צידון

מערכת לקריאות שרות

הגדרת הצורך
הצורך העיקרי היה פיתוח של אפליקציה מבוססת WEB, ידידותית למשתמש הנותנת את כל הפתרונות לניהול קריאות שרות, תחת קורת גג אחת, לרבות ניהול מנהלים מסוגים שונים- מנהלים, קבלנים, טכנאים ולקוחות מורשי גישת צפייה לנתונים שלהם בלבד.
אתגר
האתגרים העיקריים שעמדו בפנינו הינם: - פשטות תפעול עבור המנהלים בארגון - פיתוח מערכת, שתתן מענה לצרכים הנוכחים, עם גמישות לצרכים עתידיים שיצוצו, לרבות מיילים עם תזכורות אוטומטיות למנהלים ואפשרות עדכון על ידי הטכנאים בשטח
תכולת הפרוייקט
אפליקציית קריאות השרות מבית טו לינק פותחה אחרי הבנה מעמיקה של צרכי השטח ולפיכך כוללת מענה להמון צרכים, כגון: • מערכת הניהול הינה ידידותית למשתמש ומאפשרת ניהול סוגי משתמשים שונים, כמו למשל: מנהלים, טכנאים וקבלני משנה. • ניהול סטטוס קריאות שרות וציוות טכנאי מטפל • הסכמי שירות- יצירה, עריכה, ניהול ומעקב • הגדרת סוגי השרותים הניתנים ללקוחות • פתיחת גישה לצפייה על ידי מקבל שרות • טכנאים- אפשרות שיבוץ לפי אזורים בארץ • הפקת דוחות מותאמים אישית • אפשרות של משלוח מייל ו/או סמס ללקוח, לפי טריגרים אוטומטיים
התחברות למערכת
ניהול קריאות
סוגי שירות