לתאום פגישה

שימור לקוחות וניהול מועדון לקוחות

סיבות להוצאת ניוזלטר

תאריך העלאת המאמר: 31.03.2014

למה כדאי לכם להוציא ניוזלטר?

באנרים מקפצים ופרסומות צבעוניות מציעות לכם, בעלי מועדון לקוחות כזה או אחר,
באופן קבוע להוציא ניוזלטר דרכם ולשים את עצמכם תחת אור הזרקורים האינטרנטי באופן מתמשך.
אבל למה שתעשו את זה? מהן הסיבות האמיתיות להוצאת ניוזלטר, וכיצד הוא יכול לסייע לכם להגדיל את רווחי העסק שלכם?
כל הסיבות להלן:

1. שמירה רציפה על קשר עם הלקוחות שלכם - ניוזלטר הוא אמצעי תקשורת נהדר וזול יחסית ליצירת קשר עם
מספר גדול של לקוחות. די בעיצוב חדשני וזוהר בכדי להוציא את האבק מהעסק שלכם, ולהזכיר ללקוחות שאתם
עוד כאן – ובגדול. שמרו על הפצה קבועה של ניוזלטרים: פעם בשבועיים, פעם בחודש, וכך תוכלו להישאר בתודעת
הלקוח בכל עת.
 

רעיונות טובים להוצאת ניוזלטר הם:

● מבצע חדש
● פעילות בעסק
● סקר שביעות רצון
● השקה של סרטון פרסומת חדש
● וכל דבר שהלקוח יכול להרוויח ממנו. "אם תקנו שלושה מוצרים- תקבלו את הרביעי במתנה!" ודומים לו, כבר יעשו את העבודה.

2. חשיפה הולכת וגדלה – ככל שיותר לקוחות יפתחו וקיליקו על הניוזלטר שלכם, כך גדל הסיכוי שהרווחים שלכם יגדלו. אם לא תיידעו את הלקוחות על המוצרים החדשים, כיצד הם יידעו ששווה לבוא לקנות אותם? הניוזלטר הוא הזדמנות טובה לבחון את ההתעניינות של האנשים. האם הם התעניינו יותר בקרם החדש? בשמן? במנת החודש? בספיישל החג? מתוך הנתונים הנשלפים מהניוזלטר, תוכלו להבין יותר את "הראש" של הלקוחות ולהתאים את צורת המכירה והשיווק שלכם בהתאם!


3. הגדלת התנועה באתר הבית שלכם - בכל ניוזלטר תוכלו לשים מספר לינקים שיובילו לדפים שונים באתר שלכם. ההקלקות עליהם לא רק יחשפו את הלקוחות לאתר הבית שלכם ולחומרים נוספים שהעליתם, אלא גם יקדמו אתכם במנוע החיפוש "גוגל" ויקלו על לקוחות פוטנציאליים למצוא אתכם ברשת ביתר קלות!


4. כלי שיווק זול ומהיר – אין ספק שהוצאת ניוזלטר או SMS מרובה מכותבים, כרוכים בהוצאות קטנות בהרבה מפרסום בטלוויזיה ובשלטי החוצות. אפילו הדפסת פוסטרים צבעוניים ותלייתם ברחבי העיר – לא יועילו כמו שליחת ניוזלטר עסיסי עם כותרת חריפה שתניב עשרות אלפי פתיחות והקלקות. תוכלו להיות גאים ביצירתיות שלכם לכשתפיצו ניוזלטר מוצלח במיוחד!


5. הבנת הדאטה בייס – הוצאת ניוזלטר תסייע לכם להבין טוב יותר את הקהל שלכם, ומכאן – ישתפר השירות שלכם פלאים. עליכם ללמוד את קהל היעד שלכם: מאין הוא מגיע? למה הוא שואף? מה מעניין אותו? מה לא? כך תמנעו מהוצאות מיותרות בזירה הריאלית, וכל זאת דרך הפצת ניוזלטר מוצלח בזירה הדיגיטלית. למה שתשקיעו את כספכם ורוחכם במוצר שלא מעניין אף אחד?
למה שלא תפרסמו ותמכרו יותר מהמוצר עליו הקליקו כולם?
יש לכם את האפשרות לפצח את קוד המכירה הגדול ולהבין אחת ולתמיד שמי שמשקיע – לא שוקע.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link