצה" מיוחדת שתאפיין את בית העסק שלכם, תתקשר ללוגו או לסלוגן וכו'.
 

רכשו את אמון הלקוחות:

הקנו ללקוחות את התחושה כי משמעותה של הורדת האפליקציה שלכם היא לא לקבל הצפות של הודעות לא רלוונטיות שיטרידו את מנוחתם, אלא פנו אל הלקוחות אישית.
פלחו את הרגלי הקנייה של הלקוחות וכך תדעו כיצד לפנות לכל קהל בהודעה שתתאים לו יותר מכל ותגדיל את הסיכויים שימיר את ההודעה לרכישה של ממש.
קיימות מגוון אפשרויות לפילוח: הרגלי קנייה, אירועים משפחתיים, ימי הולדת, מימושים וחוסר מימושים של נקודות והטבות וכו'. נתונים שכאלה עשויים לסייע לכם מאוד בשליחת הודעות פרסונאליות. חברת טולינק מתמחה בניתוח הנתונים הנ"ל ועוד נתונים רבים: גילאים, מין, אזור מגורים וכו'. נשמח לסייע לכם!
 

קדמו את האפליקציה וחשפו אותה ללקוחות רבים ככל הניתן:

אפליקציית הפייסבוק, היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. דרך הרשתות החברתיות תוכלו להמיר את הלקוח לפרסומת חינמית שתמליץ על האפליקציה שלכם, השירותים שאתם מעניקים, ובית העסק בכלל.
מחקרים רבים מוכיחים כי אחד הגורמים המשפיעים על ההחלטה האם לרכוש שירות מסוים או מוצר, הוא המלצה של אדם קרוב.
כדאי לנצל את הנתון הזה. הקימו אפליקציה שמשלבת ביניכם לבין הפייסבוק, הציעו כפתור שיתוף, הבטיחו (וקיימו!) הטבה למי שמסייע לקידום האפליקציה שלכם וכו'.

שנת 2015 החלה ואתם יכולים ומסוגלים לתכנן יחד עמנו פעילויות שיווקיות והגדרות מכירתיות רצויות מבחינתכם.
אפליקציה חדישה היא דרך מצויינת לעמוד ביעדים אלה.
אנחנו יודעים את הדרך, תנו לנו להוביל

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link