מגזין לשיווק דיגיטלי
ניהול מועדון לקוחות

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

הקמת מועדון לקוחות בעת מיתון

בעידן המודרני, עולם הכלכלה והסחר עשוי לעבור טלטלות ולהימצא במצב של חוסר יציבות מתמדת. ההשפעה הגדולה ביותר תהיה כמובן על בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, הנמצאים בתחרות אינסופית מול רשתות אימתניות ומותגים בעלי גב כלכלי חזק.
לכן בעל העסק המנוסה (ובקרוב- גם אתם) מצא את השיטה לשרוד את אותן תקופות לא יציבות ואף לנצל אותן עבור שיווק ופרסום נוספים לבית העסק שלו: הקמת מועדון לקוחות.

הקמת מועדון לקוחות והתנהלות נכונה בעת תקופה לא יציבה מבחיננה כלכלית, מבדלת את העסק שלך מעסקים אחרים המדשדשים במקומם או פושטים רגל, וממקמת אותו מחדש בתעשייה כעסק יציב ומעודכן אשר מתגמל את לקוחותיו הנאמנים גם בעת לא אופטימלית בה עסקים אחרים "חוסכים על לקוחותיהם", ומזניחים את הקשר היציב אותו טיפחו עד כה (כולל מתן תגמולים, הטבות וחיזוקים חיוביים בצורות שונות). הקמת מועדון לקוחות ומתן עדכונים שוטפים על הנעשה בבית העסק, מחזקים את תחושת הנאמנות והאקסקלוסיביות של הלקוחות הקיימים ואף מפתה לקוחות חדשים להכיר את בית העסק מקרוב. אין ספק שהקמת מועדון לקוחות היא הדרך האידאלית להאצת העסק בתקופות מיתון, ואף עשויה להפוך אותו לאחד המרוויח והממקסם את הפוטנציאל הגלום בו.
 

כיצד הקמת מועדון לקוחות יסייע לכם בעת מיתון ותקופות משבר:

● מועדון לקוחות מעודכן המבשר ללקוחותיו באופן קבוע וסדיר על חדשות העסק, הטבות, מבצעים ומתנות, מגביר את תחושת הנאמנות והאמינות. אותו בית עסק כאילו אומר ללקוחותיו: "אני עדיין כאן, אני לא הולך לשום מקום, אני עסק שניתן לסמוך עליו".
● מועדון לקוחות מסייע לשמר את הקשר עם הלקוחות הקיימים ולאגד סביב בית העסק גרעין חזק של קונים וממליצים קבועים,
גם במצב של מיתון וחוסר וודאות כלכלית.
● מועדון לקוחות מאפשר לכם להבין טוב יותר את קהל היעד שלכם: לחלק את הקהל לסגמטנטים, לפלח אותו לפי איזורי מגורים,
גיל, מין, הרגלי קנייה ולתת לכם מעקב צמוד על הצלחות העסק שלכם ומפלותיו.
● מועדון לקוחות משפר ומעצים את חווית הקנייה של כל לקוח באשר הוא: אותו לקוח מקבל שירות ייחודי, חמים ואישי, כזה שניתן רק בבתי עסק קטנים ואכפתיים. עם זאת, הוא נהנה מההטבות של מועדון לקוחות בדומה לרשתות גדולות ומובילות.
● מועדון לקוחות מגדיל את נתח הלקוחות שלכם וחוסך לכם בעלויות מיותרות: הפרסום הוא אינטראקטיבי ונחשב זול ויעיל, והבנת הנתונים לאחר הקמתו עשויה לחסוך לכם זמן, כסף ,ואנרגיה על מבצעים שמראש לא ייצלחו, מוצרים שלא מעוררים עניין ומאידך –הטבות, מבצעים ומוצרים שדווקא כדאי לשים עליהם דגש. הקדימו ליצור קשר עמנו, ואנחנו נקים עבורכם מועדון לקוחות משגשג ויציב!

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link