מגזין לשיווק דיגיטלי
ניהול מועדון לקוחות

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

כיצד הדואר בא היום?

למה לי להשתמש במערכת דיוור ולא פשוט לשלוח מייל?


אז החלטתם להתחיל לשלוח דיוורים על בסיס קבוע ללקוחות שלכם. ראשית, הרשו לנו לברך אתכם על ההחלטה הנבונה. עכשיו אתם בטח תוהים כיצד לעשות זאת. דרך אחת היא לפתוח דואר אלקטרוני חדש באאוטלוק או בג'ימייל שלכם, לכתוב מכתב מרגש לקהל הלקוחות שלכם ולשלוח אותו לרשימת תפוצה גדולה ששמורה אצלכם באיזשהו מסמך (רצוי בעותק מוסתר). מעבר לעובדה שלא מדובר בשיטה אלגנטית במיוחד, יש לה כמה חסרונות:

1. יכולות העיצוב והעריכה של תוכנת הדוא"ל, בה אנחנו משתמשים להתכתבות שוטפת, אינה מספיקה ליצירת דיוור בעל מראה שיווקי ומרשים דיו
2. כל דיוור שתשלחו יוצא בעצם מכתובת הדוא"ל שלכם, בין אם תרצו או לא. זה אומר שאתם אלו שתקבלו את כל הפניות החוזרות של הלקוחות ולא תמיד זה משהו שתרצו בו.
3. חוק הספאם דורש שתאפשרו ללקוח להסיר את עצמו בקלות מרשימת התפוצה. חוקי ה"שיווק הנכון" דורשים שתשמרו על הכתובת של אותו לקוח במידה וכן ירצה לקבל מכם עדכונים בעתיד. לא תמיד קל לתמרן בין השניים, במיוחד כאשר מספר הלקוחות שלנו הולך וגדל (והרי על זה אנחנו בונים, לא?)
4. שליחה של דוא"ל לכמות גדולה מדי של נמענים עלולה להתפרש, על ידי מערכות הסינון של שרתי מערכות הדיוור, כדואר שיווקי מטריד ולזרוק אתכם היישר אל תיקיית דואר הזבל של הלקוח שלכם. בנוסף, לרוב קיימת מגבלה לכמות הנמענים שניתן לשלוח אליהם בו זמנית.
5. אחת הבעיות הכי גדולות בשליחה של דוא"ל "רגיל" היא שאין בו שום דבר מדיד. אין לכם שום דרך לדעת כמה לקוחות קיבלו את הדוא"ל, כמה פתחו אותו, כמה מהם לחצו על אחד מהקישורים שצירפתם. אפשר לומר שזו ירייה באפלה.

בדיוק מכל הסיבות המפורטות פה, רצוי ואף חשוב לתקשר עם הלקוחות באמצעות מערכות דיוור חכמות. לרוב מערכות אלה יכללו בתוכן תבניות עיצוב ועריכה שיאפשרו לכם לבנות די בקלות דיוור בעל מראה מקצועי ושיווקי יותר. מערכות מסוג זה יודעות לנהל באופן חכם את רשימת התפוצה שלכם: לטעון רשימת תפוצה של עשרות אלפי לקוחות בלחיצת כפתור, לאפשר להם להסיר את עצמם בצורה אוטומטית מבלי לאבד את פרטי הלקוח ולעקוב אחרי היסטוריית ההתקשרות שלנו עימו. מפתחי מערכות אלה עמלו קשות על מנת "לחדור" את הסינון של רוב מערכות הדוא"ל הגדולות. אף מערכת דיוור לא יכולה להציע היום מאה אחוז הצלחה אך ניתן בהחלט להגיע לאחוזים יפים.

דרך נוספת לדוור ללקוחות בצורה הטובה והמקצועית ביותר היא פשוט ליצור איתנו קשר ואנחנו נעשה את זה בשבילכם.

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link