לתאום פגישה

הכל אודות טוויטר לעסקים

תאריך העלאת המאמר: 19.01.2015

אודות טוויטר לעסקים:

הטוויטר הוא כלי מצוין לעסקים גדולים כקטנים, אך מתברר כי יזמים רבים אינם מבינים כיצד להשתמש בפלטפורמה יעילה זו.
להלן מספר טיפים שיעזרו לכם, כבעלי עסק, למקסם את אינטראקציות 140-התווים שלכם בעת פרסום פוסט ברשת חברתית שהולכת וצוברת תאוצה ויכולה לספק לכם מתעניינים ולקוחות רבים יותר מכפי שדמיינתם.
 

מה כן לעשות כאשר משתמשים בטוויטר עבור עסקים:

יצירת תוכן: תוכלו ליצור תוכן בעצמכם ע"י הצגתכם כמומחים לכל הנוגע לעסק שלכם.
לדוגמה, אם אתם בעלי משרד פרסום, תוכלו לספק ב140 תווים טיפים יעילים שיעזרו למתעניינים בברנז'ת בפרסום או עוסקים גם הם בשיווק ופרסום. הידע שלכם יכול להעלות את הפופולאריות של הפרופיל שפתחתם ולגרום ללקוחות פוטנציאלים ליצור עמכם קשר בקלות רבה יותר.
שיתוף התוכן: ניתן להרוויח המון גם בלי לעשות את העבודה שחורה, על ידי שיתוף מידע שאתם מוצאים במקום אחר, באתרי אינטרנט שונים או באמצעות משתמשים טוויטר אחרים. אם אין לכם רעיון לפוסט מקורי/יצירתי/מצחיק, גם לחשוף פוסט של מישהו אחר לעוד עוקבים יעשה רק טוב לקארמת הטוויטר שלכם.
תקשורת עם לקוחות: חזרנו ואמרנו במאמרים קודמים כי קל יותר לשמור על קשר עם לקוחות קיימים מאשר ליצור קשרים חדשים עם לקוחות פוטנציאליים.
טוויטר היא פלטפורמה המאפשרת גישה קלה להתחבר מחדש עם לקוחות קיימים על ידי צייץ ישירות אליהם. נסו ותיווכחו בעצמכם כי אין כמו קשר וירטואלי חזק ויציב.
לחשוב לפני שמצייצים: אל תנסו להתבדח או להוסיף אלמנט של קידום מכירות לכל מצב. יש ציוצים שמטרתם לעורר את העוקבים (כגון ציוצים פוליטיים, חברתיים וכו') שלא "יסבלו" ציוץ פרסומי או מתחכם ואף יגררו תגובות נאצה כלפיכם. נסו לראות מתי מתאים להכניס את שם בית העסק שלכם ומתי עדיף פשוט להימנע מכך.
 

מה לא לעשות בעת שימוש בטוויטר עבור עסקים:

1. לא לאבד את הרעיון המרכזי: זכרו שבניגוד לרשתות חברתיות אחרות, יש לכם כמות מוגבלת של תווים לנצל בכדי למשוך את תשומת הלב של הגולשים והעוקבים.
חשוב להדגיש מילות מפתח או ציטוט מסקרן/משעשע כדי לבלוט מעל המתחרים ולגרום למשתמשי טוויטר אחרים לשתף את הציוץ שלכם ולתקשר עמכם.
2. לא לשכוח תמונות: ציוצים הכוללים תמונות מקבלים אחוזי התייחסות גבוהים יותר באופן משמעותי מאלו שלא, ולכן כדאי לכלול תמיד תמונות שימחישו את הציוץ שלכם, יציגו את המוצרים שלכם ויוסיפו עומק לתוכן שפרסמתם.
3.לא לחזור על ציוץ! מרבית הגולשים והעוקבים אינם שורצים בטוויטר כל היום, כאשר הם כן גולשים ברשת זאת, הם רואים את הציוצים האחרונים בציר הזמן שלהם (להלן: NEWS FEED), לכן אין צורך לחזור על אותו ציוץ שוב ושוב.
מה שכן תוכלו לעשות הוא לשכתב את הציוץ ולפרוש את פרסומו על גבי מספר ימים. כך תוכלו להסיק האם ניסוח מסוים מקבל חשיפה או תגובה טובה יותר בימים מסוימים/שעות מסוימות וכו'.

נקווה כי הטיפים הנ"ל יעניקו לכם תובנות נוספות שיסייעו לכם לפענח כיצד משתמשים בטוויטר עבור בית העסק שלכם.
כך תוכלו לעשות בו את השימוש הטוב ביותר שלו ולמקסם את הפוטנציאל השיווקי שלו.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link