לתאום פגישה

בדיקות אתרים להמונים

תאריך העלאת המאמר: 29.01.2017

בדיקות אתרים להמונים

אז שכרתם את המתכנת, עיצבתם אתר למופת, כתבתם תכנים מעניינים ועכשיו שהאתר שלכם נמצא "באוויר" אנו ממליצים לכם לבצע מספר בדיקות חשובות:
 

בדיקת כפתור ה"צור קשר":

במידה והאתר משמש אתכם ככלי שיווקי, בוודאי תהיו מעוניינים בכך שהלקוחות הפוטנציאליים והגולשים המתעניינים – יצליחו ליצור עמכם קשר.
לכן כדאי לוודא כי כל כפתורי ה"צור קשר" עובדים בצורה תקינה ומובילים למיילים ולמספרים הנכונים. ערכו מספר "טסטים" פנימיים בכדי לוודא זאת וזכרו היטב כי גולשים המעוניינים בקבלת מידע, יהיו קצרי רוח.
הדגישו את אמצעי יצירת הקשר באתר גם מבחינה עיצובית, זה ישתלם לכם.

בדיקה סלולרית:

זוהי עובדה ידועה כי בימינו אנו למעלה מחמישים אחוז מהגולשים מגיעים לתכנים שלכם דרך מכשירים סלולריים וטאבלטים.
כלומר: התנועה באתר שלכם מושפעת ממכשירים שאינם מחשב אישי (נייחים וניידים).
בדקו כיצד האתר שלכם נראה מבחינה ויזואלית במכשירים אלו: האם האתר שלכם הוא ריספונסיבי? במידה ולא – מדובר בטעות חמורה.
צרו עמנו קשר ונתאים את האתר שלכם לטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
זכרו כי הכלל החשוב ביותר הוא לשמור כי העמוד הראשי ייראה טוב במכשיר הסלולר ולא יצרוך גלילת מסך ימינה או שמאלה, אלא רק מעלה ומטה.

בדיקת שליטה:

במידה ולא אתם הקמתם את אתר הבית שלכם (ככל הנראה הוא נבנה ע"י חברה המקימה אתרים),
וודאו כי יש לכם את היכולת והידע הרלוונטיים לשליטה על האתר שלכם.
כלומר: ראו אם אתם יכולים לעדכן ולהעלות תכנים בעצמכם (מאמרים, ידיעות, סרטונים, תמונות וכו'). חפשו בנרות שגיאות כתיב והגהה, שמרו על רושם מקצועי ו"נקי" באצר.

בדיקה בגוגל:

רק במקרים נדירים יופיע האתר שלכם כבר בימים הראשונים לאחר עלייתו לאוויר. רק אחרי כמה ימים (טובים!) יופיע העמוד הראשי שלו, ולאחר תקופה של שבועיים-שלושה גוגל יאנדקס את כל עמודי האתר.
הריצו בגוגל את הפקודה:
site:domain.com
כאשר הדומיין הוא כתובת האתר שלכם. לאחר הרצת פקודה זו, גוגל אמור להציג את כל העמודים שלכם.עברו על כל העמודים ובדקו: כיצד כל עמוד מופיע, מהו תיאורו, מהי הכותרת הראשית המופיעה בו ומילות המפתח הרלוונטיות? כל שינוי יתעדכן בגוגל תוך שבועיים.

בהצלחה!!

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link