לתאום פגישה

שימור לקוחות וניהול מועדון לקוחות

אאוטסורסינג

תאריך העלאת המאמר: 27.02.2014

ניהול מועדוני לקוחות חיצוני מול ניהול מועדון לקוחות פנימי:

אחרי שגילו שמועדון לקוחות הוא המפתח להגדלת הרווחים, חברות רבות חושקות במועדון לקוחות ובוחרות להקים מועדון באופן עצמאי ולמנות לו מנהל מתוך הארגון.

על פניו, נראה שמדובר בבחירה נבונה, אדם מתוך החברה מכיר לכאורה את התנהלות העסק, הערכים, המותג, את צרכיו של קהל היעד.
אך בפועל, מנהל שאינו מגיע מתחום ניהול מועדוני לקוחות וחסר את הידע הקריטי להקמה, תפעול והצלחת המועדון לא מסוגל למקסם את הפוטנציאל של המועדון ואף עלול להביא לכישלון של המועדון ובטווח הארוך, אם המועדון לא מתפתח כמצופה, לגרור הוצאות מיותרים או לגרום הפסדים עבור החברה.

מעבר למינוי חסר תועלת של אדם שאינו בעל הידע הדרוש לניהול חכם של מועדוני לקוחות, ארגונים רבים עדיין לא מבינים את הפוטנציאל העצום שטמון במועדון לקוחות מצליח ומכלילים את תפקיד ניהול המועדון כתפקיד משני או נוסף לבעל הסמכות וכך לא מאפשרים את התמיכה או המשאבים הנחוצים להצלחת המהלך.

אם כבר החלטתם על הקמת מועדון לקוחות, חשוב להתייחס למהלך ברצינות רבה ולהתייעץ בכל צעד עם חברת ניהול מועדוני לקוחות בעלת הידע, הניסיון והכלים הדרושים להקמת מועדון לקוחות אפקטיבי.

הדרך למועדון לקוחות מצליח מתחילה באאוטסורסינג חברת ניהול מועדוני לקוחות מביאה לשולחן דרכי פעולה וכלים שאין לאנשים מתוך הארגון שלא התמחו או עסקו מעולם בניהול מועדוני לקוחות. מעבר להתמקצעות, עדכניות וגישה לחידושים בתחום, יש יתרונות רבים נוספים לסיוע שמעניקה חברה לניהול מועדוני לקוחות.

יתרונות העבודה עם חברת ניהול מועדוני לקוחות:

חברת ניהול מועדוני לקוחות מצוידת בפתרונות מתקדמים לניהול אפקטיבי של הדטה בייס, גיוס לקוחות, שימור לקוחות נאמנים והנעה למכירה, תוכנות שלא תמיד נמצאות בהישג יד של ארגונים או חברות. אבל גם אם רכשתם תוכנה לניהול מועדון לקוחות, יתכן שאין לכם את הזמן הנדרש ללמוד כיצד להשתמש נכון בתוכנות האלה.

חברת ניהול מועדוני לקוחות חוסכת לכם זמן של הכשרה או תפעול המערכת. תוכלו לקבל את כל הנתונים החשובים לתכנון קמפיין או מהלך שיווקי ישירות מחברת ניהול מועדוני הלקוחות ולהתחיל לרוץ קדימה בלי כל הרקע המתבקש והעבודה המקדימה.

עבודה עם תוצאות בניגוד ליועצים אסטרטגיים שיכולים רק לכוון ולהציע ולא בהכרח לייעל, חברת ניהול מועדוני לקוחות מציעה עבודה מדידה עם תוצאות שניתנות לבדיקה, גידול במכירות, תגובות מדויקות למהלכים שיווקיים, הנעה לחנויות וכך להביא לשיפור ניכר ביעדי המכירות.

פעילות תוך זמן קצר חברת מועדוני לקוחות מנוסה עובדת מול קבוצות קטנות ומוגדרות מראש ומאפשרת לכם ליצור פעילות שיווקית בזמן קצר, כך שאם אתם רוצים באופן ספונטאני ולא כחלק מתוכנית היעדים השנתית, לקדם מוצר כלשהו או לחשוף את הלקוחות לפעילות עכשווית של החברה, חברת ניהול מועדוני לקוחות מספקת לכם גישה ישירה ללקוחות ועל ידי דיוורים ממוקדים ופעולות מיידיות יכולה להוציא לפועל פעילויות שיווקיות ללא תכנון מקדים ובעלות אטרקטיבית.

כל השירותים במקום אחד חברת ניהול מועדוני לקוחות לא רק חוסכת לכם זמן בהזנת ואיסוף ועדכון נתוני הלקוחות, היא גם חוסכת לכם עלויות. לא עוד דיוורים שאינם מגיעים ללקוחות הנכונים, על ידי פילוח ממוקד של הדטה בייס, חברת ניהול מועדוני הלקוחות תכוון את הפעילות השיווקית ללקוחות המתאימים וכך תגדיל את הסיכוי להגדלת המכירות.

בנוסף, עבודה עם חברת ניהול מועדוני לקוחות חיצונית חוסכת לכם כח אדם, שכן החברה מספקת לכם את כל השירותים לתקשורת עם לקוחות בלי שתצטרכו להעסיק אדם במשרה מלאה או יותר נכון, מספר אנשים שיבצעו מה שחברה אחת יכולה לבצע בעלות שכוללת מגוון שירותים. 

מהחוץ לפנים – מתי תוכלו לנהל לבד את המועדון?

לאחר שהמועדון יוקם, ימותג, יבסס קהל לקוחות נאמן ותוצע תוכנית אסטרטגית וישימה לטווח הארוך, יהיה ניתן מנות מישהו מתוך החברה, שאחרי הכוונה ראויה והכשרה מתאימה, יוכל לתחזק את המועדון על בסיס קבוע וגם אז, מומלץ לשמור על קשר עם חברת ניהול מועדוני הלקוחות בפרויקטים ומועדים מיוחדים וחשובים להצלחה במכירות וגם כדי לרענן ולשדרג כל פעם מחדש את המועדון שלקוחות ותיקים יחדשו את החברות וכדי שלקוחות חדשים ייחשפו אליו בכמה שיותר הזדמנויות.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link