לתאום פגישה

קידום ממומן בפייסבוק

תאריך העלאת המאמר: 10.04.2014

כוחו של הפייסבוק והקידום הממומן:

מאז נכנסה הרשת החברתית "פייסבוק" לחיינו, נראה כי כל בעלי העסקים מעוניינים לנצל אותה למטרות פרסום ואהדה מקהל הלקוחות שלהם. עם הזמן התברר ליותר ויותר בעלי עסקים כי מדובר במסחטת כסף וכי בקרוב נקנה כולנו דרכה.
קניות דרך האינטרנט אינו דבר חדש. קניות דרך הפייסבוק? מדובר בסטארט-אפ.

3.5 מליון משתמשים ישראלים גולשים בפייסבוק. על כן, חשיפת המוצר/החברה למועדון לקוחות פוטנציאלי גדול כל כך – עשויה להגדיל את הרווחים ולמקסם את פוטנציאל העסק בצורה טובה יותר,
במידה ובעל העסק ישכיל ללמוד את סודות הפרסום הממומן בפייסבוק ולפלח את הקהל שלו בצורה הנכונה.

כיום כל מותג יודע כי בהינתן התמריץ הנכון – עשרות אלפי גולשים ילחצו עליו "לייק".
ה"לייקים" הם יותר מסתם הפגנת סימפתיה של קהל הגולשים – הם בעצם אינדיקציה פרסומית רבת תועלת:
● מה מעניין את הגולשים?
● מה משעשע אותם?
● למה הם לא מגיבים?
● מה פחות מוכר?

כשתבינו את קהל היעד שלכם – תבינו מה עובד יותר טוב בעסק שלכם. אין שום בעיה עם העלאת תכנים הקרובים ללבכם, אבל שימו לב לכמות תשומת הלב שהם מקבלים, ותפנימו את העובדה כי חלק מהתכנים מוכרים – וחלק לא. והרי לשם כך התכנסנו כאן היום. פייסבוק שואבת מידע מהפרופילים האישיים של כל משתמש ומתאימה לו את הפרסומות באופן אישי. כך היא מגדילה את סיכויי הרכישה של הגולש. לא תוכלו לעשות זאת בעצמכם, ולכן כדאי שתתחילו להשקיע בקידום הממומן.
 

מהו קידום ממומן:

פשוט ביותר: אתם משלמים לפייסבוק – פייסבוק מקפיץ את המודעה שיצרתם בצד המסך (ימין או שמאל, תלוי מה תבחרו) במסכי הגולשים ברשת החברתית. טוב תעשו אם תשתמשו בפילוח שפייסבוק מציע על מנת למקד את קהל היעד למודעה שלכם. לדוגמא: אם אתם מעוניינים בהגדלת מאגר הלקוחות שלכם ואתם מחפשים בעלי עסקים ומותגים, ילדים בני 16 לא יעזרו לכם.

מקדו את המודעה בכל צורה אותה פייסבוק מציעה:

● גיל
● אזור מגורים
● סטטוס משפחתי
● תחומי עניין
● וכו'.
נכון שכמות החשיפות למודעה שלכם תקטן משמעותית – אבל היא תגיע לאנשים הנכונים ותשיג לכם לידים איכותיים יותר.
טוב ויפה שאתם רוצים לחשוף את חנות בגדי התינוקות שלכם לכל העולם, אבל מה יעשו עם המידע הזה תיכוניסטים ותלמידי חטיבה? עדיף שתמקדו מודעה שכזאת לגילאים מבוגרים יותר, למי מהגולשים שכבר הוליד ילד או שניים וזקוק לבגדי תינוקות וכו'.
 

איך עושים קידום ממומן:

ראשית כל מקימים דף עסק. הדף הזה למעשה ישמש כ"תעודת הזהות" של העסק שלכם, ועליכם לכתוב בו את כל הפרטים:
● כתובת
● טלפון
● מייל
אודות
● במה העסק מתמחה
● וכו'.
לאחר שהקמתם את הדף לחצו בתחתית המסך על creat ad והיכנסו לתפריט יצירת המודעה. כעת עליכם לבחור מהו מטרת הקמפיין שלכם. האם אתם רוצים להשיג "לייקים לעמוד"? האם ברצונכם לקבל הקלקות על המודעה? בחרו את מטרת הקמפיין והמשיכו לשלב הבא. בחרו תמונה מתאימה לקמפיין או את לוגו החברה שלכם. כתבו את המודעה בקצרה. המודעה צריכה להיות עניינית, מפולפלת, ישירה, שתעביר את המסר השיווקי בו אתם מעוניינים. לאחר מכן פלחו את קהל היעד לפי גילאים, אזור מגורים, תחומי עניין, וכל דבר שיעזור לכם להבין את המספר האמיתי של קהל היעד שלכם. כלומר: לכמה אנשים המודעה עשויה להגיע. כעת לחצו על place order והקישו את מספר כרטיס האשראי שלכם.
המודעה שלכם עדיין איננה באוויר. היא צריכה לעבור אישור תוך רבע שעה-חצי שעה ע"י פייסבוק, ואם היא נמצאת ראויה, היא תעלה לאוויר. תוכלו לעקוב אחרי ההתקדמות שלה בכל עת ע"י לחיצה על כפתור manage ads שיופיע בצד המסך בדף הבית שלכם. זכרו להגביל את המודעה בכסף ובזמן. אל תשתמשו בdefaults של פייסבוק. אל תשלמו 100 דולר ליום על מודעה שתימשך חמש שנים. הגבילו את התקציב למה שמתאים לכם כלכלית, ועצרו את המודעה תוך זמן מוקבל אותו תקבעו מול פייסבוק בדף הבחירה. אם אתם מעוניינים לקדם מבצע שנמשך שבועיים, אין טעם שהמודעה תעלה לאוויר לחודש.
השתמשו בפייסבוק בחכמה ולא תתאכזבו מהתוצאות.
הפייסבוק הוא מקור ההכנסה החדש שלכם ומועדון הלקוחות האינטראקטיבי שלכם!
צרו קשר עמנו עוד היום ונעזור לכם לנהל את דף הפייסבוק שלכם.



 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link