מגזין לשיווק דיגיטלי
ניהול מועדון לקוחות

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

שמע ישראל, לא פותחים את המייל!

מה נעשה בכדי שיגדלו הסיכויים כי יפתחו את הניוזלטר שלנו

קופירייטרים ומעצבים גרפים מבלים זמן יקר בנסיונות ניסוח ועיצוב ניוזלטר עדכניים, מעניינים ומושכים את העין.
עם זאת, למרות כל ההשקעה ושעות העבודה הרבות, מסתבר כי 62% מרשומות התפוצה שלכם לא פותחים כלל את המייל ו-וודאי שלא מעיינים בו. מה תוכלו לעשות בכדי לדאוג שהמסר שלכם ייראה, יורגש ויועבר בכל זאת?

למה לא פותחים את המייל שלכם:

מתברר כי הסיבה העיקרית לירידה הדרמטית באחוזי הפתיחה של הניוזלטרים (ושל מיילים בכלל) בהשוואה לשנים עברו (2004-2005), קשורה לטכנולוגיה האנטי-ספאמית שמפעילים ספקי הגישה לאינטרנט ובתוכנות הסינון לדואר זבל אשר מותקנות במחשבים ובתיבות החדשניות. יכולת המשווקים לעקוב אחר אחוזי הפתיחה של הניוזלטרים ולנתח אותם נפגעה עמוקות, שכן תוכנות הסינון המוזכרות לא מאפשרות משלוח תמונות (גיפים) שמהוות בסיס לאופן המעקב הפופולארי ביותר כיום.

סיבה נוספת היא התפתחותו ושכלולו של הדוא"ל שמאופיין במס' דרכים:

1. גולשים מורגלים בקבלת כמויות גדולות של דואר אלקטרוני ולכן אין להם זמן או סבלנות להקדיש לכל הודעה שמגיעה לתיבת הדואר הנכנס.
2. כתובות מייל חדשות מספקות אחוזי פתיחה ותגובה טובים בהרבה מכתובות ותיבות ישנות ולא מעודכנות ששמרתם סתם.
3. אנשי פרסום ושיווק נוטים לחזור על אותם מסרים שיווקיים אפרוריים ואפקטיביות הפרסום פוחתת (ובינינו גם האמון במסר).

מהם הפרמטרים שיסייעו לך לשפר את אחוז פתיחת הניוזלטרים:

1. טכנולוגיית ההפצה – נסו להשתמש בטכנולוגיית דיוור הבנויה בצורה כזו שהיא עוברת את החסמים החדשים ותוכנות הסינון. חתמו על הסכמים עם ספקי גישה לאינטרנט שיאפשרו לכתובות הIP של בית העסק שלכם להגיע לתיבת הדואר הנכנס ולא לjunk או לSPAM.
2. תוכן איכותי ומסרים מקוריים – נסו לנסח רק תכנים מקוריים, חדשניים ומשתנים. חזרה אובססיבית על אותם המסרים הפרסומיים יעייפו את הגולשים שלכם ויובילו אותם להשתעמם מהניוזלטר שלכם ולא לפתוח אותו בפעמים הבאות. אסור להעתיק תוכן, נכון שזה מפתה וקל יותר אך בטווח הרחוק זה רק פוגע בכם ופוגע באמינות שלכם!
3. תדירות שליחת המייל – אל תשלחו יותר מפעם בשבוע מייל ללקוחות. אל תמאיסו את עצמכם על הגולשים.
הרגילו אותם לניוז שבועי או חודשי והקפידו להשתמש בעיצוב ייחודי, גימיקים, הטבות ומבצעים שייגרמו למשתמשים להסתקרן ולנסות ולהרוויח משהו מקריאת הניוז שלכם.
4. מודעות זו לא טעות - היו מודעים למילים SPAMיות ש"מרגיזות" את המסננים כמו חזרות רבות על המילה FREE"" או "CLICK HERE".
5. בדיקת A/B – נסו לחלק את הדאטה בייס שלכם ל2 קבוצות ולשלוח לכל אחת שורת נושא אחרת. לאחר מכן בדקו איזו שורה הניבה יותר פתיחות למייל ונתחו מדוע, מה היה בה שמשך יותר את הלקוחות?
כך תדעו לכוון להבא אילו שורות יותר רלוונטיות כיום לקהל הלקוחות שלכם, ואילו פחות.
6. ערכו בקרה וניתוח סיגמטי של הפעילות האינטרנטית שלכם - כמה ניוזלטרים שלחתם החודש? כמה מהם נפתחו? כמה רשומות שגויות יש בבעלותכם? נתחו את הנתונים המתקבלים באופן אוטומאטי ע"י מערכות הדיוור האיכותיות בשוק וכך תוכלו לפקח על המתרחש, להסיק את המסקנות הנכונות ולהמשיך הלאה לכיוון הצלחת העסק.

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link