מגזין לשיווק דיגיטלי
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

בניית אתרים לחברות

כל בעל עסק/חברה במודעים לכך שעסק אינו יכול להתקיים ללא שיווק ונוכחות בעולם הדיגטלי, ולכן כרטיס הביקור הדיגטלי שלכם הוא האתר שלכם. 
אל האתר מגיעים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ספקים, נותני שירות ובעצם כל מי שמחובר בדרך זו או אחרת אל העסק שלכם. ממש כמו פגישה/ דייט עם לקוח או לקוח שנכנס לעסק בפעם הראשונה, הרושם הראשוני שנוצר ישפיע על קבלת ההחלטות.
כך גם עובד האתר שלכם – הרושם הראשוני שמקבל לקוח עליכם מגיע לרוב מהאתר שלכם.

אנחנו בחברת טו לינק חושבים ומאמינים שאתר האינטרנט  צריך לשדר את אופי וחוזקות העסק וליצור לעסק יתרון תחרותי על פני המתחרים, כך שבסופו של יום יגרום לאותו גולש לרכוש את השירות או המוצר אשר אתם מציעים.
בתהליך בניית אתרים לעסקים עיצוב מודרני ומרהיב אינו מספיק, נדרשת חשיבה עמוקה על המסר השיווקי אותו האתר יעביר לגולש אשר יניע אותו לפעולה, יצירת קשר ורכישה. כמו כן, אנו מייחסים חשיבות רבה לתשתית האתר, קרי מערכת הניהול צריכה להיות ידידותית למשתמש, אינטואיטיבית והאתר צריך להיות נגיש, נוח לניווט ומותאם לקידום בגוגל.

תהליך הקמת אתר אינטרנט
בבניית אתרים לעסקים קטנים וגדולים , יש תהליך ברור וקבוע אשר יבטיח את האתר המושלם עבורכם ועבור הגולשים. האתר החדש שלכם יותאם למכשירים ניידים (למעלה מ- 50% מהכניסות לאתרים כיום מגיעה מטלפונים ניידים). רבים מהאתרים שאנו בונים נבנים בשיטת Moile Firstmobile first כאשר בתהליך, מושקעת קודם כל מחשבה על נראות האתר בניידים.

אפיון אתר
השלב הראשון בבניית אתרים ואולי החשוב ביותר, שלב האפיון. בשלב זה אנו למדים את כל צורכי הלקוח, הדברים  הייחודיים שיהיו באתר, תוך התאמה לקהל היעד של האתר, באמצעות חוויית משתמש ידידותית ונוחה ותוך כדי העברת המסר השיווקי והתדמיתי בצורה הברורה והטובה ביותר לגולש.

עיצוב האתר
לאחר שהאתר מאופיין לעילא, אנו נכנסים לשלב עיצוב האתר אשר יותאם לאופי העסק ולקהל היעד בצורה הטובה ביותר. האתר יעוצב לפי כל הדגשים שהועברו בתהליך האפיון ויועברו ללקוח סקיצות המעוצבות באופן אישי ומיוחד, על ידי מעצב דיגיטל מקצועי.  לאחר אישור וסיום שלב הסקיצות אנו מתחילים בפיתוח והקמת האתר.

פיתוח האתר
בשלב הפיתוח, אנו מתחילים ביישום עיצוב האתר תוך דגש על מובייל וחוויית משתמש ייחודית וידידותית לכל גולש. כאשר מדברים על בניית אתרים לעסקים, מעבר לפיתוח ועיצוב האתר אנו שמים דגש רב על נוחות המערכת עבור הלקוח ושליטה מלאה על האתר שלו בסופו של תהליך. 

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link