לתאום פגישה

שימור לקוחות וניהול מועדון לקוחות

שליחת ניוזלטר בחגים ובתקופות חגיגיות

תאריך העלאת המאמר: 06.01.2015

שליחת ניוזלטר בחגים ובתקופות חגיגיות:

"תקופת החגים" הוא אמנם תירוץ מצוין לקניות ומכירות מרובות עבור בתי עסק רבים, אך אם נסתכל ונבחן את סביבתנו הקרובה, נגלה כי תמיד אפשר למצוא סיבה למסיבה ומכאן -להנחות והטבות עבור הלקוחות ושליחת ניוזלטרים ייעודיים.
בתחום השיווק חשוב להקפיד כי תמיד נמצא רעיון מדוע כדאי ליצור קשר עם הלקוחות (טלפונית, אופטית או מכנית) ולשמור על יחסים טובים ומתמשכים עמם. כיצד נעשה זאת? בקלות!

שליחת ניוזלטרים, כתיבת מגזינים והפצת עלונים: תכנון, כתיבה והפצה של פריטי השיווק הנ"ל הם הצעדים הראשונים והקריטים ביותר עבור כל עסק, מילה שלנו! שליחת ניוזלטרים מתזכרת את הלקוחות כי בית העסק שלכם עדיין פעיל, קיים ובועט וכי יש לכם הרבה הטבות ומידע חיוני להציע לקוראים שלכם. מאידך, כתיבת מאמרים והעלאתם למגזין האינטרנטי שלכם – יסייע לכם להתקדם מעלה בסרגל רשתות החיפוש ולמשוך גולשים רבים יותר לאתר הבית (TRAFFIC).
עלונים הם דרך צבעונית ואישית יותר ליצירת קשר עם קהל הלקוחות שלכם, והחלוקה עשויה למשוך לקוחות נוספים און-ליין מבלי לחכות לתגובתם ולפתיחת המיילים שלהם.
 

מה חשוב שיהיה בניוזלטר/מגזין שלכם?

1. מאמר איכותי בעל תוכן חיוני – מדובר במאמר קצר (שלוש-ארבע פסקאות מספיקות לחלוטין, אין צורך לעייף את הקוראים) הכולל עצות ללקוחות, מה חדש בחברה, באיזה שירות אטרקטיבי יצאתם לאחרונה, הבעת נכונות לשירותיות ועזרה תמידיים וכו'. חשוב שהתוכן יהיה אינפורמטיבי וקליל, ללא שגיאות כתיב או הגהה, ורצוי גם לצרף תמונה נחמדה שתמחיש את המלל.
2. דבר המנכ"ל – מדובר במספר מילות ברכה מגבוה (המנכ"ל עצמו!) אשר ידבר על לבו, יציג תחזית לגבי המשך פעילותו של בית העסק ואולי יעניק גם גם הטבה קטנה שתעשה ללקוחות טוב על הלב.
3. עדויות ("טסטמוניאלס") – טוב להוסיף תמונות ועדויות של לקוחות מרוצים, כנים ואמיתיים. פרסומת טובה יכולה לשכנע לקוחות לקנות מכם, ללא ספק, אבל אין כמו האזרח הקטן שימליץ בחיוך על בית העסק שלכם ועל השירות הנאמן שקיבל. אנשים נהנים לקרוא ולשמוע עדויות, כדאי מאוד לשלב אותן במרכז הניוזלטר.
4. סרטונים, סקרים וכל דבר אטרקטיבי שימשוך את העין של הלקוחות, ישעשע אותם ויעניין אותם.

 

 

Timing is everything:

נסו שלא להמתין יותר מדי עם שליחת הניוזלטר/פרסום המאמר במגזין. שליחת הניוזלטר ברגע האחרון (כמו למשל בערב חג, ביום ההולדת של הלקוח או ביום בו מסתיים המבצע שלכם) עלול לגרום לפספוס, וחבל. גולשים רבים נופשים לפני האירועים הנ"ל ולא פנויים לקבלת מסרים, קריאת מאמרים או קניות מרובות.
שלחו את הניוזלטר כעשרה ימים עד שבוע לפני המועד המיוחל, אך זכרו שלא להגזים:
לא לשלוח את הניוזלטר בתאריך שלא אקטואלי למבצע או למידע שפרסמתם.

צריכים עזרה בתכנון/כתיבת ניוזלטר עבור בית העסק שלכם? צרו עמנו קשר!

 

 

 

 

 

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link