לתאום פגישה

שימור לקוחות וניהול מועדון לקוחות

דיוור אפקטיבי הוא דיוור רספונסיבי!

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2014

דיוור אפקטיבי הוא דיוור רספונסיבי:

עם התקדמות הטכנולוגיה ושדרוג מכשירי הסלולרי, הפלאפון הפך מכלי תקשורת סטנדרטי, לקלף פרסומי חשוב ביותר.
מלבד מסרונים המיידעים את הלקוחות על מבצעים ואירועים, ניתן לשלוח גם push notifications שמהם לא
ניתן להתעלם (גם אם רוצים), ופורמטים בלתי נדלים של פרסומות כיד הדמיון. חשוב לדעת: כיום, מחצית
מהאוכלוסייה הקוראת דיוורים ופרסומות – עושה זאת מהנייד ולא מהמחשב.

 

מהו דיוור רספונסיבי:

דיוור רספונסיבי הוא דיוור שבו האנימציה, הטקסט וכל מה שמופיע בדיוור הממוחשב- מופיע במכשיר הסלולארי בתצוגה המתאימה לו. סמארטפון, אנדרואיד, סמסונג או נוקיה, אין זה משנה: הדיוור יתאים את עצמו לממדים, לרזולוציה ולגודל המסך, כך שהלקוחות יוכלו לקרוא בהנאה את הניוזלטר שנשלח אליהם, בלי לשחק עם המכשיר הצידה, למטה, למעלה ולכווץ את המצח בניסיונות שווא לפענח את הכתוב. כלומר: הimage יסתגל לגודל וצורת המכשיר ו"יתלבש" עליו בצורה אופטימאלית.

מדוע דיוור רספונסיבי אפקטיבי יותר:

מאחר והוא נוח וידידותי למשתמש. משתמשים מוחקים פרסומות בין השאר כי הן לא ידידותיות, מעיקות, ולא ברורות. כאשר מגדירים כמו שצריך דיוור רספונסיבי, הדף יתאים את עצמו אוטומטית לפורמט של הצג שבו הגולש פתח את הדיוור טאבלט, מחשב או סמרטפון, ויקל על המשתמש לקלוט את המסר השיווקי אותו אנשי הפרסום ניסו להעביר.

צריכים עזרה ביצירת ושליחת דיוור רספונסיבי?

צרו קשר עם חברת 2link המתמחה בשליחת דיוורים מכל הסוגים, שימור וגיוס לקוחות, וקבלו עוד היום ייעוץ עסקי,
אישי ומועיל שיסייע לעסק שלכם למצות את הפוטנציאל הטמון בו, ולהניב רווחים גדולים יותר.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link