לתאום פגישה

קידום בית העסק בפייסבוק - לקדם או לא לקדם?

תאריך העלאת המאמר: 20.07.2014

לקדם או לא לקדם – זאת השאלה: הכל אודות קידום העסק שלכם בפייסבוק:

על אף שהרשת החברתית "פייסבוק" שינתה את חיינו מקצה לקצה עוד בשנת 2006 בפרמטר החברתי, נראה כי רק לאחרונה החלו בתי עסק ומותגים להבין את הכוח השיווקי העצום שטמון בחובה.
זוהי עובדה ידועה לכל כי הפייסבוק היא הרשת החברתית הדומיננטית כיום.
אנשים ברחבי כל העולם פותחים וסוגרים את יומם בשיטוט בnews feed שלהם ושל חבריהם,
כולל משפחה וקולגות, והטראפיק האדיר הזה – הוא שהופך את הפייסבוק לפלטפורמה שיווקית מושלמת עבור בתי עסק קטנים כגדולים.

הרשת החברתית נועדה למלא צורך פסיכולוגי בסיסי: רצון האדם להשתייך לקבוצה אקסקלוסיבית ובהמשך – גם לתחזק קשרים בין אישיים. החשיפה לקהלים חדשים ומגוונים היא יתרון נוסף של הרשת, כמו גם תפעולה הפשוט והאינטרקציה המיידית והקלה הנוצרת עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים.
כאשר חברה או מותג כלשהוא מפגינים נוכחות בפייסבוק, הם בעצם נתפסים על ידי הלקוחות כגוף אנושי בעל תדמית מעודנת ונגישה יותר. הנ"ל מעניק נופח של אמינות לחברה המדוברת, ואף פרמטר של זמינות וקשב לקהל הרחב, פתיחות לביקורת ולבקרת שיפור. כאשר בית עסק פותח פרופיל פייסבוק, הוא מוריד מעט מהאנטגוניזם הטבעי שמפתחים הלקוחות בד"כ נגד חברות ממוסחרות שמטרתן להרוויח כסף גרידא.
 

יתרונותיה של הרשת החברתית:

אחד מיתרונותיה הרבים של רשת הפייסבוק היא העובדה כי היא מטבעה ויראלית. ברגע שמשתמש אחד נחשף לבית עסק ומסמן "LIKE", הוא חושף את המוצר או בית העסק לעוד מאות או אלפי לקוחות פוטנציאליים (מותנה בפופולאריות של אותו משתמש ומספר החברים שיש לו ברשימה).
על כן אפשר להכריז על פרסום המוצר או בית העסק בפייסבוק כסוג של שליחת ניוזלטר לא מפולחת הנפוצה לכל עבר, ללא שליחה של ממש. יתרון נוסף של שימוש בפייסבוק כמקדם אתרים, הוא הפריצות במידה מסוימת של התקשורת בין בית העסק ללקוח. העסק יכול לנצל את הדבר לטובתו ולפרסם על הקיר במהירות ויעילות מידע שימושי על מבצעים, עדכונים, מוצרים חדשים, תכנים מעניינים וכו'. כמובן שקידום ממומן בפייסבוק מניב יותר תוצאות – ככל שבית העסק ישקיע יותר כסף בקידום הממומן, כך הוא יזכה ליותר חשיפה, "לייקים" והתעניינות במוצריו ואפילו בדף הבית שלו מחוץ לגבולות הרשת החברתית.

לסיכום:

אם כן, עולם הרשתות החברתיות לא צורך יותר מדי מחשבה או השקעה – אך מניב תוצאות טובות הכוללות חשיפה ובעתיד גם הנעה לפעולה, רכישה והצטרפות למועדון הלקוחות שלכם. רוצים לדעת עוד ולפתוח דף עסק משלכם? צרו קשר עוד היום עם
חברת 2link ונשמח לעזור לכם! * ל2link הוקם גם דף פייסבוק הכולל עצות שימושיות, נשמח אם תפרגנו לנו ב"LIKE".

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link