לתאום פגישה

שימור לקוחות וניהול מועדון לקוחות

ניהול מועדון לקוחות

תאריך העלאת המאמר: 09.01.2017

ניהול מועדון לקוחות 


בתי עסק שונים עומדים באופן תמידי בפני תחרות אינטנסיבית אל מול עסקים מקבילים המציעים שירותים זהים. כאשר המאבק על כל לקוח הופך לקריטי והמשך קיומו של בית העסק מוטל בספק, טוב יעשה בעל העסק אם יחשוב על מגוון דרכים יצירתיות וחדשות שבאמצעותן יוכל לבלוט ולתקשר בצורה יעילה וטובה יותר עם לקוחותיו. הקמת מועדון לקוחות
הוא אחד מאותם כלים המשמשים לצרכים הנ"ל, אך נדמה כי תפעולו אינו פשוט כל כך.
להלן מספר דגשים שעשויים לסייע לך בעת הקמת מועדון לקוחות חדש:

 

 

טובה הטבה אחת ביד משתיים על המדף:


אין להתעלם מהעובדה כי לקוחות רבים מצטרפים אל המועדון על מנת לקבל הטבה כלשהיא. עליכם להציע מבצע אטרקטיבי עבור מצטרפים חדשים בכדי "לפתות" אותם להשאיר את פרטיהם ולהצטרף את הדאטה בייס ההולך וגדל שלכם. נסו להעניק הטבה משתלמת עבור הלקוחות:
● הטבות בחגים
● בימי הולדת
● מבצעים נקודתיים בתחנות שנתיות
● וכו'
אלו כלים יעילים ביותר להוספת חברים חדשים למועדון שלכם.
אתם זקוקים לדאטה בייס גדולה על מנת לתפעל מועדון לקוחות רווחי.

 

 

 

 

עלות ההצטרפות למועדון:


סוגיה משמעותית נוספת היא העלות הכרוכה בהצטרפות למועדון הלקוחות. האם כדאי לכם לפתוח מועדון לקוחות חינמי? כזה שמעניק הטבות הצטרפות? אולי עדיף מועדון לקוחות בתשלום- שיגביר את היוקרה שלו ויקנה למצטרפים הרגשה של "כדאיות" להמשיך ולרכוש דרכו? (הרי שילמנו!) נסו לגבש דאטה בייס בינונית עד גדולה ולראות האם כדאי לכם להעניק משהו למצטרפים החדשים. ככל שהדאטה בייס תהיה גדולה יותר – כך תגדל הגישה שלכם ללקוחות ומכאן לפרסום רחב יותר של מוצרים, מבצעים, הטבות לקונים וכו'.

 

 

 

 

חברות מקצועיות או לא להיות:


בעת הקמת מועדון לקוחות, נסו להיוועץ בחברה המתמחה בניהול מועדון לקוחות כמו 2link , המנהלת מועדוני לקוחות קטנים כגדולים במקצועיות ואדיבות המראים תוצאות וגידול משמעותי ברווחיו של העסק לאורך זמן. 2link מציעה פתרונות ייחודיים לפתיחת אפליקציות מקוריות, מיתוג מחודש של העסק, ניהול דפי פייסבוק ועוד. היוועצות בחברה המתמחה בניהול מועדון לקוחות, תימנע מכם טעויות מיותרות ותוביל את בית העסק שלכם להצלחה המגיעה לו!
רק חברות המתמחות בניהול מועדון לקוחות יידעו לפלח את הלקוחות שלכם, להצביע על סטטיסטיקות חשובות ולייעץ לכם על המשך דרכיכם בשוק החופשי.

 

 

 

 

מענה לצרכיו המשתנים של הלקוח:


ההיבט העיקרי בהקמת מועדון לקוחות הוא בהקניית תחושה של ערך מוסף עבור המצטרפים אליו. מטרתו של מועדון הלקוחות הוא להעניק שירותים אטרקטיביים וייחודיים למצטרפים. על מועדון הלקוחות לקצר תהליכים, להעניק הטבות והנחות ללקוחות המצטרפים ולהציע הצעות מיוחדות באופן שוטף שיגיעו אל הלקוחות רק מעצם חברותם במועדון הנ"ל.
נסו להעניק לחברים החדשים שירות יוצא מן הכלל, הנחות שאסור לפספס וגרמו להם לחזור אליכם שוב.
רק כך תצליחו להרים את העסק שלכם ולתת FIGHT הוגן למתחרים!

 

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link